Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op maandag 16-08-2004 om 12:10:52
DEN HAAG/DUBAI - De islamitische terreurgroep al-Tawhid wa al-Jihad dreigt Nederland met aanslagen als het zijn troepen niet terugtrekt uit Irak. Op een Arabische internetpagina staat sinds zondag een verklaring die speciaal is gericht aan de Nederlandse regering. "Dit is een laatste, simpele waarschuwing. Haal de Nederlandse militairen terug uit Irak", luidt de boodschap.

Het ministerie van Defensie is op de hoogte van de verklaring. Een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken zei zondagavond dat Nederland elke dreiging serieus neemt.

"U zult verrast zijn door de islamitische aardbeving die uw land zal opschrikken. U heeft geen lessen geleerd van Spanje en andere landen. U verstaat alleen de taal van bloed en autobommen."

Al-Tawhid wa al-Jihad is de groepering van Abu Musab al-Zarqawi, die wordt beschouwd als de leider van het terroristennetwerk al-Qaeda in Irak. De groep van al-Zarqawi geldt als een drijvende kracht achter het geweld tegen buitenlandse troepen. Zijn groepering is verantwoordelijk voor tal van onthoofdingen in Irak.

Mip
Gepost door Mip op maandag 16-08-2004 om 12:12:31
tis nu nog wachten op de eerste nederlenadse onthoofding

maargoed shit is wel ernstig
DopeR
Gepost door DopeR op maandag 16-08-2004 om 12:13:51
Die kutBalkenende steunt Amerika , dus vind je het gek , geef ze eens ongelijk , logisch toch ? Iedereen die Amerika steunt jaagt Irak ook tegen zich in het harnas. Dus had je al aan kunnen voelen.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 16-08-2004 om 12:21:22
Maar hebben die gasten wel eens van een vredesmissie gehoord.
Nederlandse troepen zijn volgens mij het minst op aanvallen gericht.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 16-08-2004 om 12:34:11
BattleCat het gaat die gasten niet om of militairen offensief of defensief aanwezig zijn. Het gaat die gasten er om dat er uberhaubt 'indringers' aanwezig zijn. Want wij zijn exterenen die zich bemoeien met de iraakse staat.

Dankzij de aanwezigheid van oa. Nederland is het voor die gasten niet mogelijk de macht te hebben. Balen ze een beetje van.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 16-08-2004 om 12:44:33
waarom kan er niet eens wereldvrede zijn.

respect voor elkaar, iedereen blij.

waarom moeten mensen elkaar altijd uitmoorden.

Zo moeilijk is het toch niet?


*beetje hippie gedachte vrees ik*
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 16-08-2004 om 13:00:33
Niet meer normaal dit allemaal
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 16-08-2004 om 13:02:15
Zat er eigenlijk wel op zo'n bericht te wachten, kwestie van tijd was het.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 16-08-2004 om 13:05:15
Maar ja is het eigenlijk wel reeel. Want dit is nou al zovaak gezegd.
Maar ik heb nog geen nieuwe aanslag dingen gezien.
En komt dit doordat ze het niet proberen of door de beveiliging en dat het niet bekendgemaakt wordt.
ROK Gepost door ROK op maandag 16-08-2004 om 13:25:59
was deze groep ook verantwoordelijk voor de aanslag in spanje ?
want dan ga ik niet meer met de trein...

en onthoofdingen wens je ook niemand toe ...gruwelijk

----------------------------------------
WHAT !!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 16-08-2004 om 14:30:33
ze hebben het tot nu toe nog niet geprobeerd.

Als zo'n groep klein opereert, zijn ze alleen te pakken door eigen stomiteiten. Als een cel van 1 of 2 man een aanslag wil plegen is daar niks tegen te doen. Hoe meer mensen er in zo'n opererende cel zitten hoe groter de kans dat ze gepakt worden.

Het probleem is dat een opzichzelf opererende cel met voldoende middellen, goed verstand en een beetje kennis, niet tegen te houden is. Eng maar waar.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 16-08-2004 om 15:11:13
tja idd t was wachten op dit bericht...maar ja, je kunt er zelf zo weinig aan doen...als ze echt willen gebeurt t toch wel zo niet dan niet!
er zal vast wel is iets gebeuren als die balkenende met zn tong in de hol van bush blijft zitten!
----------------------------------------
www.serife.nl
rana Gepost door rana op maandag 16-08-2004 om 17:01:43
nu op het nieuws..
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
dap
038
Gepost door dap op maandag 16-08-2004 om 23:02:42
DEN HAAG - De ambassade van de Verenigde Staten in het centrum van Den Haag wordt nog zichtbaarder beveiligd dan nu al het geval is. Burgemeester Deetman van Den Haag liet maandag weten dat er in de nacht van maandag op dinsdag onder meer een stalen vangrail bij het gebouw wordt geplaatst. Deze moet eventuele voertuigen met explosieven tegenhouden. Ook worden er hekken versterkt.

Volgens Deetman worden de extra veiligheidsmaatregelen uitgevoerd op verzoek van het Nederlandse kabinet, niet op verzoek van de Amerikanen. Ze hebben te maken met het besluit vorige maand om op verschillende locaties in Nederland extra beveiligingsmaatregelen te treffen.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.