Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op maandag 23-08-2004 om 19:10:37

Aight das 1 krijg ze binnekort allemaal heb ook filmpje ervan

Gemaakt door me man prado !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2004 @ 19:12:03 ]

----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
OnrusT Gepost door OnrusT op maandag 23-08-2004 om 19:12:54
Yo Yo Yo, als gezegd, VET... Bedankt WhiteWolf, BSE, R.A.G., Moordgasten, Chico, Ysbeer (1-1 ouwe), Koppensnellers (nieuwe groep maar hou ze in de gaten lui), de peeps voor de battles, schaduw de host (en rockte mee op die mic!), mc supra ('ke dan chick) de open mic rippers, de lui die er voor gezorgd hebben dat we finaal door de grolsch heen waren, HIJS, NL hiphop en Hiphopgemeenschap voor de publiciteit, Rankone voor de dope piece, iedereen die er was en die 't dope vond en speciale shoutouts naar de 2 charmante dames die op t podium kwamen swingen met me.

FUCK GEMEENTE CASTRICUM!!!

De battle resultaten post schaduw nog wel ff, toch?

Fotos worden ontwikkeld, video opnames gemonteerd en terzijnertijd als alles er is zal ik een website de lucht in trappen opdat iedereen kan zien wat ze wel of niet meegemaakt hebben. Schaduw verzorgd de review.

Als het goed is zijn de battles ook gefilmd maar ik weet niet zeker of dat ze ook allemaal waren.

Iedereen bedankt


----------------------------------------
En je weet 't
OnrusT
OnrusT Gepost door OnrusT op maandag 23-08-2004 om 19:15:10
BTW 'tis PWB op de pic
----------------------------------------
En je weet 't
OnrusT
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 23-08-2004 om 19:57:57
Battle resultaten komen bij de review!
DopeR
Gepost door DopeR op maandag 23-08-2004 om 20:19:33
@schaduw , kun je de filmpjes ook online zetten dan?
lijkt me wel dope , omdat te zien.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 23-08-2004 om 20:29:52
Quote:
OnrusT schreef op 23-08-2004 @ 19:12:54
Yo Yo Yo, als gezegd, VET... Bedankt WhiteWolf, BSE, R.A.G., Moordgasten, Chico, Ysbeer (1-1 ouwe), Koppensnellers (nieuwe groep maar hou ze in de gaten lui), de peeps voor de battles, schaduw de host (en rockte mee op die mic!), mc supra ('ke dan chick) de open mic rippers, de lui die er voor gezorgd hebben dat we finaal door de grolsch heen waren, HIJS, NL hiphop en Hiphopgemeenschap voor de publiciteit, Rankone voor de dope piece, iedereen die er was en die 't dope vond en speciale shoutouts naar de 2 charmante dames die op t podium kwamen swingen met me.

FUCK GEMEENTE CASTRICUM!!!

De battle resultaten post schaduw nog wel ff, toch?

Fotos worden ontwikkeld, video opnames gemonteerd en terzijnertijd als alles er is zal ik een website de lucht in trappen opdat iedereen kan zien wat ze wel of niet meegemaakt hebben. Schaduw verzorgd de review.

Als het goed is zijn de battles ook gefilmd maar ik weet niet zeker of dat ze ook allemaal waren.

Iedereen bedankt

BSE Gepost door BSE op dinsdag 24-08-2004 om 13:00:14
Het was inderdaad gezellig. Onder ons optreden stond de camera wel een groot deel uit volgens mij....

ja dat zegt ook wel weer wat
OnrusT Gepost door OnrusT op dinsdag 24-08-2004 om 20:30:27
Geen bullshit, je rockte
----------------------------------------
En je weet 't
OnrusT
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.