Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
jaja...![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Ik stop papiertjes in mn neus denk aan broodjes pindakaas ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ik rook een blow want morgen begint skool weer ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Ik heb net vernomen dat koekwaus het "vetste" woord van 2004 is tot nu toe...duss.... HIER dit slaat toch helemaal nergens op wat zijn dat voor woorden sjeez. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Koekwaus het woord van 2004? Dat woord is al super oud man. Niet echt vernieuwend. Ik ga dadelijk wat tv kijken en gamen. | ||
![]() | ![]() |
ik ga slapen koekwausen ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Timmie. The real timmie |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 04-10-2004 @ 02:15:55 ik ga slapen koekwausen hey da was mijn woord laatst, wouter stuurde het in een mailtje hehe ik vond het wel een grappig woord ---------------------------------------- denk buiten de doos | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ennn wat heeft dat met laat op te maken ? ![]() | ||
![]() | ![]() |
Njah het tijd vinden om mn bed in te gaan, en dap ik heb de hele avond je schermpje opengehad door... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Ik kijk naar de herhaling van barend en van dorp. | ||
![]() | ![]() |
Ik ga nu maar eens slapen ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ja hoor het is er weer tijd voor! Het is 12 uur geweest! Kom maar met die spannende nachtelijke bezigheden.... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
na chillen, van een prachtige winning streak met tafelvoetbal ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
k ruik aan mn vinger snif snif ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
kvin het best vroeg eigluk![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
toch wel he? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Ik drink n halve liter... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
ROK | ![]() | ![]() |
GRRRRR een een of andre klootzak heeft mijn fiets gejat,![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2004 @ 02:14:34 ] ---------------------------------------- WHAT !!! | ||
ROK | ![]() | ![]() |
dit heeft overgens niks maken met; wat doe jij zo laat laat on-topic maar ik wou het gewoon ff kwijt ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- WHAT !!! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik kom vrij aangeschoten thuis na een avond extince... | ||
![]() | ![]() |
naar huis moeten lopen omdat ik weiger 5 euro te betalen voor de fokking nachtbus argl ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Waar was het andere vervoer waar je mee bent gekomen dan? | ||
![]() | ![]() |
de bus? Die rijd niet meer eh om half 3, alleen de nachtbus. en dat kost 5 euros sjeez zo gierig... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
kvind dit laat voor zondag dusss: ik praat me ex , dus jah wat ik hier doe snap ik ook niet. saai gesrpek denkik dan maar ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Beetje msnne... ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Luister effe muziek, wilde eigenlijk al in bed liggen ga ik nu maar doen, snel slapen morgen me girl ophalen van t vliegveld. Dan is ze na een half jaar weer terug in Nederlandje ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Dat wordt ba.. uhm gezellig ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hebbie ook spandoek gemaakt noedels? ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
ik ga slapies doen ![]() | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
me de pleuris vervelen ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
that makes two of us... klote slapeloosheid | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
waar is de rest dan? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
die zijn slim/gezond.. die slapen | ||
![]() | ![]() |
me laatste blow roken voor het slapen gaan ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
slapen ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Diablo en moet broertje chatten. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
diablo is cool ![]() en ontopic: van me vakantie genieten ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Ff nlhiphop nog checken... en ga strax slapen... ---------------------------------------- onderschrift | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 21-10-2004 @ 01:27:24 me de pleuris vervelen ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
thuis komen van een uitermate geslaagde avond en me laatste blowtje roken ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
beetje tv gekeken en zitten chillen met vrienden... kwam nu ff nlhiphop checken of er al gestemd was bij audio saku vs juan d ![]() dus als je niks te doen hebt, plz vote ff ![]() ga zo pitten | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
doe eigelijk niks, alleen wakker zijn ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
same here ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
doper?? 1 post ervoor sliep je nog ![]() Ik ga nu ff die villa n8werk checken. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
ja idd, maar kan niet slapen ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
als eerste vandaag iets op dit forum posten ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
helaas was spade 16 seconden sneller!! ![]() hahaha | ||
![]() | ![]() |
maar nu drop ik wel als eerste vandaag op 't forum ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
kut de klok op me pc loopt niet gelijk! ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] |