Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-12-2004 @ 19:57:56 ] ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
dope ---------------------------------------- onderschrift | ||
Kasper V alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht |
![]() | ![]() |
ben net nieuw maar ik had deze llink toch nog op me clipboard staand us ik drop m gelijk maar ff, is mij dus op batcave podium van 013 beetje met ivoz en exo (dus de hele bende van gods inc) de boel bij elkaar rijmen [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-12-2004 @ 21:56:02 ] ---------------------------------------- alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht gods inc | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
dope foto , maar zo fok je de hele lay-out op. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Kasper V alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht |
![]() | ![]() |
is maar voor 1 keertje ![]() ![]() ---------------------------------------- alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht gods inc | ||
Mc_sKiTtLeS De Topfokker - 0416 ![]() |
![]() | ![]() |
Rechterhoek van de foto het hoofd boven de monitorbox met zwarte pet... Yepzz that's me and yepperdepep ik was daar... ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
zo, die waren te groot ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2004 @ 19:32:38 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
dat 'onbekende wijf' heeft vieze gele tanden!!! ![]() | ||
Myrthe is lekker, jou vriendin? | ||
![]() | ![]() |
neeh ![]() maar onbekend wijf (1) staat er op zodat jullie haar afzeiken en niet mij ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-12-2004 @ 22:28:46 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Wil iemand mij nog ff vertellen hoe je een foto daar kan zetten.. want k weet et niet .. | ||
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() gregor, met z'n... bad kapsel dag zegmaar... ![]() mbe, doet z'n ding zeg maar... ![]() ik met mn gare kop en mn nieuwe condensatortje ![]() | ||
![]() | ![]() |
zeg maar ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
hehe, ja... ging onbewust, mischien ist mn nieuwe stopwoordje zegmaar... ![]() | ||
![]() | ![]() |
tjah zeg maar![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
ghehehe, hij had ff z'n pet afgedaan... | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 06-12-2004 @ 23:07:38 Wil iemand mij nog ff vertellen hoe je een foto daar kan zetten.. want k weet et niet .. | ||
![]() | ![]() |
[img ] www.foto.nl/foto[/img ] en dan [img] zonder spatie en [/img] zonder spatie ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
dank u | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Dope isn't ![]() | ||
![]() | ![]() |
beetje wit ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
beetje negatief | ||
![]() | ![]() |
echt waar?![]() anders post je em nog een keer normaal, of wil je anoniem blijven? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Vage skit | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
tevreden angelix ![]() | ||
![]() | ![]() |
gangstah ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Ik had paar fotos van jou gezien.. en ik dacht 'op die gangster player wil ik lijken' dus veranderde ff van houding op die foto ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
hahaha, kheb trouwens nieuwe pics, dus ik edit die oude er ff uit, die nemen zoveel ruimte in ![]() dees vond ik persoonlijk wel lief/leuk [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2004 @ 19:34:22 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
You player you ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
ghehe ![]() wat vinden jullie van dit meisje dan ? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dr 14 | ||
![]() | ![]() |
ze is 17 haha ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind haar wel lekker. Ze lijkt op angela schijf. Maar yo kijk een keer blijer als je met haar bent misschien dat je haar ooit nog balt dan. | ||
![]() | ![]() |
komt er niet van met haar ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo? Is ze katholiek en wil ze geen sex voor het huwelijk? | ||
![]() | ![]() |
zonder grap, heb jij dat goed geraden. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Quote: BattleCat schreef op 09-12-2004 @ 23:58:28 Ik vind haar wel lekker. Ze lijkt op angela schijf. durf dat nog is te zeggen! op angela schijf, mocht ze willen! angela schijf is mn droomvrouw, ja! ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Toch wel lekker hoor ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
hem ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
nee, dat wijf was niet lekker. Myrthe was wel gruwelijk, hook me is met haar op yo ![]() | ||
![]() | ![]() |
dacht je dat ? haha ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
ja ![]() | ||
![]() | ![]() |
ze heeft al een vriendje helaaaaas. en nee ik ben haar vriendje niet ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 10-12-2004 @ 18:44:50 hem ![]() geeft geld om met hem (Jij dus ![]() | ||
beetje jammer weer angelix, meld het me als het uit is tussen die twee ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Ik geef je geld als je het mij eerst verteld ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
dit word interesant ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
ik geef je meer geld als je er voor zorgt dat het uit gaat en het mij als 1e vertelt! ![]() | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] |