Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
HB Crew Gepost door HB Crew op dinsdag 10-08-2004 om 17:39:28
Hey hey mensen,

Eindelijk is het zover, HB Crew geeft jullie een klein voorproefje op het aankomende album Breedbeeld dat 15 oktober uit zal komen!!! Het eerste nummer dat NU te downloaden is op http://www.hbcrew.nl heet Hoe Doe Je Het!!!

Vandaag is HB Crew ook door Breda getrokken om locaties te spotten voor de aankomende videoclip voor het nummer Hete Zuiden. De locaties zijn vastgelegd met de desbetreffende instanties en de clip zal begin september worden geschoten. Blijf dus op de uitkijk op onze site wanneer dit nummer online staat om te downloaden!!!
De mensen die dat geduld niet kunnen opbrengen zijn a.s. zaterdag 14 augustus welkom om het nr live te checken op ons optreden tijdens het Tussen De Beentjes straatvoetbal festijn, www.tussendebeentjes.nl.

DOWNLOAD HOE DOE JE HET EN LAAT JE REACTIE EN EMAIL ACHTER IN HET GASTENBOEK!!!
TOT LATERZZZZZZ

HB CREW
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 10-08-2004 om 17:45:55
Ik vind het wel een dope nummer!
----------------------------------------
onderschrift
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 10-08-2004 om 18:01:21
raps vind ik degelijk, kan beter maar op de goede weg. Goed duidelijk. Beat daarintegen eentoning en standaard.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 10-08-2004 om 18:02:08
Ik weet het nog niet, Hb crew heeft me nooit echt overtuigd ik wacht het album af voor mijn oordeel.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 10-08-2004 om 18:03:43
je kan toch oordelen over die nieuwe track? daar heb ik het over, niet over alles van ze.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 10-08-2004 om 18:08:39
Quote:
Hb crew heeft me nooit echt overtuigd

Deze track dus ook niet echt echt. Hehe maar
Quote:
ik wacht het album af voor mijn oordeel

ging niet over jouw reactie dap
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 10-08-2004 om 19:38:16
au me ogen...

ff wat caps een stukje kleiner gemaakt...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0136 sec.