Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
JONGBLOED Gepost door JONGBLOED op woensdag 28-07-2004 om 14:11:31
yo heeft er iemand een idee hoe ik mn keyboard laat werken met reason en welke instellingen ik moet veranderen alvast bedankt ik wacht met smart
----------------------------------------
oost west...oost best
Bartoslocos Gepost door Bartoslocos op woensdag 28-07-2004 om 14:33:26
ligt er sowieso aan wat je precies wil met je keyboard, Reason werkt maar 1 kant op, dus reason kan je keyboard NIET aansturen, andersom kan wel. als je alles goed hebt ingesteld werkt het vanzelf.
Let op de MIDI instellingen van je geluidskaart, en zet in Reason ook alles goed. (Edit-> Preferences ->MIDI) etc. Alles wijst zich eigenlijk vanzelf wel. Suc6
----------------------------------------
I'd kill for a Nobel Peace Prize
JONGBLOED Gepost door JONGBLOED op woensdag 28-07-2004 om 15:36:27
ik wil gewoon melodietjes inspelen maar ik hoor geen geluid of whatzo ever in iedergeval thanx voor de reactie
----------------------------------------
oost west...oost best
JONGBLOED Gepost door JONGBLOED op woensdag 28-07-2004 om 15:37:07
reason geeft aan no midi device

----------------------------------------
oost west...oost best
JONGBLOED Gepost door JONGBLOED op woensdag 28-07-2004 om 15:40:11
kan het liggen aan dat ik verder geen software had bij mn midi plus?
----------------------------------------
oost west...oost best
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-07-2004 om 15:42:05
Windows moet je midi controller wel herkennen, dus misschien dat je bij hardware instellingen bijv een geel kruis ziet omdat je geen driver daarvoor hebt geinstalleerd.
JONGBLOED Gepost door JONGBLOED op woensdag 28-07-2004 om 22:14:15
ey bartos heb jij zelf ook midiplus? maak jij ook beats dap?
----------------------------------------
oost west...oost best
FHL Gepost door FHL op zaterdag 31-07-2004 om 09:54:59
Als je in het preferences scherm kijkt onder midi staat er standaart niets, maar je kan de aanwezige controllers selecteren.
Als de controller daar niet bijstaat heb je hem niet (goed) geinstalleerd, of hem pas aangedaan nadat Reason is opgestart.

 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.