Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
8x4 paste picture here ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben verslaafd...momenteel aan die wilhelmina pepermuntjes... en witte bon bon bloc,en waar zijn jullie verslaafd aan? ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben verslaafd aan irritante mannetjes poppen. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
bapao's en loempia's. | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Meisjes ![]() | ||
JOAS Grauw Crew/dhub WB ![]() |
![]() | ![]() |
O Wilhelmina Pepermunt jaa jaa zekers. Zon zak vol witte koninginnen hoofdjes waar je je gebit in kan zetten,tijd om de kast te roven. Vredes ---------------------------------------- Oevavuuuu Eranuuuu/Rollen met de Baap | ||
![]() | ![]() |
D-men wanneer ga je iets droppen bij mijn uitdaging?...je bent online..maar goed...bapao?...is ook super lekker,maar dan wel die van de toko,en niet die vieze zooi uit de supermarkt ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
bapao's van de loempia tjappies die hier elke woensdag staan ![]() | ||
![]() | ![]() |
8x4, hoe moet ik weten dat je me uitdaagt als je geen bericht stuurt ofzoiets.. ![]() | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
ijs ! en snoepjes, sex, bellen.. ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Oh bel mij maar eens misschien dat we het eens over sex kunnen hebben ![]() Did I say that ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ga toch slapen mensen! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 06-08-2004 @ 00:21:49 Oh bel mij maar eens misschien dat we het eens over sex kunnen hebben ![]() Did I say that ![]() laat paradize het maar niet horen BC | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
moeten we nou altijd paradize relatie gebeuren erbij halen? Ze kan zelf ook praten ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
O, ik ben verslaafd aan freestylen | ||
![]() | ![]() |
ik ben verslaafd aan het peuteren peuteren van korstjes en teennagels. En aan bust a move. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Knie en elleboog,pulken tot je bloed ziet.....damn kwou dak n korstje had WORD! enz ---------------------------------------- Oevavuuuu Eranuuuu/Rollen met de Baap | ||
![]() | ![]() |
k heb genoeg korst om samen te pulken ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Neej man ik ken die korstjes van jou,kga mn eigen wel kweken. ---------------------------------------- Oevavuuuu Eranuuuu/Rollen met de Baap | ||
![]() | ![]() |
of als je zo'n wit dingetje aan de binnen kant van je mond hebt...van vitamine c gebrek,als je daar aan zit doet het heel pijn,maar je kan er nie van af blijven....![]() ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
![]() | ![]() |
Ja zo'n ding heet een spru, echt fuckin' irritant is dat man | ||
![]() | ![]() |
koop bocasan effe een paar daagjes spoelen en het is weg, en eet fruit aldus dokter noedels. Nu weer ontopic? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
jah een spruw...is goed maar ONTOPIC PLZ... to get back on track....waar ik ook verslaafd aan ben.. -nicotine -meiden -muziek en en en en en en en en en....vrijheid ![]() ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
Ben verslaafd aan lolly's en chocolade en KANYE WEST ![]() | ||
![]() | ![]() |
jah kanye is ook goed...why is er niemand verslaafd aan mij?..![]() ![]() ik ben verslaafd aan de kook kunst van mijn oma ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2004 @ 00:51:23 ] ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
chocolade ![]() muziek | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Ow ja, muziek ook zeeeeker !! En sigaretten, chocolade, winkelen.. ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
Quote: 8x4 schreef op 06-08-2004 @ 00:11:19 Ik ben verslaafd...momenteel aan die wilhelmina pepermuntjes... en witte bon bon bloc,en waar zijn jullie verslaafd aan? ![]() ![]() ![]() heel interessant! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
muziek kersen (ik heb zo'n hele bak leeggegeten ![]() en over korstjes pulken gesproken, muggebulten pulken ook lekker ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
hiphop luisteren chocola is ook fokking lekker en tja M&M's ja toch.. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
thee red bull milkshakes tosti's bapao's vast nog wel meer | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Ow, ik vergeet FRUIT ! Dat vinnik ook echt mad lekker ! ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
owja......sporten, kan niet zonder | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Cherry Coke, Mijn Mp3 speler , Chillen met vrienden in de buurt, blablabla , en voetballen ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ik ken echt niemand naast mezelf die ook van cherry coke houd....die verslavende zooi is zwaar ondergewardeerd toch?...![]() ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
![]() | ![]() |
Rode Wodka Redbull......... | ||
![]() | ![]() |
En ik weet waar iedereen van houd!...BEN EN JERRY'S...het is alleen fuckin' duur,maar ik denk,ze alle wereld lijders bij elkaar,geen ze allemaal een bak Ben&Jerry's,en we hebben zo wereld vrede![]() ![]() ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Nee ,voor wereldvrede moeten ze gewoon blowen![]() Peace yo ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Of ook Rode Wodka Red Bull drinken , maar puur is ook lekker...![]() | ||
ROK | ![]() | ![]() |
bier en kaneel snoepjes ---------------------------------------- WHAT !!! | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: R-Gino schreef op 06-08-2004 @ 16:31:30 Of ook Rode Wodka Red Bull drinken , maar puur is ook lekker... ![]() Hou nie van Red Bull ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Haha kan ook, maar dan kan je alsnog puur drinken... ![]() | ||
Salmiak Talkin Shit |
![]() | ![]() |
Wiet,seks,hiphop en ouwhoeren dit is eigenlijk waar mijn leven uit bestaat ![]() | ||
rana | ![]() | ![]() |
aan me stopwoordjes![]() en aan nicotine ![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Chocolade en gamen. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ijsjes met van 2 van die stokjes van onderkant... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Die zijn fockin lekker!! verder ehm, die zweedse gehaktballetjes van de Ikea, no shit die zijn de bom. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Zweedse gehaktballetjes van de Ikea ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Chocolade muffins van super de boer. Kipnuggets van de poulier van de markt ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
aan jou ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Mightymiel | ![]() | ![]() |
tocj wel muziek nmr 1 van verslaving.en kan er niet omheen sex ook. ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 ] |