Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 12-09-2001 om 06:45:26
Die hoort/maakt iedereen toch genoeg en bij Brood, Enschede en Volendam gebeurde het ook. (alleen bij Brood in Het forum.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
araphor Gepost door araphor op woensdag 12-09-2001 om 06:59:00
Ach SHUT UP
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 12-09-2001 om 10:11:04
Ik vind het hier (nog) niet de tijd voor, deze gaat tot nader order op slot.
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 12-09-2001 om 10:56:49
Eventjes een stukje uit het GoT beleid om deze keuze te onderstrepen:

"Ten tweede: een begrijpelijke reactie bij grote rampen is dat er grappen over gemaakt worden. We kunnen goed begrijpen dat dit kan helpen om de gebeurtenissen te relativeren, maar we willen je toch heel dringend vragen serieus te blijven. Op dit moment zijn we heel erg streng op grappig bedoelde opmerkingen en plaatjes. Als wij van mening zijn dat je over de schreef gaat volgt direct een temp-ban. In de komende dagen zal dan afhankelijk van de ernst van de situatie gekeken worden of je weer toegang krijgt of niet.

De dood van (waarschijnlijk) meer dan tienduizend mensen is niet iets om grappen over te maken of om triomfantelijk over te doen, ook al heb je nog zo'n grote hekel aan Amerikanen. Wees verstandig en blijf fatsoenlijk."

http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/226081/1/25

Dit is wel geen GoT, maar een dergelijk groot forum moet toch als leidraad worden beschouwd in dit geval vind ik...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2001 @ 10:57:37 ]

----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 12-09-2001 om 18:01:11
En nog eventjes een extra opmerking: in dit stadium tollereer ik geen grappen in de fora waarin ik moderatie-rechten heb. Ik zal deze dan ook weghalen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2001 @ 18:01:30 ]

----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 12-09-2001 om 22:26:35
Aanvulling:

Behalve Qyroz zal ook ik geen 'grapjes' over de ruggen van 10.000den doden tollereren op het OIP forum. Mensen die het wel nodig vinden grapjes te maken kan tijdelijk post rechten ontnomen worden. En kan verwachten dat ie van z'n leven niet meer bij mij hoeft aan te kloppen voor wat dan ook.

Als je niet door hebt dat dit niet eens zo zeer een actie is tegen de VS maar, eerder waar de VS voor staat, vrijheid, democratie etc. (iets wat Nederland steunt). En dat dit iets is wat niet alleen de VS, maar heel de wereld heeft veranderd. Om nog maar te zwijgen over het bedreigen van de wereld vrede. (iets wat al ver te zoeken is). Dan kan ik daar ook niks aan doen, als je dat niet begrijpt en domme grapjes maakt over de ruggen van 10.000den doden toont je eigen intelect wel lijkt mij...

Overigens is men op GoT begonnen met een bepaald icoon een 'steunbetuiging' richting de na bestaanden te doen. Mocht je er wat voor voelen hier ook mee te doen, dit is de URL van dat plaatje: http://aphrodite.tweakers.net/~crew/dove.jpg

Het gaat om dit plaatje:
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2001 @ 22:30:14 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.013 sec.