Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 12-08-2004 om 16:11:26
Quote:
DEN HAAG - Het hoofdbestuur van de LPF heeft faillissement voor de partij aangevraagd. Op die manier hoopt het de partijorganisatie weer op orde te kunnen krijgen. Twee grote financiers, de vastgoedondernemers Maas en Thunnessen, zijn bereid hun geld in de LPF te investeren, maar dat is door het schenkingsrecht niet mogelijk. Daarom kiest het hoofdbestuur voor een zogenoemd technisch faillissement in de hoop een doorstart te kunnen maken.

De LPF probeert al lange tijd de organisatie op orde te krijgen. De financiers hebben miljoenen geleend om de verkiezingscampagnes van 2002 en 2003 mogelijk te maken. Het omzetten van de lopende leningen in een gift is echter gezien het verschuldigde schenkingsrecht niet mogelijk.

De Tweede-Kamerfractie van de LPF is blij met het besluit van het hoofdbestuur. Volgens LPF-leider Herben is het de enige manier om de partij "organisatorisch, financieel en communicatief" weer op orde te krijgen. "Je kunt onze positie nu omschrijven als arm maar onafhankelijk. De professionele aanpak van de doorstart boezemt vertrouwen voor de toekomst in." Volgens Herben is een plan van aanpak opgesteld dat binnenkort aan de leden zal worden gemeld.

Twee maanden geleden kozen de LPF'ers nog een nieuw bestuur na onvrede over het oude. Tweede-Kamerlid Nawijn werd daarbij vanuit de fractie als gedelegeerde toegevoegd aan het bestuur."


KUT! Dacht je eindelijk verlost te zijn..gaan ze een technische doorstart maken ...
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 12-08-2004 om 16:13:05
Pff......LPF blijft ook een grote grap.

Hoort dit niet bij Nieuws & Media?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2004 @ 16:13:50 ]
Mip
Gepost door Mip op donderdag 12-08-2004 om 16:23:52
pim leeft!
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 12-08-2004 om 16:35:26
Hopen dat het weer wat wordt dan.
Kick naar N&M.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 12-08-2004 om 18:37:02
beter veranderen ze hun naam! lijkt nu teveel op LRF, damn ik las die titel en dacht: huh vraag ik faillissement aan?! misschien dat ik ff die joint ga neerleggen
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 13-08-2004 om 17:22:54
hadden ze niet moeten breken met de grote jongens als maas enzo.
8x4
paste picture here
Gepost door 8x4 op vrijdag 13-08-2004 om 18:14:29
LPF...Uhu,...het enige wat ik daarover te zeggen heb is dat ze niets waarmaken
*kuch*Lozers*kuch*
----------------------------------------
Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ
-:::030 Recording:::s-
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zaterdag 14-08-2004 om 16:28:10
Quote:
beter veranderen ze hun naam! lijkt nu teveel op LRF, damn ik las die titel en dacht: huh vraag ik faillissement aan?! misschien dat ik ff die joint ga neerleggen

Mwhaha ik las het ook hehe ik was al razend benieuwd

----------------------------------------
clonebabybeats baby
creative
Fresh
Gepost door creative op zaterdag 14-08-2004 om 18:12:01
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 16-08-2004 om 13:37:10
njah... niets waarmaken? behalve dan heel Nederland eens wakker te hebben geschud...
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 16-08-2004 om 13:38:45
Ja precies. Helaas zijn de meeste alweer in slaap gevallen.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 16-08-2004 om 13:41:01
tsja dat krijg je als vervolgens een geitenwollen sok de geestelijke leider van de beweging omlegd...
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 16-08-2004 om 13:43:36
Ja maar ik had dan meer het idee dat je dan echt kon zien dat het de verkeerde kant opgaat.
Maar ja nu hebben we jp he dus het zal wel goed komen
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 16-08-2004 om 13:45:47
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 17-08-2004 om 17:04:42
hehe, niet gelukt. Ze hebben geen toestemming aan de leden gevraagd wat wel moet.
dap
038
Gepost door dap op maandag 23-08-2004 om 17:35:53
Quote:
Het Openbaar Ministerie (OM) in Rotterdam is een onderzoek begonnen naar mogelijke onregelmatigheden in de financiële administratie van de LPF. Dat heeft maandag persofficier van justitie B. den Hartigh gezegd. Het gaat om stukken die een oud-bestuurslid afgelopen weekeinde op eigen initiatief aan de politie heeft overhandigd.

"Deze man overhandigde documenten uit de administratie, omdat er sprake zou zijn van malversaties", aldus de persofficier. De naam van de 'klokkenluider' wil justitie niet vrijgeven. Volgens Den Hartigh was van een inval geen sprake. Justitie doet een voorbereidend onderzoek en beslist dan of er strafrechtelijke vervolging wordt ingesteld. De zaak is aan het Rotterdamse parket toegewezen, omdat het hoofdkantoor van de LPF in Rotterdam is gevestigd.


opzouten met lpf
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.