Index / Optredens, festivals en parties / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Jawel .. pff amper wakker en weer een beetje in het normale ritme hebben we onze eerste lading foto's online gezet van dit mega hiphop event. https://www.nlhiphop.nl/album.php?id=73 https://www.nlhiphop.nl/album.php?id=74 <-- tweede lading check it.. het was weer gezellig. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2004 @ 18:40:21 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ziet er gezellig uit ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
idd. ziet er gezellig uit. Maar wie zijn die gasten op foto 3221 dan? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Zion I , we zijn nog bezig met namen/beschrijvingen etc etc.. eerst beetje wakker worden enzo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2004 @ 13:38:02 ] | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
ok is goed. er stonden idd heel wat gasten waarvan ik dacht: wie zijn dat eigenlijk? ![]() | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angel-eyez schreef op 02-08-2004 @ 13:38:55 ok is goed. er stonden idd heel wat gasten waarvan ik dacht: wie zijn dat eigenlijk? ![]() artiesten uit 11 verschillende landen... veel zal je niet herkennen. ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Perslucht Splash baby! |
![]() | ![]() |
ZO!! ik vond het een geslaagd weekend zeg!! Mooie foto's ook. -1- | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() hehehe | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
het lijkt net alsof ik aan het schreeuwen ben ![]() ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ziet er errug dik uit allemaal toch maar zorgen dat'k er volgend jaar bij ben | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 02-08-2004 @ 15:16:03 ziet er errug dik uit allemaal toch maar zorgen dat'k er volgend jaar bij ben zet deze party ook maar met stift in je agenda! ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
tweede mega gallery! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
wat is er dan 5-7 aug dan? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Splash 2005 ![]() | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 02-08-2004 @ 19:43:00 Splash 2005 ![]() precies, 05-08-2005 t/m 07-08-2005 splash! 2005 ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: limon schreef op 02-08-2004 @ 17:25:12 [...] zet deze party ook maar met stift in je agenda! ![]() whahah wOrd! met een hele DIKKE stift! ;0 die shit was weer te dope! minder dope acts maar wel dopere mensen die met de bus mee gingen... ik heb t iig weer super naar zn zin gehad... [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2004 @ 21:44:58 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
whhaha zelfs de irritante belg staat op de foto ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
haha IRRITANT, maar tis lrf dus ... tja..blijft lrf splash was gezellig... relaxte sfeer, lekkere optredens, mooi weer. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 02-08-2004 @ 21:43:09 [...] minder dope acts maar wel dopere mensen die met de bus mee gingen... dankje dankje! | ||
BOPH3 H3 |
![]() | ![]() |
ik wil die foto die MISSES B. heeft gemaakt van Michel en BOP met het lekkerste wijf van het festival! ---------------------------------------- "H3, vergeet de naam je komt em toch wel weer tegen" | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
yo Bopperrrr! Welkom bij nlhiphop.nl! | ||
BOPH3 H3 |
![]() | ![]() |
doe niet tof ![]() ---------------------------------------- "H3, vergeet de naam je komt em toch wel weer tegen" | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 02-08-2004 @ 21:49:32 haha IRRITANT, maar tis lrf dus ... tja..blijft lrf whehehehe sletje ![]() waarna je gillend en met je handjes in de lucht wegliep naar het eerste toilet om daar je kippetje te wurgen.... trouwens: ik ben niet irritant, jij bent gewoon een klein jongetje die niet tegen water kan! MIETJE ![]() enneuh bobje, ge zeit een vuil janet! when do we meet again? kusjes allemaal, lurfie gaat slaap slaap doen! xxxxx | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ![]() | ||
BOPH3 H3 |
![]() | ![]() |
Zit miss Bettina hier en wat is haar mail adres? ik moet die foto hebben!!! BTW LRF hoe oud ben je ookalweer? ---------------------------------------- "H3, vergeet de naam je komt em toch wel weer tegen" | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
betina is volgens mij heel weinig op internet, maaaar SER weet t vast wel | ||
Perslucht Splash baby! |
![]() | ![]() |
ja,die foto van bop en mij moet ik hebben!!! help ons | ||
![]() | ![]() |
denk je nou echt dat ik t mail adres van bettina heb? ik ben al tijden bergen mail adressen kwijt!!!! check die cypherbus mails zou ik zeggen...daar staat t vast wel bij... ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
jah alsof jij het adres van betty wilt ![]() | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |