Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 20-07-2004 om 13:12:17
"AMSTERDAM - De ex-styliste van Eigen Huis en Tuin, Bea Willemstein, heeft er genoeg van. In het Algemeen Dagblad doet ze een boekje open over klusjesman Nico Zwinkels: "Ineens kwam hij in zijn blootje mijn douchecel binnen." Willemstein reageert hiermee op het feit dat Zwinkels alles glashard ontkent. Zelf heeft ze het verhaal nooit naar buiten gebracht.

Na door een duw in het zwembad te zijn beland, tijdens een feestje in 1994, haalde Bea droge kleren uit haar auto en dook onder de douche: "Hij moet de douchecel naast me zijn ingelopen. Dat had ik niet door. Er stond keiharde muziek aan. Ineens kwam hij in zijn blootje mijn douchecel binnen. Hij zette me tegen de muur, hield mijn armen vast en wilde me zoenen. Ik vocht en riep 'rot op'. Maar hij zei: 'Kom op Bé, je leeft maar één keer," aldus Willemstein in de krant.

De styliste heeft jarenlang haar mond gehouden, voor zijn vrouw en omdat ze het succes van de serie niet in gevaar wilde brengen. Maar nu de klusjesman alle aantijgingen glashard ontkent en zo haar als een leugenares bestempelt, wilde ze toch haar kant van het verhaal vertellen.

De televisiezender SBS zette vorige maand Nico Zwinkels en zijn collega Rob Verlinden op straat nadat de geruchten naar buiten waren gekomen. "

DopeR
Gepost door DopeR op dinsdag 20-07-2004 om 13:22:26
Ja, ik had het vorige week gehoord.
Had het eigenlijk niet van hem verwacht
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op dinsdag 20-07-2004 om 13:49:54
de serie werd minder bekeken en zie de schandaaltjes vliegen je om de oren...
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 20-07-2004 om 15:34:41
wat heeft die arme rob er nou weer mee te maken?
----------------------------------------
clonebabybeats baby
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 20-07-2004 om 15:59:44
Zijn er nog foto's van bea?
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op dinsdag 20-07-2004 om 16:10:17
mijn 2de naam is bea *hint*

----------------------------------------
Cur tu me vexas?
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 20-07-2004 om 16:12:48
Ja Lumi Beatch Fizzle
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op dinsdag 20-07-2004 om 16:18:24
how rude....


----------------------------------------
Cur tu me vexas?
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 03-08-2004 om 15:12:25
kijk kijk..die nico toch...

"Tv-klusjesman Nico vaker beschuldigd van misdragingen

AMSTERDAM - Tv-klusjesman Nico Zwinkels is vaker beschuldigd van seksuele intimiteiten tegen vrouwelijke collega's. Dat bleek dinsdag tijdens een kort geding dat hij tegen het weekblad Privé had aangespannen.

Dat blad publiceerde enkele weken geleden een verhaal van een styliste van Nico's programma Eigen Huis & Tuin (RTL4). Zij beschuldigt hem van aanranding, tien jaar geleden tijdens een barbecue in Scheveningen.

Tijdens de rechtszaak bleek dat Zwinkels op 1 maart een brief heeft gekregen van zijn eigen manager, een hoge RTL-functionaris en de producent van Eigen Huis & Tuin. Daarin stond dat hem de wacht werd aangezegd als hij zich op de tv-set niet netter zou gaan gedragen. Speciaal voor Nico ontwikkelden de programmamakers een gedragscode waar de klusjesman zich aan moest houden. "

daar gaat je onschuld
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 03-08-2004 om 17:07:44
nico ist zwoel!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0069 sec.