Index / [arch] Battle corner / | ||
Skill3r and then there was silence |
![]() | ![]() |
No rules,gewoon spitten nou geen fam shit...da's wel een rule en 3-0 = KO nou hier komt ie the rapfather? wie denk je wel dat je bent?.. een ego-trippende-kleuter die KARIM niet eens kent kleine gozer begind me te irriteren, hij kan zijn gezicht beter niet meer laten zien en gewoon om keren probeert zichzelf het dissen aan te leren.. lachwekken,eist respect,als of hij alles is..het tij gaat keren wat jij moet leren is je handen schoon te maken na het mastuberen ik kom je niet bekritizeren ik spreek de waarheid en niets minder of meer kom dan!!,jij met je luchtbucks ik met mijn Remington�s Dale 11-87 jachtgeweer* skill3r haat kleine jongetjes,want jij doet arrogant ik behandel je zoals ik ben,ik ben niet tolerant en deze ryme komt te hard aan, je voeld je hierdoor aangerand en je bewustzijnstoestand is nu gevaarlijk laag, praat alleen jibberisch,een beetje vaag jouw soort is een plaag newbies die doen als of de het kunnen hou liever je bek je bent wack hier is skiller,TIJD VOOR EEN REALITYCHECK! dit is te goed,vergeleken met jouw rap word de jouwe een achtergrondgesprek ik kan zo nog uuren doorgaan,jij hebt een originaliteitsgebrek,trekvlek,je bent bang dat ik jou strek jou rap word vast en zeker zo gewenst als gaslek met ontploffing tot gevolg ik ben de vlammenzee,die je tere lichaam verzwolg tot je bent verbrand tot kool "Oehw","ik word bang van little bitch** zegt dat hij me vermoord" rapfather zei je?..als je dat vind man,dan ben je echt gestoord ik stuur je fuckin trug naar de basisschool,omdat je hier simpelweg gewoon niet hoort... *shotgun **Little bitch=little best zo,...ben ik dat ook weer kwijt... nou doe je ding,loser...uhmm k bedoel lil bitch ---------------------------------------- Versla de man met de hamer.. | ||
8x4 paste picture here ![]() |
![]() | ![]() |
Zow volgens mij is hier iemand een beetje pissig...![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Haha volgens mij ook...![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
dat cker..ik denk dat little bitch![]() ![]() hij word wel steeds beter... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2004 @ 17:55:14 ] ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
Little Best Da Rapfather |
![]() | ![]() |
Ik weet godverdomme niks van deze battle, kankerlijer die je der bent, skill3r, en inderdaad, nu ben ik ook pissig ---------------------------------------- kill them all before they kill you... | ||
![]() | ![]() |
hahahha [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2004 @ 23:09:03 ] ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
![]() | ![]() |
lil bitch moet nou op houden met z'n gekanker DROP JE SHIT VRIEND!,je leg nu voor anker te wachten tot hij eens iets heeft bedacht maar z'n rymez zijn te wack,totaal niet doordacht maar lil bitch ik zeg het je maar een keer noem me nooit geen kankerlijer,nu niet nooit niet meer bitch! ---------------------------------------- Versla de man met de hamer.. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
houd dit wel ff normaal he, beefen doe je maar bij je moeder ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
jah oke,maar uhm?...laat me moeder er alsjeblieft ff buiten... want kanker en mijn moeder...daar moet je het niet over hebben...nou niet tegen mij in ieder geval... ---------------------------------------- Versla de man met de hamer.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Skill3r schreef op 12-08-2004 @ 23:24:49 jah oke,maar uhm?...laat me moeder er alsjeblieft ff buiten... want kanker en mijn moeder...daar moet je het niet over hebben...nou niet tegen mij in ieder geval... lil bitch moet nou op houden met z'n gekanker./ Merk ik weinig van.. maar wat jij wilt ik zei alleen bijwijze van spreken dat je maar naar je moeder moet gaan voor beef ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
jah okej,maar ik heb het er wel over,maar ik wens het niemand toe...ik gebruik het niet al benaming ten koste van iemand...wel als vergelijking,snap je?..als je er nog over door wil gaan..prima,maar die het dan even via een pm'metje ---------------------------------------- Versla de man met de hamer.. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
@ skiller , waarom maak je eigenlijk zo'n topic aan als Little Best er niet eens mee accoord is gegaan? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
omdat ik een hater ben..![]() 2 vliegjes in een klap.. ![]() ---------------------------------------- Versla de man met de hamer.. | ||
![]() | ![]() |
Nah little best zeg ff op je nog terug gaat droppen anders gaat die shit op slot ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
ANders wil ik wel overnemen ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Neej daag hem dan maar gewoon uit, dit topic staat toch al vol zooi ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
jah little best,drop dan wat...ik zit er eigenlijk wel een beetje op te wachten,...![]() ---------------------------------------- Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ -:::030 Recording:::s- | ||
Little Best Da Rapfather |
![]() | ![]() |
dan zit je er lekker op te wachten maar zoals DopeR al schreef ik ga niet akkoord met deze kanker battle dus laat die skill3r zijn bek houden, en 8x4 jij bent ook maar een meeloper van skill3r ---------------------------------------- kill them all before they kill you... | ||
![]() | ![]() |
tijd voor een slotje ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Index / [arch] Battle corner / |