Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
rana | ![]() | ![]() |
van Missy Elliott het gaat zo van.. hey missy you're ugly! yeah you're mother enzz wie weet hoe dit nummer heet??? ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
rana | ![]() | ![]() |
vertel noedels!!!!!!![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
StreamZ Het is de 026! |
![]() | ![]() |
cop that shit - missy timbaland magoo ---------------------------------------- Ik snatch Heineken als Cor van Hout | ||
rana | ![]() | ![]() |
juist thnx!!!! dat is hem![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
![]() | ![]() |
haha ja voorzegger ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
StreamZ Het is de 026! |
![]() | ![]() |
je wist gewoon niet ![]() ---------------------------------------- Ik snatch Heineken als Cor van Hout | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Het kan ook deze zijn. Magoo & Timbaland Ft Missy Elliot - Cop That Disc | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat is vast de versie met censuur ![]() | ||
![]() | ![]() |
Duh like I didn't know. Zo heet de clipversie. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee ok dan is t goed ![]() | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
tv damn wat ouderwets dat kijk ik alleen nog bij me opa en oma die hebben nog zo een kastje ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
nah ik wist t niet meer eigenlijk, ik dacht t alleen. Ging maar effe een denkpauze inlassen en toen ik aan t poepen was zeg ik t licht. Maja er zijn quickere peeps hier.. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Forevereverlasting | ![]() | ![]() |
Een tijdje geleden kreeg ik via via een link van een filmpje. Helaas ben ik die link van dat filmpje ook kwijt. Op dat filmpje was een beetje een dikke jongen van een jaar of 15 te zien die aan het freestylen was over de beat van .......? Weet iemand welk nummer die jongen gebruikt om op te freestylen? Ik kreeg al de tip van iemand die zei dat ik er wat meer over moest vertellen. Moeilijk. uuhhhm..... Hij zit in z'n eentje achter de computer en het is via een webcam opgenomen. Was echt briljant om die jongen zo bezig te zien. Iemand een idee? | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
was het dik een dik jochie? met zwart haar? | ||
Ja hij was het ja. Enig idee??? | ||
ja, ik zal ff voor je zoeken | ||
Oke thanxx man. Heb je toevallig de link van dat filmpje ook nog? | ||
ik zelf heb 'm niet meer.......staat ergens op het forum, 1.5 jaar geleden ofzo.....wet niet waar mss weet Dap het... de beat is van Non Phixion - 2004 (ft. Obscure Disorder) | ||
Thanxx voor de moeite. Ga meteen even opzoek naar dat nummer op Soulseek. | ||
add schaduw op soulseek en ik kan 'm geven aan je | ||
heb je toegevoegd maar je bent offline op Soulseek? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik weet welk gastje je bedoeld, hij is dope .. kan alleen niet op de track komen. | ||
Quote: Forevereverlasting schreef op 07-07-2004 @ 16:32:17 heb je toegevoegd maar je bent offline op Soulseek? nee, wat is de jouwe? | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
anders doen we ff PM mensen ipv slowchatten ![]() daar is dus de PM functie voor gemaakt. Ik ben echt wel op de mod. toer vandaag. Kut voor jullie zeg... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-07-2004 @ 16:37:10 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Forevereverlasting | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-07-2004 @ 17:47:35 ] ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
Ik zou graag van nog een nummer de titel willen weten..Dus jullie hulp maar weer inroepen.... Ik ben opzoek naar de titel van het nummer waar Eminem in zijn film battled tegen Lotto...Alvast bedankt | ||
![]() | ![]() |
Ik heb de film niet gezien. Maar bedoel je niet rabbit run? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
oef ..tijd geleden .. mobb deep? ik ben al die battles en tracks al weer vergeten | ||
Nee dat nummer van mobb deep is het niet. (Shook Ones) Het nummer staat ook niet op de soundtrack van 8mile. Er is een soort van vrouwenstem doorgemixed..... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
volgens internet .. is het Onyx - last dayz | ||
Dat is 'm inderdaad...bedankt voor de moeite Dap ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2004 @ 09:47:47 ] | ||
ik zoek de beat van een nummer dat op m'n soundclick staat. Het is die "waarvan is deze beat". Nummer is nog niet te downen maar wel te luisteren.. ik d8 aan iets van Mobb Deep maar weet de titel niet | ||
![]() | ![]() |
ik weet het ![]() 10 euro ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
sjonge jonge Gangstarr - Full Clip natuurlijk | ||
![]() | ![]() |
heh jah kwou net zeggen ken je klassiekers beul ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dank je dap [schaammodus] @ Noedels, ik ben helaas niet zo bekend in de Engelstalige klassiekers [/schaammodus] [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2004 @ 18:41:22 ] | ||
![]() | ![]() |
tsss en het beiden gewoon fout hebben ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
niet liegen osi, je weet donders goed als ie die track gaat downloaden dat ie die beat hoort dus... | ||
![]() | ![]() |
zie hoe ik gasten uit de kast krijg door me dom te houden ![]() ist echt dan dapje ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Screw Screw, ik dus.. |
![]() | ![]() |
.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2004 @ 16:16:23 ] ---------------------------------------- Fokkers.. | ||
Screw Screw, ik dus.. |
![]() | ![]() |
Quote: Forevereverlasting schreef op 07-07-2004 @ 16:11:45 Een tijdje geleden kreeg ik via via een link van een filmpje. Helaas ben ik die link van dat filmpje ook kwijt. Op dat filmpje was een beetje een dikke jongen van een jaar of 15 te zien die aan het freestylen was over de beat van .......? Weet iemand welk nummer die jongen gebruikt om op te freestylen? Ik kreeg al de tip van iemand die zei dat ik er wat meer over moest vertellen. Moeilijk. uuhhhm..... Hij zit in z'n eentje achter de computer en het is via een webcam opgenomen. Was echt briljant om die jongen zo bezig te zien. Iemand een idee? http://patrick.fm/entry_blog-447.html Toch? ---------------------------------------- Fokkers.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Alleen hij vraagt waar die beat van is. Maar daar was ook al ergens antwoord op dacht ik. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2004 @ 16:24:03 ] | ||
Screw Screw, ik dus.. |
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 11-08-2004 @ 16:23:07 [...] Alleen hij vraagt waar die beat van is. Maar daar was ook al ergens antwoord op dacht ik. Alleen wilde ik weten of hij die bedoelde, daar was nog geen antwoord op dacht ik. ---------------------------------------- Fokkers.. | ||
rana | ![]() | ![]() |
ff me topic maar weer is gebruiken nederlandstalig nummer het gaat ongeveer zow van ey jow mop wat let je maar toen hij jouw playde was hij de bomb en nu ben jij een sletje iemand? ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Iets van Extince ofzo? ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
rana | ![]() | ![]() |
nee volgens mij lost r ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Typhoon - Generation now, achtste track.. Staat zelfs bij NLhiphop beschikbaar bij de downloads. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Fock.. dubbelpost, iig de track heet rolverdeling. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2005 @ 18:38:18 ] | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |