Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 14-08-2004 om 01:51:59
Eerst was er een, die heete youngslickverbalist ofzo, maar die is nu weg. Weten mensen mischien meer site's vol met instrumentals? zou wel handig zijn
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 14-08-2004 om 01:59:51
Er zijn wel meer soundclicks met instrumentals/beats.
Je kunt dat gewoon onder die categorie zoeken.
Maar jij zoekt denk ik meer instrumentals van bekende nummers.
Dan moet je maar eens in dit topic mijn laatste bericht kijken.
Dat zijn meer als een uur aan instrumentals.
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 14-08-2004 om 02:14:14
http://www.soundclick.com/genres/charts.cfm?genre=Beats
Soundclick , genre Beats
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 14-08-2004 om 02:41:29
thnx mensen

@battlecat bedoel je deze?
J._Armz_Presents-Instrumental_Kingz_Vol._2_(Lil_Jon_Edition)
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 14-08-2004 om 03:48:46
Ja die bedoel ik.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 14-08-2004 om 15:45:32
k thnx
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.