Index / [arch] Battle corner / | ||
SpoPo Nederlands Ondertiteld |
![]() | ![]() |
keej ik wil weer eens een keertje battelen omdat het al weer een aardig poosje terug is dat ik dat heb gedaan. voel je je aangesproken om het tegen mij op te nemen reply hier dan onder met je ding. rules: min. 20 regels, 100% keystyle (toetsenbord freestyle) en 2 rondes ---------------------------------------- you don´t smell funny... you ain´t shit! | ||
Sho-M Dach ik...Wat jij? |
![]() | ![]() |
Ey phat dat er eindelijk een nieuwe battle mc komt. Doe je ding en wees voorbereid op Sho'M... peaszz... ---------------------------------------- Mijn teksten worden nergens geregistreerd, maar wat voor mc ben je dan ook als je rijms jat?? | ||
![]() | ![]() |
Das wel phat dat er nu weer een ander mc heeft aangemeld Menig mc heeft hier te veel crap verteld Maar ik ben niet de gene met omwegen Velen zijn te verlegen en kunnen hier niet tegen Ik weet niet of je al m'n andere werk hebt gelezen Maar je dan kan je wel nagaan dat je voor mij mag vrezen Hopelijk voor jouw sta je aan mij zijde Dan hoef je me ook niet tot wraak te verleiden De 'Nachtwakers' gave is al ruim in het zicht Alles wat is hier drop heeft nix weg van een po�tisch gedicht De roffere shit, recht voor je raap praat Geen slap gelul, geen verhaaltjes uit Sesamstraat Achterhoekse scherpheid van een Enschedese rapper Die zelf wijsheid geeft en genoeg heeft van onnodig geklepper Sho'M is de hard kern van Twente, je kent het Vak P Overal de eerste bij ik rel overal mee Zoek ik altijd het slagveld op om mee te vechten Of om je in m'n rechtbank te berechten De doodstraf is het vanzelfsprekende oordeel Van strop tot stoel, of ik al je ledematen over het land verdeel Maar zal me hier tot het verbale richten Er zullen genoeg dames zijn die hier voor zwichten Ga maar terug naar je fitness, train nog maar ff met de gewichten Voordat je mijn lichaam kan evenaren Mag jij nog wel ff voor anabolen gaan sparen Het houd gewoon niet op, m'n brein blijft maar razen Het maakt overuren en help ik de jouw dromen weg te blazen Je leven is als kaartenhuis in elkaar gestort Op alle fronten kom jij te kort ---------------------------------------- Mijn teksten worden nergens geregistreerd, maar wat voor mc ben je dan ook als je rijms jat?? | ||
Notorious.b.i.G-J | ![]() | ![]() |
Ik doe mee, dus ik zou zeggen begin bij het begin. ---------------------------------------- The Notorious | ||
![]() | ![]() |
He man waar is die Spo(oky)Po gebleven, leef je nog op het OIP Denk het niet want zie je niet, alleen sho doet mee Het lijkt wel of je door m'n woorden storm bent weggeblazen Je kan je zelf niet beheren, boven jouw staan vele bazen Die jouw leven bepalen en je laten lijden Nooit een vrolijk moment dat je leven zal verblijden E�n recht pad waar je op loopt De toekomst brengt geen hoop, mentaal totaal verdoofd Maar je kan er zelf wat verweer in de strijd gooien Op nu eens te gaan rappen en niet meer wat een te klooien Als je voor je eigen shit opkomt en anderen beveelt Zie je vast dat je bestaan veranderd, en dat het in positief opzicht scheelt Toon je weerstand, geef volle kracht in de richting van kritiek Behoor niet tot groepiez, ga niet mee in die kliek Maar voor je me hebt overtroffen moet je wel rof zijn Mijn shit is maxi jouwne zijn nog mini-klein Tot nu toe veeg ik me reet af met je crap Ik voel me machtiger omdat ik harder mep, zwaarder opschep en gewaagder klep M'n mond is een zwaar wapen en gooi het hier in de strijd Je bent er bent verstandig als je het vermijdt ---------------------------------------- Mijn teksten worden nergens geregistreerd, maar wat voor mc ben je dan ook als je rijms jat?? | ||
wappie w w w w wappie |
![]() | ![]() |
heey tjappies ik lees hier dikke haat maar jullie weten niet eens hoe het gaat jullie praten over gejatte rijm maar het enige wat ik lees is gestotter en geslijm ![]() jullie praten over lijden maar de shit van een echte breker zullen jullie vermijden jullie merken wel dat ik van je rijm gaap ga nog ff lekker door en ik val in slaap :z jullie zijn het schorum van het forum dus ik drop deze recht je porum jullie zijn nep maar hebben allemaal capzones de voldende lines krijgen jullie als bonus jullie denken nu die wappie is een tjappie maar hij maakt geen grappie want hij vind jullie allemaal domme pappies jullie roepen wij brengen het net als lange frans je kan zoveel denken maar maken nog steeds geen kans ---------------------------------------- krijg allemaal de tering | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Dope shizzle dude. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
anders ga je even onzinnig topics uit 2001 omhoog lopen trappen.... | ||
dark maistah DizC-re$Pekt ![]() |
![]() | ![]() |
en al mijne topics zijn stom? wacht maar.............. ---------------------------------------- pa en ma zorgen waar ik ga en sta | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
dark maistah... ik zou als ik jou was niet meer topics aanmaken die telkens gesloten worden. Gebeurt niet voor niks. Voor de rest gaan we wachten op iemand met een groot hangslot ![]() | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Quote: wappie schreef op 10-05-2005 @ 13:27:06 heey tjappies ik lees hier dikke haat maar jullie weten niet eens hoe het gaat jullie praten over gejatte rijm maar het enige wat ik lees is gestotter en geslijm ![]() jullie praten over lijden maar de shit van een echte breker zullen jullie vermijden jullie merken wel dat ik van je rijm gaap ga nog ff lekker door en ik val in slaap :z jullie zijn het schorum van het forum dus ik drop deze recht je porum jullie zijn nep maar hebben allemaal capzones de voldende lines krijgen jullie als bonus jullie denken nu die wappie is een tjappie maar hij maakt geen grappie want hij vind jullie allemaal domme pappies jullie roepen wij brengen het net als lange frans je kan zoveel denken maar maken nog steeds geen kans over Sinterklaasrijmpjes gesproken.. | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
geef hem liever goeie feed in plaats van hem af te kraken, daar kan hij meer mee ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Index / [arch] Battle corner / |