Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 05-08-2004 om 12:03:34
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=7076

check die foto's ... hehe toch blijft ze nice
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op donderdag 05-08-2004 om 12:14:28
Door wie is ze geklapt? Laa maar, las het al door: Nick Carter! hahahahaha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-08-2004 @ 12:15:07 ]

----------------------------------------
onderschrift
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 05-08-2004 om 12:24:20
Maar hij zegt van niet en zij zegt niets.
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 05-08-2004 om 12:32:36
whuhahahaha gewoon geslagen , lekker voor haar, ze verdiende het.
Alleen is die nick wel een eikel. wie slaat zijn (ex)vriendin nou
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 05-08-2004 om 12:49:56
inderdaad, lekker voor d'r. Vieze rijkeluisbitch
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 05-08-2004 om 12:55:51
sjezus ventjes, hoor (lees) je zelf is heej.

'ze verdiende het' wat de fuck weet jij van die dame. Oh wacht tuurlijk wat je op inet lees. En dat geeft allemaal reden om 'r te slaan natuurlijk. Ja vast.

Dames / meisjes / vrouwen sla je niet period. Zijn weinig dingen waar je me link mee kan krijgen, maar sla geen dames als ik het zie, dan ga ik mad.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 05-08-2004 om 12:59:19
sorry maar ik kan geen medelijden met haar hebben, kijk wat een arrogante verwende bitch het is.

En NEE het is niet goed om je vriendin te slaan, ik zou het nooit doen!! Maar heej, misschien is ze wel door een of ander wijf gebeukt, vind je het dan wel prima?

SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 05-08-2004 om 13:09:37
vrouwen onderling fine with me, moeten ze zelf weten. Is heel wat anders. En ookal is het een arro bitch die door meer kerels geneukt is, en vaker als dat ze geld heb, en vaker vreemd is gegaan dan dat ze kan tellen. So what?! Nog steeds geen reden om 'r te slaan.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 05-08-2004 om 13:22:22
misschien heeft ze hem wel net zo lang uitgelokt, of is ze zelf begonnen met meppen.

Ik vind het een gare actie van Nick om haar te slaan, daarover geen twijfel. Maar an sich vind ik het prima dat ze wat klappen heeft gevangen.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 05-08-2004 om 13:35:57
ik voel een ethische discussie aankomen....
----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op donderdag 05-08-2004 om 13:41:52
hehe, kijk ze mag wel arro zijn maar daarom hoeft ze nog niet geklapt te worden van mij. Zowiezo nooit door een man, als vrouwen onderling elkaar willen slaan... tja. Moet ze maar terug meppen.
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op donderdag 05-08-2004 om 13:57:03
Ja idd, vrouwen onderling is wel leuk om te zien haha... Maar ik z0u geen vrouw slaan,,
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 05-08-2004 om 14:22:56
vooral die armen zien er verrot uit...verder valt t nog mee geloof ik...
geen idee wie t is verder haha
die nick is hoe dan ook een mega nerd!
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op donderdag 05-08-2004 om 14:31:50
steenrijke dochter van pappa Hilton , van de hotels etc.. verder doet ze echt niks behalve soms wat mode shows lopen en voornamelijk veel geld uitgeven en feesten. En vrouwen slaan, dat is echt een no no natuurlijk.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op donderdag 05-08-2004 om 17:05:26
Wat een nerd....slaat ie een vrouw en dan nog niet eens goed.

Ik bedoel als je stoten zo weinig shade aanrichten kan je net zo goed niet slaan.. Maja mischien vandaar dat hij vrouwen slaat, want hij is een lafaard. Wat een flikker die nick homo cartergayboy. Sloeg hij mij maar...
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op donderdag 05-08-2004 om 17:21:17
Maja op zich ben ik wel voor vrouwen slaan, als ze het verdienen, want ze zeiken over emancipatie, maar dan moeten ze niet alleen de postieve dingen eruit vissen. Een vrouw heeft toch ook een brein, mischien uit fysieke kracht heeft ze een nadeel, maar ze kan een man wel op 100 andere manieren pakken en zorgen dat het voorkomen wordt dat je geslagen wordt. Ik bedoel ren bijvoorbeeld weg en kom met een mes,zwaard,honkbalknuppel en als je helemaal zwak bent een pistool trug en tjah dan win je het alsnog als vrouw
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 05-08-2004 om 17:23:05
Quote:
ik voel een ethische discussie aankomen....

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Safire
Gepost door Safire op donderdag 05-08-2004 om 18:34:27
Nasty. Hele foute actie van de ooit ideale schoonzoon () Nick..

Ik ben sowieso tegen het slaan van iemand die zwakker is, in dit geval dus een man die een vrouw slaat. Hoe diep kan je zinken.

Ik vind het wel een beetje een ander verhaal als er bijvoorbeeld een vechtpartij is en een meisje gaat zich er mee bemoeien. Dat keur ik ook niet goed, maar dat meisje wéét dat ze dan risico loopt op klappen. Als iemand mij slaat, sla ik zeker net zo hard terug.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 05-08-2004 om 18:44:08
Eindelijk iemand die toegeeft dat we sterker zijn dan vrouwen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Safire
Gepost door Safire op donderdag 05-08-2004 om 18:45:19
Is ook zo. Mannen zijn fysiek sterker dan vrouwen.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 05-08-2004 om 18:45:57
gewoon op alle fronten
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Safire
Gepost door Safire op donderdag 05-08-2004 om 18:46:47
Nee. Dat verschilt per persoon.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
DopeR
Gepost door DopeR op donderdag 05-08-2004 om 19:44:41
Jaja , vrouwen zijn zwak
Waarom worden vrouwen anders zo simpel verkracht?
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Safire
Gepost door Safire op donderdag 05-08-2004 om 19:48:13
Omdat je op het moment dat dat gebeurd helemaal verstijfd bent en niet direct beseft wat er met je gebeurd.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
8x4
paste picture here
Gepost door 8x4 op donderdag 05-08-2004 om 23:05:57
Hey Ik haat iedereen die vrouwen slaat...maar goed
het deed me wel denken aan Baby Powder,uit How High..
als hij zo die 2 mutsen slapt hahahahaha


Baby powder en Baby wipe uit How-High
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-08-2004 @ 23:15:16 ]

----------------------------------------
Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ
-:::030 Recording:::s-
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-08-2004 om 14:56:20
het zit dr ook niet mee he ...

AMSTERDAM - Paris Hilton vreest een tweede seksvideo schandaal. Een inbreker heeft mogelijk een laptop van Hilton met sekstapes in zijn bezit. Dat meldt het Britse tabloid News Of The World.

De inbreker, die recentelijk door het huis van Hilton in Hollywood sloop, zou ook een laptop hebben meegenomen, Daarop zouden beelden te zien zijn van Hilton en haar ex-lover Nick Carter, de voormalige Backstreet Boy, die seks met elkaar hebben. Dat vertelde zij aan vrienden.

Naast de laptop zouden flinke geldbedragen en een aantal juwelen zijn gestolen. De politie denkt dat een duplicaat van de huissleutel van Hilton bij de inbraak werd gebruikt. De inbreker zou opzettelijk schade hebben aangericht om te suggereren dat de deur was geforceerd.

Eerder werden sekstapes van Hilton en haar ex-vriend Rick Salomon publiekelijk gemaakt. Volgens een bron uit de nabije omgeving van Hilton is de dochter van de beroemde hotelketen doodsbang dat er nu nog meer naar buiten komt. "Nick en Paris hielden ervan sekstapes te maken", aldus de bron. Carter zelf, die een paar dagen voor de inbraak de relatie met Paris verbrak, ontkent dat. Zijn reactie is: "Er zijn geen seksbanden van mij en Paris".
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zondag 15-08-2004 om 15:02:54
zou er geen opzet in het spel zijn?

die nieuwe solo carierre van nick en hilton die gewoon weer in de playboy wil?
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 15-08-2004 om 15:59:18
Nick gaat toch weer met de rest van backstreet boy een comeback maken??
----------------------------------------
onderschrift
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 15-08-2004 om 16:29:59
helaas wel ja
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 15-08-2004 om 16:35:35
Komt er zo'n prog. (soort van idols) wie dan hun bodyguard word...
----------------------------------------
onderschrift
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 15-08-2004 om 19:21:52
Laat maar komen hoor die nieuwe tape.
Al is het alleen maar om te zien dat nick liegt.
Maakt hij ook meteen een slechte beurt in de mishandelingszaak.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 16-08-2004 om 13:28:43
hm, ik ben misschien wat laat.... maar ik kan het neit laten te reageren, op iets wat toch wel zo'n domme opmerking is...

Quote:
inderdaad, lekker voor d'r. Vieze rijkeluisbitch


waar haal je het ontzettend domme gelul vandaan. Waarom zou ze klappen moeten krijgen? lekker belangrijk dat ze arrogant is... moeten alle rappertjes ook klappen krijgen, want die zijn dr niet minder arrogant om.
Vieze rijkeluisbitch... is dit jaloezie? Of moet iedereen die met "het geluk van rijke ouders" geboren wordt maar wat klappen krijgen?.. damn mep mij ook maar dan.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0141 sec.