Index / [arch] Computers en Techniek / | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Ik zit meestal op: www.hiphopnet.nl www.theblazz.com www.ml75.nl En soms op: www.hiphopsakee.nl www.battlez.nl En vanaf nu dus ook regelmatig op deze ![]() Und du ? En heet je daar dan ook hetzelfde als hier ? ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik zit voorral hier, sinds Splash kijk ik wat vaker op HIJS, maar post er bijna nooit. Ik kijk soms op ML, maar ben er geen lid van. Oja en af en toe theboombap, maar dat is heel soms. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ml soms, boombap, hijs soms en de rest check ik zowiezo niet omdat daar weinig boeiends te vinden is op sites die alleen om het forum draaien. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ml75 hijs en deze site steeds minder, voor vragen verwijs ik je naar onze volwassen spade, maar kijk uit hij heeft geen gevoel voor humor ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
zelfde als bovenstaande(n) theboombap/hijs/ml75 meeste is snel doorlezen en niet posten overigens.. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
hiphopgemeenschap is die ille shit! hahaha nee geintje... ik check alleen hijs en nlhiphop ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: volgens mij spelen hiphopgemeenschap en songteksten.net samen over wie het wackste nieuws kan brengen hehe, maar meer beetje boeiende sites zijn er toch niet? hijs voor het internationale hiphop, boombap voor theboards al is dat ook niet echt meer wat, toch lees ik wel mee. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
hijs en nlhh | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 05-08-2004 @ 14:12:02 hijs en nlhh | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Voornamelijk hier en in mijn cd koffer. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
allthatmathers, hijs en hier vroeger ontspoord (belgische hiphopsite) ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ik zit op hijs en hier weet nog iemand een site waar ze heel veel aan audio battles doen?? ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
ontspoord is meer audio als text (is wel belgisch...) www.ontspoord.com ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 05-08-2004 @ 20:31:56 ontspoord is meer audio als text (is wel belgisch...) www.ontspoord.com oh nee Belgisch!! zorg dat iedereen slaapt voor je die link aanklikt want het is Belgisch!!!!!!!!!!! pas op mensen!!!! | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
alleen hier , heb ML wel es gecheckt ,maar ik vind een site wel genoeg, deze blijft toch het doopst![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ja idd, anders moet je zoveel lezen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
NLHH, verder niet. ML check ik wel post ik heeel soms, HIJS check ik ook, post ik soms, heel soms. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Index / [arch] Computers en Techniek / |