Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 23-09-2001 om 15:51:19
Het gaat al een aardig tijdje slecht in de telecom branche, er worden meer uitgaven gedaan dan dat er inkomsten zijn er worden frequenties opgekocht door bedrijven voor technologien die op het moment dat ze werken outdated zijn. Gemaakte kosten worden dus nooit terug vediend.

- KPN ontslaat op het moment aardig wat werknemers
- Cistron is failliet
- UPC heeft een complete investeringsstop gemaakt, zelfs nieuwbouw wijken in UPC area's krijgen geen Radio, telefonie, Televisie of internet kabel meer van UPC.

Dit zijn nog maar 3 voorbeelden andere kabel ISP's doen ook mindere zaken (essent @home stopt geloof ik ook met nieuwe aansluitingen).

Hoe gaat dit verder? Kunnen we straks in de nieuwbouw wijken alleen nog maar KPN betalen als we willen internetten? (waardoor KPN natuurlijk wel weer beter zal gaan doen en weer werknemers moet aan gaan nemen).

Zal de communicatie technologie op korte termijn een stop kennen in Nederland? En wat zullen de gevolgen zijn?

Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Die managers zijn toch zo slim (wrom worden ze anders zo goed betaald). Hoe kunnen ze dan in godsnaam meer uitgeven dan dat ze inkomsten krijgen. Hoe kunnen ze ingodsnaam blijven kopen terwijl ze al tijden verlies maken en dus niet het geld hebben voor aan kopen, waarop ze leningen moeten aangaan. Die weer rente kosten waar ze geen geld voor hebben.

Zelfs ik met mijn MAVO economie weet dat dat niet werkt. Wrom snappen die 'managers' dat dan niet?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op zondag 23-09-2001 om 16:07:19
Ik snap het ook niet allemaal, ze hebben zoveel geld weggegooid, zoveel verlies gemaakt, het moest wel een keer fout gaan. Nu dus. Het verbaasd me alleen dat ze het nog zo lang hebben volgehouden....
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zondag 23-09-2001 om 20:51:28
Nouhou.. Die "managers" denken misschien: Als we nou dit en dit investeren, maken we daar en daar weer winst op" wat dus niet is gelukt, dus: We moeten meer investeren, zodat we daar en daar meer van hebben, wat we kunnen verkopen, zodat we alsnog winst hebben. OFZO!
Ik denk dat ze een vergissing hebben gemaakt in het denken op lange termijn, dat ze verwachtten dat ze uiteindelijk winst zouden hebben, en dat is mislukt.. OFZO.. njah ik weet er ook niet zoveel van (mavo)
----------------------------------------
Signature
teigetje Gepost door teigetje op zondag 23-09-2001 om 21:51:08
*UCHE* ik heb nix gepost.

OK dit had ik gepost, na dubbelchecken door de eindredactie alsnog...

Extra! Extra! Cistron gaat doorstart maken... de ECHTE ADSL zal aldus wederkeren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2001 @ 21:55:55 ]

----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.