Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Joepie-D
Ook geluk is een kwestie van tijd/ sta in de rij,
Gepost door Joepie-D op dinsdag 10-08-2004 om 15:30:48
Allereerst wil ik me even voorstellen> Ben dus Joepie-D (UPD, Unpredictable whatever) en ik ben hier eigenlijk terecht gekomen via Hiphopinjesmoel waar Listig mij vertelde dat hier veel peeps op t forum zitten uit Zwolle en omgeving!
Ik had daar een topic gepost met de vraag of iemand nog een kamer voor mij weet, of iemand kent die een kamer weet in Zwolle, Deventer of om mijn part Kampen. Want ik woon nu dus nog in omgeving Emmen, en ik ga volgend jaar studeren op t Windesheim. Heb al tig keer gereageerd op Kamernet.nl maar dat schiet niet op. Als ik niet binnen 3 a 4 weken een kamer vind ben ik straks zo'n 4 uur per dag aan reizen kwijt. Dat zie ik niet zitten. DUS! als je een kamer weet, iemand kent die een kamer weet, of je zoekt zelf nog een huisgenoot, of weet nog iets anders. Reageer dan ff aight?

Bij voorbaat dank

Peace
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 10-08-2004 om 15:34:07
hey, dit is een hiphopforum en wij komen niet uit Zwolle en wij kennen geen Listig of Mizou!

en ik weet ook geen kamer voor je

p.s. probeer het anders in kampen, zit je in ieder geval in de buurt
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 10-08-2004 om 15:39:08
jow.. tja, dat probleem is in Zwolle net zo erg als overal... mocht ik wat tegenkomen in Zwolle post ik het wel, je moet echt wel net mazzel hebben dan.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 10-08-2004 om 15:40:32
In Kampen schijnt nog wel wat vrij te zijn ... Kampen is echt kwartiertje dus ...
Joepie-D
Ook geluk is een kwestie van tijd/ sta in de rij,
Gepost door Joepie-D op dinsdag 10-08-2004 om 15:43:02
Ok! ik snap ook wel dat dit een hiphopforum is! maar 'algemeen gelul' staat toch ook voor topics die niet over hiphop gaan. En als iemand mij vertelt dat er hier veel gasten uit Zwolle op t forum zitten dan neem ik dat aan. Enneuh, hoe weet jij dat WIJ niet daar vandaan komen als er pakweg 1500 mensen op dit forum zitten? Verder alle respect enzo

peace!
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 10-08-2004 om 15:45:11
joepie.. limon loopt maar wat te zeuren , niet serieus nemen dit keer
Joepie-D
Ook geluk is een kwestie van tijd/ sta in de rij,
Gepost door Joepie-D op dinsdag 10-08-2004 om 15:49:16
Owh ok! ik dacht al, lekker welkom! ghehe
ROK Gepost door ROK op dinsdag 10-08-2004 om 15:59:20
hoi
----------------------------------------
WHAT !!!
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 10-08-2004 om 16:03:38
Quote:
Joepie-D schreef op 10-08-2004 @ 15:49:16
Owh ok! ik dacht al, lekker welkom! ghehe


ach ja Maarre, kamernet.nl is misschien nog wel handig voor kampen...

en tja, anders is het gewoon KUT!


[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2004 @ 16:05:20 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.