Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op woensdag 12-09-2001 om 01:27:15
Ik ga het maar weer eens voor de underdog opnemen.
Ik wil niet zeggen dat ik voor de aanslagen ben,maar dit zat er natuurlijk wel aan te komen.
Amerika bemoeit zich veels teveel met andere landen en toont daarmee een grote arrogantie van dit lossen wíj wel even op en de rest heeft er niks tegen in te brengen.
Zo breng je geen respect op tov andere landen en groeit er haat.
En dan zijn ze op het nieuws nog geschokt dat de Palestijnen feest vieren...beetje naief.
Als ik Palestijn was zal ik waarschijnlijk ook gaan feesten, immers de Amerikanen zijn voor hun wel die mensen die hun bezetters steunt.
De palestijnen worden afgemaakt door mensen die helemaal niet daar horen te zijn en de VS steunt de bezetters.
Een palestijn zei dan ook al,toen hier mensen overleden keek niemand er verbaasd van op en nu gebeurt er wat in de vs en de wereld staat op zijn kop.
Het is wel shit voor die onschuldige mensen,hun regering heeft gewoon gefaald.
Het westen moet eens leren niet hun neus in teveel van andermans zaken te steken.
De westerse cultuur is net zo goed geen maatstaf als dat alle andere culturen dat zijn.
Probleem nu is wel dat terroristen de grote publiciteit hiervan zien en ik verwacht nu ook veel meer aanslagen in de rest van de wereld.
Deze mensen worden steeds slimmer en hebben sterkere wapens.
Nederland is daarbij zeker niet veilig.
Want wat zullen de molukkers nu doen...
(overigens weer zo'n fout van een regering dat in andere landen loopt rond te neuzen,ook al is dat in kolonie tijd)
Ok ik ben klaar met mijn statement
kom maar op met die kritiek/scheldwoorden/bedreigingen
Deze wel graag beargumenteren aub

Yormaster
----------------------------------------
#$%
araphor Gepost door araphor op woensdag 12-09-2001 om 07:11:40
Quote:
Als ik Palestijn was zal ik waarschijnlijk ook gaan feesten
Quote:

...er zijn waarschijnlijk duizenden doden...
dap
038
Gepost door dap op woensdag 12-09-2001 om 14:00:39
de palestijnen weten niet beter, als ze alleen verteld worden dat Amerika slecht is vanaf jongs af aan dan geloof je dat.
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 12-09-2001 om 14:31:24
Kijk maar naar die 10-jarige jochies op TV die staan te juichen omdat er 20.000 Amerikanen dood zijn Is er nog hoop als je zo vroeg al wordt geindoctrineerd? Ik ben bang van niet.
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 12-09-2001 om 21:06:28
wat zouden die moulukkers nu gaan doen ? nou, als ze wat doen, kunnen degenen DIE wat doen oprotte trug naar waar ze vandaan komen
----------------------------------------
Signature
barcode
Er gaat niets boven Groningen!
Gepost door barcode op woensdag 12-09-2001 om 21:20:48
> wat zouden die moulukkers nu gaan doen ? nou, als ze wat doen, kunnen degenen DIE wat doen oprotte trug naar waar ze vandaan komen

Dit zegt iets meer over jou dan dat je bijdraagt aan de topic.....
----------------------------------------
http://www.tbrgroningen.nl
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op donderdag 13-09-2001 om 02:03:57
Veel pallestijnen hebben ook al veel familieleden verloren....
Het is echt niet zo gek dat je dan staat te dansen in de straten wanneer de moordenaars van jouw familie terug gepakt zijn.
Ik weet dat het onschuldige mensen zijn,maar die palestijnen hebben het ook zwaar gehad en nu ziet men ze als de bad guys.
Dat vind ik zeer slecht!
Ook vind ik het een beetje raar dat als er in andere landen zoveel mensen sterven er niet naar om wordt gekeken en nu de vs eens wat heeft iedereen in rep en roer is.
----------------------------------------
#$%
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op donderdag 13-09-2001 om 14:04:37
Yormaster schreef:
> Veel pallestijnen hebben ook al veel familieleden verloren....
> Het is echt niet zo gek dat je dan staat te dansen in de straten wanneer de moordenaars van jouw familie terug gepakt zijn.

Het is dus wel gek dat je op straat staat te dansen als er ONSCHULDIGE en ongewapende burgers op zo'n manier gedood worden, terwijl ze dus niets met wat voor andere oorlogen of moorden te maken hebben.


Yormaster schreef:
> Ook vind ik het een beetje raar dat als er in andere landen zoveel mensen sterven er niet naar om wordt gekeken en nu de vs eens wat heeft iedereen in rep en roer is.

Het gaat hier dus niet allen om de doden in Amerika, of dat Amerika terug gepakt is, het gaat ook om wat de gevolgen zullen zijn, ww3 als Amerika het verkeerd aanpakt, economische wereld crisis, enz. (ik hoop en denk van niet).
En als je al nagaat dat het ze nu al lukt om met pakweg 20 of 30 man zoiets onvoorstelbaars en verwoestends in Amerika te doen, wat zullen ze dan wel niet met alle andere landen van de wereld kunnen en gaan doen, voor hetzelfde geld is dit over 4-5 maanden een beetje "vergeten" en beginnen ze dan weer opnieuw in Europa of Rusland met kerncentrales als doelwit.
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op donderdag 13-09-2001 om 14:07:30
dapozza schreef:
> de palestijnen weten niet beter, als ze alleen verteld worden dat Amerika slecht is vanaf jongs af aan dan geloof je dat.

En is dat dan een reden om feest te gaan vieren?
Als er nu iemand overljdt aan wie ik een hekel zou hebben, ga ik nog niet feestend de straat op.
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-09-2001 om 16:44:54
Ik zeg toch niet dat ik dansend over straat zou gaan, ik zeg alleen dat het niet perse hoeft te zijn hoe het overkomt. Weet jij veel wat de 'regering' tegen die mensen zegt.
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op donderdag 13-09-2001 om 17:39:10
die palestijnen die dood zijn zitten ook veel ONSCHULDIGE bij.
En het gevolg is niet belangrijk wanneer het gaat om rouw.
----------------------------------------
#$%
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 13-09-2001 om 23:49:00
Het is bullshit hier voor de Palestijnen op te komen om dat ook zij geleden hebben.

JUIST ZIJ zouden dus moeten weten hoe het is familie vrienden en bekenden te verliezen. Die extremisten weten niet anders als er wordt op ons geschoten door Israel en de VS steunt Israel... O de slechte VS denk je nu ? Verrassing OOK NEDERLAND en andere landen verkopen wapens aan Israel als daar iets uit valt te halen (geld dus).

De steun die Israel krijgt van de VS is politiek. De wapens krijgen ze niet die kopen ze. Waarom kopen ze die ? Omdat de VS ze niet weg geeft, wrom geeft de VS ze niet weg ? De VS heeft niks te winnen bij het vernietigen van Palestina. Overigens heeft de VS wel wat te winnen van het behoudt van Israel.

De Afgaanen overigens (als zij er achter zitten) hebben zelf niks geleerd van een les die ze de Soviets 10 - 20jaar teug leerden. Dat met geweld het verzet heviger wordt. Terrorisme heeft altijd redelijk vrijspel gehad over de wereld, dat zal nu eindigen. Er zal een internationale (NATO + meer landen) organisatie komen om het terrorisme te bestrijden... Rainbow wordt werkelijkheid ? (Voor de T. Clancy kenners )
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op vrijdag 14-09-2001 om 00:14:45
Ik weet niet hoor. Dat er een aantal palestijnen feest vierden in de straat is zeker niet goed te keuren.
Maar ik kan me niet echt voor stellen dat ze hier in Nederland ten tijde van WOII riepen van: "Oh, oh, oh, wat erg!" toen er complete Duitse steden platgegooid werden.....
En voor de Palestijnen zijn Amerikanen gewoon de grootste vriend van hun "bezetters" dus ook "FOUT" en "SLECHT".
Het is dus zeker wel begrijpelijk dat er op deze manier gereageerd wordt. Veel dommer is dat niemand doorheeft dat niet ALLE palestijnen feest vierden, dat niet ALLE palestijnen helemaal achter deze actie staan, dat er geen ENKELE palestijn zou vinden dat het maken van onschuldige slachtoffers (ook al zijn het amerikanen) niet door de beugel kan dankzij een paar beelden op het journaal en in de krant.
Denkt niemand meer zelf na????
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op vrijdag 14-09-2001 om 15:01:41
en ik heb verder niks aan loki toe te voegen...
ik ben het er mee eens en SpadeAce je antwoord is vaag doe er wat aan
Het gaat er helemaal niet om of de vs slecht is met wapens verkopen weet ik wat..
Het ging erom dat die palestijnen juichen omdat diegene die vele van hun mede geholpen hebben hun familieleden te killen zelf zijn aangepakt.
Dan is het niet gek als ze blij zijn!
Als jouw vader wordt vermoord door iemand en die persoon wordt later vermoord door iemand anders,dan ga jij echt niet denken van o dit is fout,ik heb geleden hoe zou die familie van mijn vader's moordenaar het nou hebben.
Dan ben jij BLIJ!
----------------------------------------
#$%
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 14-09-2001 om 15:46:17
Dat is nog al een foute gedachte gang van je... Ik zou niet blij zijn als de moordenaar van enig iemand ierbaar voor mij zelf gedood wordt. En in dat geval heb jij het zelfs nog over de moordenaar zelf.

Er zijn afgelopen dinsdag duizenden ONSCHULDIGE mensen gedood. Als jij het kan begrijpen dat een elke willekeurige idioot daar om juicht. Heb ik maar 1 advies voor je... Laat je boven kamer is na kijken
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 14-09-2001 om 17:55:34
Loki schreef:

> Maar ik kan me niet echt voor stellen dat ze hier in Nederland ten tijde van WOII riepen van: "Oh, oh, oh, wat erg!" toen er complete Duitse steden platgegooid werden.....

Nee, maar op straat werd er ook niet gedanst als dat weer eens gebeurd was. Dat zou natuurlijk ook kunnen komen doordat er toen nogal wat gewapende Duitsers rondliepen, maar in gebieden die al bevrijd waren werd ook niet feest gevierd na een bombardement op Duitsland.

> Veel dommer is dat niemand doorheeft dat niet ALLE palestijnen feest vierden, dat niet ALLE palestijnen helemaal achter deze actie staan, dat er geen ENKELE palestijn zou vinden dat het maken van onschuldige slachtoffers (ook al zijn het amerikanen) niet door de beugel kan dankzij een paar beelden op het journaal en in de krant.

Spreek voor jezelf...

Yormaster schreef:

> Dan is het niet gek als ze blij zijn!

Wel, krijgen ze hun eigen familie er mee terug ofzo. Worden de verminkten vrolijker ervan als er nog meer mensen lijden?

> Als jouw vader wordt vermoord door iemand en die persoon wordt later vermoord door iemand anders,dan ga jij echt niet denken van o dit is fout,ik heb geleden hoe zou die familie van mijn vader's moordenaar het nou hebben.
> Dan ben jij BLIJ!

Nee, dan heb ik hooguit een gevoel van gerechtigheid, met de bijsmaak dat er nog een moordenaar vrij rondloopt.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op zaterdag 15-09-2001 om 14:10:13
Creech en SpadeAce,nou moeten jullie dit niet volledig verkeerd gaan opvatten maar ik vind jullie wel hypocriet.
Van afstand kun je wel leuk zeggen van ach als een familielid vermoord wordt en de moordenaar gaat dood dan voel ik gerechtigheid.
Ja hoor dan voel je gerechtigheid,je zit niet in een of andere actiefilm hoor.
Dit is het echte leven.
Die Palestijnen zien waarschijnlijk niet alleen hun familie om hun heen sterven maar ook klasgenoten,buurtgenoten...gewoon elke dag horen; die en die zijn overleden en weer door die israeliers.
Denk je dan echt dat die mensen nog kunnen denken als de bondgenoten van die moordenaars(in hun ogen dus)zelf ook een klap krijgen.
Als er zoveel om jouw heen dood gaat dan kan je dat echt niet meer denken hoor.
Ja jullie wel want jullie zitten lekker veilig in Nederland van een afstandje te kijken...zonder enige voorgeschiedenis persoonlijk mee te hebben gemaakt.
Die dansende kinderen zien puur en alleen dat er eindelijk ook eens wat wordt gedaan tegen hun moordenaars.
En daar kan je niks tegen op aanmerken want ze hebben al een rotjeugd.
Kijk wat minder films met een happy end(de actiefilms van o ik heb iedereen gedood we gaan weer veilig met een happy smile terug naar huis) en denk je eens in hoe jij je zal voelen als je in een wereld leeft waar iedereen om je heen dood gaat en in de nabije toekomst dood kan gaan.
----------------------------------------
#$%
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zaterdag 15-09-2001 om 15:58:58
Yormaster schreef:
> Dit is het echte leven.

Echt waar ?

> Die Palestijnen zien waarschijnlijk niet alleen hun familie om hun heen sterven maar ook klasgenoten,buurtgenoten...gewoon elke dag horen; die en die zijn overleden en weer door die israeliers.

Ga toch gauw fietsen, zoveel mensen mollen de Israëli nou ook weer niet. Dat er bijna iedere dag een aantal doden vallen houdt echt niet in dat iedere Palestijn de volgende dag familie of kennissen mist. Was dat wel het geval geweest dan was het hele probleem al opgelost want dan waren er zo weinig Palestijnen kennenlijk dat Israel ze vrij makkelijk allemaal 6 voet diep had kunnen leggen.

> Die dansende kinderen zien puur en alleen dat er eindelijk ook eens wat wordt gedaan tegen hun moordenaars.

Dat zij geen opvoeding krijgen kan ik persoonlijk verdomd weinig aan doen.

> En daar kan je niks tegen op aanmerken want ze hebben al een rotjeugd.

No excuse.....

enneuh, wordt zelf eens wakker en denk na voor je antwoorden geeft. Jij hebt serieus een slecht idee van hoeveel mensen er waar dagelijks omkomen en hoe zich dat verhoudt tot de rest van de bevolking.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op zondag 16-09-2001 om 18:19:14
dat laatste geldt zeker meer voor jou ja
vage gast...jeez
----------------------------------------
#$%
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.