Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 20-09-2001 om 18:20:11
Welke stoffen zijn het leukst om te verbranden?

Papier!!!!
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 20-09-2001 om 18:22:43
Hier haal je dan toch iets door elkaar.... je hebt het over smeltbare stoffen en begint over de verbranding van papier.

Nog recent kwam ik er overigens achter dat als je zilver smelt en lang genoeg verwarmd dat het gaat borrellen... is het net water aan de kook.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 20-09-2001 om 18:25:41
Papier smelt ook! Toch? Mijn IQ is volgens sommigen toch al niet al te hoog.. dus eh... ik denk dat ik maar eens wat meer shakespeare boeken ga overtikken ofzo.. lijk ik tenminste wat intelligenter.. njah.. niet off topic gaan ber!
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 20-09-2001 om 19:07:09
Nee papier smelt dus niet, papier verbrand, of krijg jij vloeibaar papier als je het verhit ?

Overigens gaat dit naar Digital Mania... daar kan men alle 'science' dingen kwijt.

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2001 @ 19:18:36 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op vrijdag 21-09-2001 om 11:33:03
'science'?

Dit hoort in de onzin hoek.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 21-09-2001 om 15:57:49
laat hun dit nou science vinden
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 21-09-2001 om 16:04:55
dapozza schreef:
> laat hun dit nou science vinden

Dat vind ik een beetje onzin, dap.
Ik wil best over smeltbare stoffen lullen (hmm dat is iedere stof die niet reeds gesmolten is. Maar dan moeten mensen geen verbrandings reacties gaan verwarren met smelten.

shirt


cp: Fear Factory - Refinery
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 21-09-2001 om 17:25:17
ja dit hoort in de onzin hoek ja DUH!

maar toch staat er hier ook is een niet computer related topic...

aan de andere kant... het heet ook Digital Mania....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
araphor Gepost door araphor op vrijdag 21-09-2001 om 18:20:30
Ik brand altijd kaarsen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 21-09-2001 om 22:53:11
nasibal schreef:
> Papier smelt ook! Toch? Mijn IQ is volgens sommigen toch al niet al te hoog.. dus eh... ik denk dat ik maar eens wat meer shakespeare boeken ga overtikken ofzo.. lijk ik tenminste wat intelligenter.. njah.. niet off topic gaan ber!

Hmmmz nah ik quote Shakespear, bin Laden, Bush (Jr. en Sr.), Einstein, Powell, Cummings, EA Poe, Hemmingway, J.F. Kennedy, M.L. King en meer... Ik lijk nog steeds niet intelligent dus die vlieger gaat niet op... helaas Nasibal
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
McBouncer Gepost door McBouncer op zaterdag 22-09-2001 om 01:45:39
Dan moet je ook vooral Bush gaan quoten ja, als je intelligent over wil komen
----------------------------------------
Is it coz I is black?
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0062 sec.