Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
GrieP Gepost door GrieP op vrijdag 14-09-2001 om 13:33:57
Ik krijg mirc niet door de firewall heen (squid, bij debian 2.2). Ik krijg 'connection refused'... waarom? wat doe ik fout?

[EDIT]Topic titel verduidelijkt[/EDIT]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2001 @ 14:00:49 ]
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 14-09-2001 om 13:44:12
squid is een http/https:/ftp/gopher proxy en tevens geen firewall.

geen irc dus.
GrieP Gepost door GrieP op vrijdag 14-09-2001 om 13:45:46
Hoe zouden we dan wel een proxy kunnen gebruiken (ivm met netwerk-mag-niet-chello), en nog steeds alles kunnen doen?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 14-09-2001 om 18:38:36
Door middel van IP Masquarading wat standaard in de Linux kernel zit. Zie IP-MASQ howto.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op woensdag 19-09-2001 om 19:38:44
euh, proxy mag ook niet van chello hoor
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 19-09-2001 om 19:45:07
Mag een netwerk niet van chello ?!?!?!?! hmmmmz nah dan euhmz... Ik heb geen netwerk hoor echt waar niet...

Gelukkig is de boel bij mij geinstalleerd door Dapozza en hoef ik zelf niet te weten hoe het precies werkt. Hoewel ik nog steeds meer met Linux wil gaan spelen. Maar dat komt binnenkort wel een keer, en dat zeg ik nog maar 1 a 2 jaar

Ik weet dat het werkt hier, zeer waarschijnlijk door middel van IP-masq. Alles doet het ICQ'en tegelijk vanaf alle werkstations werkt etc. DCC werkt met IRC en weet ik veel wat dus ik ben meer dan te vreden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.