Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
Safire
Gepost door Safire op vrijdag 06-08-2004 om 23:13:31
http://members.lycos.nl/bladel/taalgein/malaprop.htm
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 06-08-2004 om 23:46:12
Quote:
brief aan de Raad van Arbeid:

Tot mijn verbazing deel ik u mede, alsdat ik op 12 december met een hersenschudding in de ongevallen wet ben gaan lopen. Daar ik vader ben van een vrouw en vier kinderen, zitten we automatisch op de centen te springen. Ik moet toch ook mijn huishuur, kostgeld en levensstand betalen. Maar ik weet wel, mensen met dikke beurzen hebben maling aan Jan Grijpstuiver. Ik wil u wel mondeling bezoeken, maar als ik er niks van hoor, neem ik mijn beweging in handen, want mijn vrouw verwacht iedere 10 minuten een baby. Geef me dus uitkering, anders kom ik in geldelijke omstandigheden te verkeren.


hehe ja zo krijg je echt wel je uitkering. ..
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 06-08-2004 om 23:49:15
mij beetje teveel tekst op de late avond....
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.