Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 17-07-2004 om 16:26:05
NLhiphop.nl gaat verhuizen van server. Dankzij de sponsoring van Datarack webhosting gaan we naar een eigen, snelle server speciaal voor NLhiphop. 2.8 nlhiphop gigaherzjes.


Het kan zijn dat je maandag tijdelijk een niet werkende site tegen gaat komen. Bel ons niet, dit klopt. Niet werkend wil zeggen dat er soms niet gereageerd kan worden op de frontpage en er geen submits binnen kunnen komen.

Voor het forum betekent het dat er niet gepost of ge-edit kan worden. Ook kunnen er in deze periode geen prive berichten verzonden worden.

Hoe laat we precies gaat verhuizen is nog niet bekend maar het zal maandag middag of avond zijn. We houden jullie op de hoogte.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 19-07-2004 om 12:13:22
UPDATE:
De verhuizing zelf en het alleen lezen zetten van forum + site zal zoals her er nu naar uit ziet laat in de middag of vroeg in de avond worden.

We kunnen vandaag tussen 13.00 en 14.00 nog wel een tijdje onbereikbaar zijn. Dit inverband met onderhoud aan de oude server voor dat we daar vandaan verhuizen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 19-07-2004 om 17:52:36
UPDATE
Het forum is per nu alleen te lezen. Posten is niet meer mogelijk.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 19-07-2004 om 18:46:45
UPDATE
En we zijn back en volledig up
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.