Index / Sport, hobby en vrijetijd / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Fc Zwolle - go ahead Eagles 4-1 hahahahaha!!!! Wat een afgang voor ze ![]() | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Go Zwolle! ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
scrumstah Huh ? Vaag... |
![]() | ![]() |
deventer heeft er een vijand bij: Dapozza, ze zitten al achter zijn adres aan..! Ik geef ze een hint: ZWOLLE! (GO ZWOLLE) ---------------------------------------- Signature | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
niks vijand.. derby's zijn er gewoon om door zwolle gewonnen te worden! | ||
zkills Ken je dat gevoel dat je...... |
![]() | ![]() |
Als ze nou ook eens die andere wedstrijden zouden kunnen winnen.....![]() ---------------------------------------- A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato | ||
nasibal DaFungUs! |
![]() | ![]() |
Ooit zal het wel goedkomen met Zwolle denk ik... Moet haast wel.. Maar toch.. NAC speelt (net als Sparta) in de Ere-Divisie... Laten we Zwolle maar niet AL te hoog gaan liften eej ![]() Oja.. Golfballen heersen! ![]() ---------------------------------------- nlhiphopper sinds 2001 :P | ||
Bliss | ![]() | ![]() |
En aanstekers ! | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Jullie vergeten de nieuwste lijn GSM's![]() ![]() Wel triest trouwens als je "jou" club op zo'n manier probeert te steunen. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
veter | ![]() | ![]() |
dapozza schreef: > niks vijand.. derby's zijn er gewoon om door zwolle gewonnen te worden! Ten eerste gefeliciteerd jullie hebben verdiend gewonnen en geniet er nog maar eventjes van zolang het duurt Ten 2e wij zijn nog steeds onderling de beste en dat zo de rest van het bestaan van beide clubs blijven. (voor degene die van stats houden 130 - 108 in doelpunten en GAE heeft 28 keer gewonenn en zwolle 26 keer 13 keer werdt het gelijk)(beste over winning voor GAE 8-2 in 1948 en beste over winning voor zwolle 5-2 in 99 amstel cup en op een of andere manier is van dijk altijd de scheidrechter als we worden uitgeschakeld in de amstel cup ![]() Wij lachen aan het eind van het seizoen het hardst ![]() Groeten en vrede uit deventer!!!!!!!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2001 @ 22:41:38 ] ---------------------------------------- * Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak* | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
veter, grapjas! Deventer heeft de afgelopen 12 jaar niet kunnen winnen van Zwolle ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2001 @ 11:46:22 ] | ||
nasibal DaFungUs! |
![]() | ![]() |
Nou dap, volgend jaar dan eindelijk weer een NAC - FC Zwolle?? Of een nog grotere afgang: FC Zwolle - Feijenoord ofzo ![]() Je mag in ieder geval wel weer een keer een seizoen lang de verliezer uithangen.. dat gun ik je wel ![]() ---------------------------------------- nlhiphopper sinds 2001 :P | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
fijn ![]() maar dit jaar gaat Zwolle promoveren ja ... echt waar dit keer wel ![]() | ||
veter | ![]() | ![]() |
dapozza schreef: > veter, grapjas! > > Deventer heeft de afgelopen 12 jaar niet kunnen winnen van Zwolle ![]() 12? 071291 GA Eagles - FC Zwolle 3-1 das nog geen 10 jaar terug ![]() volgend jaar zwolle - feyenoord en GAE - PSV (kan dit jaar ook nog wel GAE psv in de nacompetitie) ---------------------------------------- * Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak* | ||
![]() | ![]() |
Nasi: degraderen zonder ook maar een punt te halen, dat kan dappies 'kleine' hart niet aan :) ![]() ---------------------------------------- A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe Ik denk niet dat Zwolle het _zo_ slecht zou doen dan. Beter dan bijvoorbeeld (ik noem maar iets willekeurigs) FC Den Bosch. | ||
nasibal DaFungUs! |
![]() | ![]() |
Njah.. ik durf FC Zwolle tegenwoordig best wel op 1 lijn te trekken met PSV.. Alhoewel die tering rotterdammers het ook goed gedaan hebben in de Champions League.. Eindelijk hebben ze een keer bewezen dat Feijeblegh niet eens thuis hoort in Europa ![]() Met vriendelijke groeten, NaS|BaL ---------------------------------------- nlhiphopper sinds 2001 :P | ||
![]() | ![]() |
Yep helemaal mee eens; Nederland stuurt dan ook de laatste decennia de VERKEERDE club uit r'dan Europa in ![]() ![]() Geen wonder dat het zo slecht gaat met het nederlands voetbal ---------------------------------------- A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato | ||
veter | ![]() | ![]() |
yep GEEF MIJ als ik dan toch voor een rotter dan ze club moet wezen SPARTA maar. das de klub uit rotterdam ---------------------------------------- * Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak* | ||
McBouncer | ![]() | ![]() |
Dap, ik zie Zwolle nog niet gauw gelijk spelen tegen heerenveen en willem II en winnen van onder andere NEC. Den Bosch staat 8e in de Eredivisie, dat zie ik Zwolle ze voorlopgig nog niet nadoen. ---------------------------------------- Is it coz I is black? | ||
veter | ![]() | ![]() |
OKEE het laatse wat ik in deze thread te zeggen heb. WEES MAAR BLIJ ZO LANG HET KAN ![]() het siezoen is net begonnen ![]() En mc> Waarom niet AZ had het ook verdomd moeilijk tegen GAE ze hadden voor hun gelukkig de scheids een klien beetje veel meezitten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2001 @ 22:52:54 ] ---------------------------------------- * Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak* | ||
![]() | ![]() |
speeltFc Den Bosch in de ere divisie?? vaag ![]() wanneer is Sparta - den bosch?? ![]() ---------------------------------------- A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato | ||
![]() | ![]() |
ahh crap, Sparta - Den Bosch 1-1. Ik eis onslag van Rijkaard! Ik wil Willempie terug! Henkie mag ook wel wat mij betreft ![]() ---------------------------------------- A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
En zwolle heeft weer gewonnen yes! | ||
nasibal DaFungUs! |
![]() | ![]() |
zkills: HENKIE BEN JE KWIJT OLE OLE :p ---------------------------------------- nlhiphopper sinds 2001 :P | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato | ||
scrumstah Huh ? Vaag... |
![]() | ![]() |
sjonge jonge.. stelletje off topic sukkels gaan beetje feyenoord afkraken.. ik zeg 1 ding: WACHT MAAR AF!!!! ---------------------------------------- Signature | ||
![]() | ![]() |
Tot WEER volgend jaar zeker,want ze liggen er ALWEER in de eerste ronde eruit!!! ![]() ![]() ![]() En trouwens we hoefen ![]() ![]() ![]() Sparta rulzzzz..... ![]() ---------------------------------------- A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
EINDHOVEUH EINDHOVEUH EINDHOVEUH! [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-10-2001 @ 10:07:07 ] ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / |