Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 12:34:42
Kijk; wat is goed is=goed, maar hij heeft echt geen Rotterdamse Stylo hoor hey, das doorgaans namelijk nog wel lekker om te horen(zie bijvoorbeeld Klop en EL Stylo, VSOP en Lost Rebels) Maar het neigt toch meer naar de opge-stylo, al moet ik er wel bij zeggen dat opgezwolle een betere flow heeft(met name Sticky..,Rico heeft te vaak zijn dalletjes-qua rap he-)
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 12:41:11
Nee duvelduvel heeft geen rotterdamse stylo, geen zwolse stylo, geen lutjebroek stylo maar zijn eigen.

dat heet creativiteit.
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 12:46:05
Nou; dan is zijn creativiteit gaar-in mijn optiek- en jij wekte zelf de suggestie op hoor, door Rotterdam te noemen!
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 12:47:30
Ze wonen er, natuurlijk is er een vorm van rotterdamse stylo / slang aanwezig. Maar als jij dit perse rotterdams noemt dan ben je beetje gaar

pappie!

IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 12:51:41
Pappie? Ik dacht dat we in discussie waren? Ik hou het nog netjes ook tegen jou-al weet ik dat duvel en opgezwolle bij jou in je bloedcirculatie loopt alsof je ze zuigt- en dan ga je me nog pappie noemen ook?? Ik ontken toch ook niet dat ze niet uit Rotterdam komen, alleen die slang en shit die verzinnen ze zelf meerendeels, die komt hier niet vandaan.....mammie??
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 12:55:44
Quote:
Ik hou het nog netjes ook tegen jou-al weet ik dat duvel en opgezwolle bij jou in je bloedcirculatie loopt alsof je ze zuigt


ah ja je houdt het echt in een goede discussie joh. Vind het wel mooi van je dat je zo probeert een discussie te winnen terwijl er heeeel veel mensen zijn die vinden dat opgezwolle en duvelduvel goede dingen maken. Blijkbaar kan je het niet op discussie winnen dus ga je maar mensen napraten terwijl je echt NIKS weet.

En die slang is niet verzonnen, die bestond al.
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 12:58:09
ik noemde jou niet gaar, ik dacht het wel daar niet van, maar JIJ niemde MIJ gaar! En een discussie win je niet gozert, die voer je : weet je wel 'hoor en wederhoor'
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 13:02:49
je houdt een discussie toch om mij van jouw gelijk te overtuigen? Als je nou eerst zelf dingen gaat zeggen in plaats van mister x of wie dan ook zomaar na te praten dan komen we al een stuk verder.

Hoor en wederhoor, prima maar kom niet met onzin dingen zoals 'ja je zuigt opgezwolle'. Ik hoef niet elke keer uit te leggen dat mijn vriendenkring veel shit voor opgezwolle regelt en ik iedereen daar zo'n beetje ken.
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 13:07:29
Mister X...waar heb jij het over! Is zeker de enige op dit forum net als ik die gewoon zegt waar het op staat bij jou en je opgezwolle-pro-overdosis-praatjes??? Ik vind die gasten best wel wat hebben, maar jij hebt er je religie van gemaakt en luister eens: ik wil helemaal niet overtuigen, ik lees dat ook nergens terug

-doe je best maar weer voor een respons bitch-
----------------------------------------
Tralalala
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 13:09:19
hoor en wederhoor prima zegt tie dan, jij begon met 'dan ben jij gaar'
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 13:11:15
haha dit wordt te triest hoor ... ga je skiggy rapz ook afzeiken omdat ie Master Surreal steunt? Ga je iedereen in de buurt die Bla Bla steunt ook afzeiken door te zeggen dat het 'een religie' is.

Weet je wat je moet doen? Naar de finale grote prijs van nederland gaan op 3 december, en dan alle mensen die voor een groep zijn gekomen in hun gezicht gaan dissen.
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 13:16:52
nee, dat zou meer bij jou karaktertrekken passen! En nee: dat zou ik bij Skiggy niet zeggen, das me vriend, but you know what, als hij gare muziek zou maken--> dan zou ik um dat zeggen!
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 13:20:30
Mijn karakter? Juist niet, maar maakt niet uit dat je dat verkeerd hebt. Je moet even beter lezen, ik heb het niet over skiggy zijn muziek. Ik heb het (als voorbeeld) dat hij bijv Master Surreal loopt te steunen vooraan bij regiofinale grote prijs... is dat geen religie dan ineens? Je meet met twee maten.

Iedereen support zijn vrienden / locals, maar als het uit Zwolle komt dan kan men het blijkbaar moeilijk verteren en ga je het maar religie noemen.

fokkit , ik verander mijn religie wel naar Typhoon ok?
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 13:22:30
maar als het uit Zwolle komt dan kan men het blijkbaar moeilijk verteren en ga je het maar religie noemen.

--> dit zijn jou woorden DAP, dit heb ik niet gezegd! En tuurlijk iedereen moet zijn maatjes steunen uit de buurt, dat doe ik ook!

----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 13:28:57
zijn ook mijn woorden, maar blijkbaar is het de waarheid want waarom begin je dan ineens zo perse te dissen op de man af. Als jij je vrienden loopt te supporten bij een finale grote prijs ofzo dan is dat prima, doe ik ook...

of het nou Typhoon, Opgezwolle, Bla Bla , Jawat is whatever. Dat is de shit die hier uit de buurt komt en mensen die ik ook nog persoonlijk ken. Ik kan er niks aan doen dat ze rond zwolle vandaan komen en dat mensen door heel nederland nu die shit kennen.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op zondag 24-10-2004 om 13:30:04
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 13:34:11
Hey Dap; dat jij die gasten kent vind ik leuk voor je:proficiat! En niet te vlug gaan he-->Ik heb die Jawat 1 keer gezien en toen wou hij zijn show geeneens afmaken -was wel geinig; hij deed net alsof tie zo'n gangster was, maar toen er een negertje op het podium kwam scheet hij in ze broek en wou die zo snel mogelijk weg, echt zonde van me geld was dat toen man!!, gelukkig maakte Klop er nog wat van- Blabla en zo die moeten zich eerst maar nog bewijzen en Typhoon...misschien is hij wel beter dan opgezwolle zelfs

En dat jij ze diggt vind ik leukj voor je, maar jij doet het eerder andersom jij vergelijkt alles met HUN, jij bent degene die hun een slechte naam geeft

kusje
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 13:38:02
nee, jij denkt dat ik alles daarmee vergelijk. En ja, ik digg niks anders en daarom hadden we ook Extince, Spacekees en Terilekst, C-mon en Kypski, Da Floawaz, Castro, Maestro Mikel, Sltrooperz en nog veel meer voor onze parties geboekt he...

Je hoeft mij echt niks te leren over de nederlandse scene, ik heb vaak genoeg contact met mensen en ik weet hoe het gaat.
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 13:39:56
that makes two of us!! En weet je, die mensen die je net opnoemt trekken voor JOU wel vollen zalen he(dus dan moet je verre oosten-ego wel opzij zetten!)
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 13:44:47
jij maakt het echt teveel, door het al 'het verre oosten ego' te noemen. Kan ik toch niet serieus nemen. Als jij de namen van de groepen per party zou zien dan zou je wel snappen dat het niet om de zaal vol te krijgen was. Da Floawaz hadden bij ons hun tweede echte optreden ooit, die shit rockte. En ja , engelstalig. Denk je dat die volle zalen trekken dan?

Als jij weet hoe het gaat, dan snap je altijd dat een zaal een afweging moet maken tussen bekendere en onbekendere dingen. Dat is in alle scene's zo, anders kan een zaal niet rondkomen en gaat ie faiilet. Daar kan geen subsidie tegenop.
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 13:46:51
Nee daarin heb je gelijk, maar dat jij andere artiesten boekt wil nog niet zeggen dat jij geen verre-oosten-ego hebt en dat je me niet serieus kan nemen, tja....je gaat er zelf elke keer op in, omdat het pijn doet bij je dat ik je zo noem
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 13:48:56
je geeft jezelf echt teveel eer dat je denkt dat ik dat serieus neem. Vind je het zelf niet een beetje lame door maar dingen te gaan roepen en dan achteraf dom te mekkeren dat je het zegt 'omdat je er op in gaat'.
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 13:51:59
dom gemekker vind ik pas iemand die de ander 'zwaar gaar' noemt (zie boven) en dat jij een ooste-ego hebt is een feit! Bovendien doe je er wel lang over voor een respons
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 13:53:19
niet van onderwerp gaan veranderen he, je bent gekwest dat ik je 'gaar' noemde. Lastig voor je, voel je je gepest? Zal ik je maar steeds gaar gaan noemen omdat je er zo mooi op ingaat?
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 13:55:32
das cool en ik jou een opgezwolle-billelikker ja??? dan houden we de discussie levendig en ik draai er niet omheen hoor....check het zelf maar! Ik zei alleen dat ik de creativieit van Duvel gaar zou vinden en dat was voor jou rede genoeg om mij gelijk gaar te noemen...It's all simpel man
----------------------------------------
Tralalala
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 13:59:52
Nee, jij noemde het perse rotterdams. Ik zei dat ik je gaar vond als je dit typisch rotterdams vond. Dat jij zijn stijl niet digt moet je toch zelf weten.

Ik zei zelfs nog dat iedereen zelf moet weten bij elke artiest of ie t dope vindt of niet (lijkt me nogal logisch).
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 14:01:52
ik noemde het perse Rotterdams....echt dom ben jij man
letterlijk, dit is wat ik zei:
Kijk; wat is goed is=goed, maar hij heeft echt geen Rotterdamse Stylo hoor hey, das doorgaans namelijk nog wel lekker om te horen....

iK ZEI TOG; JIJ LEGT WOORDEN IN ANDERMANS MOND
----------------------------------------
Tralalala
MISTER X Gepost door MISTER X op zondag 24-10-2004 om 14:02:33
Duvel en creativiteit, kom op man.......Jeezzzz, die gast die probeert te rappen, uiteindelijk gaat het met zelfgemaakte woorden helemaal offbeat (kanie nix aan doen,want soms lukt het hem wel om 2 lines onbeat te doen) en dan noemt DIP het creativiteit.
Man die gast komt uit Blijdorp!!!!

Oempaloempa shit!!!
OP ROKANJE (weetikveelhoejehetschrijft)
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-10-2004 om 14:04:19
leuk dat je denkt dat ie alles zelf bedacht heeft.
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 14:06:25
leuk dat uitgerekend JIJ dat leuk vindt
----------------------------------------
Tralalala
MISTER X Gepost door MISTER X op zondag 24-10-2004 om 14:08:58
Man geef toe dat zijn lines bullshit zijn.
Apie Apie Knackie Knackie, min 17 met string zonder sokken,
Je hoef mij niet uit te leggen dat hij daar Suri woorden gebruikt.
Maar wij uit RDAM lachuh ons kapot om die bullshit die die uitkraamt.
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 24-10-2004 om 14:10:44
wij uit den haag ook!@
----------------------------------------
Tralalala
MISTER X Gepost door MISTER X op zondag 24-10-2004 om 14:13:48
Mischien moet ie comediant worden dan
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 24-10-2004 om 15:00:58
Quote:
IndeX schreef op 24-10-2004 @ 13:07:29
Mister X...waar heb jij het over! Is zeker de enige op dit forum net als ik die gewoon zegt waar het op staat bij jou en je opgezwolle-pro-overdosis-praatjes??? Ik vind die gasten best wel wat hebben, maar jij hebt er je religie van gemaakt en luister eens: ik wil helemaal niet overtuigen, ik lees dat ook nergens terug

-doe je best maar weer voor een respons bitch-


nee jullie zijn niet de enigen...

Maistro is er ook zo eentje
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0162 sec.