Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 26-09-2001 om 13:26:25
om naar te luisteren.
Wie heeft hem al gekocht en wat vind je ervan. Bijvoorbeeld dat Ruzie conclusie er weer opstaat etc.
of het gebruik van Osdorp Posse samples (zie begin Stad & Land, Zappen en weet ik veel waar nog meer. Zappen is trouwens ook min of meer een vertaling van het Beatbusters nummer "Zappin"
iig is het een uitstekende plaat om geregeld op te zetten vind ik.

shirt


Ach, het is maar een bescheiden rappertje.
Er zijn zat leuke bandjes die veel betere plaatjes maken dan zij
LEUGENAAR !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2001 @ 13:35:30 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op woensdag 26-09-2001 om 19:18:42
heb um al, en vind hem wel goed, allen het nummer ruzie conclussie vind ik echt veels te blij voor de tekst.
moet er wel ff aan wennen, ben nl. niet echt een ska liefhebber.
Maar hij valt echt 100% mee, vind het live alleen leuker.
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 02-10-2001 om 12:48:58
Echt een toppertje! Er zijn maar 2 nummers die me niet kunnen boeien: 2 keer en Ruzie Conclusie.

Verder zijn er alleen maar toppers.. Onderhonden zijn verslagen
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 02-10-2001 om 18:38:28
onderhonden zijn niet verslagen, onderhonden was tenminste nederhop, def p en beatbusters heeft nog weinig met rap te maken op een paar nummers na, maar ik zeg niet dat het een kut cd is, integendeel, luister er met veel plezier naar!
hij is dus GOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOED!!!!
----------------------------------------
Signature
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op woensdag 03-10-2001 om 12:21:15
Ik bedoel: dit is de beste release op Ramp tot nu toe.. d8 dat dat wel logisch was..
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Bliss Gepost door Bliss op woensdag 03-10-2001 om 15:38:38
Hou nou es op irri te doen tegen Scrum.

oh shit ... on topic blijven anders word ik verwijderd.

Euh... de cd is vast heel goed, ik heb alleen maar stukjes gehoord in het geweldig fantastische soundsystem van dapozza z`n geniaal mooie snelle Mitshubishi en die waren 100 keer beter dan ik verwacht had. Ik dacht dat ie tekstueel geen fuck zou voorstellen, maar ik ga em WEL kopen binnenkort.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 03-10-2001 om 21:57:28
thanks bliss ....
en zeg dat er dan voortaan bij nasi.. dan ist iets duidelijker
----------------------------------------
Signature
DWARSLIGGER Gepost door DWARSLIGGER op woensdag 17-10-2001 om 15:03:52
Jo,

Ik vind 'Aangenaam' erg aangenaam. Ik ben ook geen echte ska liefhebber maar ik ben erg onder de indruk van de Beatbusters. Def P rapt weer eens de sterren van de hemel. Ik vind de teksten erg hoogstaand en als je stoned bent ga je helemaal uit je dak. Vooral live.
Ik vind het niet zo erg dat 'Ruzie Conclusie' er op staat want deze versie is rustiger en je zweeft helemaal weg als je stoned bent. Ik vind eigenlijk alle nummers erg vet en al met al is het gewoon een top ceedee. Jammer dat Ramp hem niet uit kon brengen want dat zou een Ramp meer in de belangstelling brengen.
----------------------------------------
Laters...
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 26-02-2002 om 12:35:18
*omhoogschop*
Het aantal reacties erop vond ik wat weinig en ik denk dat ik nu wel van uit kan gaan dat meer mensen de cd beluisterd hebben. (Toch Bliss?)

Ook meningen over hoe ze live zijn zijn toegestaan.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Tukkerboer Gepost door Tukkerboer op dinsdag 26-02-2002 om 13:12:09
Die CD is goed!!!! Ik wist niet zeker wat ik van moest vinden. Ik heb de cd een aantal keer gehoord. Alleen de nummers "ruzie conclusie" en "rondspoken" vind ik minder. "skalypso" hoeft van mij ook niet, want is instumentaal en ska alleen hoeft van mij niet.

De nummers "eerlijk liegen", "placebo", "wrijving" zijn voor mij de toppers van de CD. En de rest van de nummers vind ik lekker genoeg om de CD vaak op te zetten.

live heb ik ze nog niet gezien. wat heb ik eigenlijk wel live gezien ohoh /me voelt een minderwaardigheidscomplexje aankomen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2002 @ 13:15:44 ]

----------------------------------------
Een echte feminist die staat als ze pist!
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op dinsdag 26-02-2002 om 13:34:31
Ik moet zeggen dat ik hem nog steeds regelmatig luister, Bubbelbad hadden ze van mij mogen verzuipen, Dit Moment is voor mij echt HET hoogtepunt van de cd, Twee keer is ook erg lekker.
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
K03K Gepost door K03K op dinsdag 26-02-2002 om 20:10:00
ik vind aangenaam wel relax... alleen vind ik 2 keer niet dope ik vind het orgineel (do it twice) veel beter klinken maar het is zeker een goede plaat ja !
----------------------------------------
Geen alcohol just thetra-hydrocanabinol :P ....
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op maandag 04-03-2002 om 18:48:34
Wat ik nog enger vindt is het volgende:

IN ELKE CD ZAAK IN HET CENTRUM VAN BREDA (gechecked: 2x Free Record Shop, 1x Van Leest, en 1x V&D) IS DE SINGLE UITVERKOCHT!!!
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op maandag 04-03-2002 om 18:54:45
OZOMATLI IS DE SHIT>>>>>>>>>>
TJEK OZOMATLI>>>>>>>>>>>>>>>>
VERGEET DOVE P EN BB>>>>>>>>>
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
dap
038
Gepost door dap op maandag 04-03-2002 om 19:31:48
    Quote
    Wat ik nog enger vindt is het volgende:

    IN ELKE CD ZAAK IN HET CENTRUM VAN BREDA (gechecked: 2x Free Record Shop, 1x Van Leest, en 1x V&D) IS DE SINGLE UITVERKOCHT!!!


inderdaad eng maar ik gun ze de opbrengsten zeker weten. Het is een leuk nummer.
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op maandag 04-03-2002 om 21:04:16
Ze zijn nu zelfs al als KLAPPERRRRRRRRRRRRR
van de week binnengekomen in de top 40 op nummer 31.

Waag hier uw gokje wanneer ze op nummer 1 komen te staan
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 04-03-2002 om 21:51:37
Hmmm...
Ik heb hem meerdere keren geluisterd en nog STEEDS heb ik er geen mee naar huis genomen. Ik vind het een aardige cd, maar niet echt bijzonder goed ofzo...
Ik zou zo ook niet kunnen zeggen waar het aan ligt.
De ska van de Beatbusters die misschien tegenvalt, de stem van Def P die hier niet helemaal bij past (ik ben gewoon nog steeds gewend hem op een hardcore beat van Seda of metalgitaren te horen), de mij veelal iets te zorgeloze teksten, ik weet het echt niet....
Ik vind hem gewoon wat tegenvallen....
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op dinsdag 05-03-2002 om 12:24:38
mjah cd is wel leuk maar neit echt vet

onderhonden is de sjit je weet toch

geef mij maar

brainpower met beef - rudeboys

dat nummer swingt

en voor relaxte layback hihop luister ik wel funk doobiest of jazzanova
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 05-03-2002 om 14:01:56
Dappie... ik gun het ze ook... maar toch.. die kassiere was best verrast toen ik begon te lachen omdat ie uitverkocht was
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 11-03-2002 om 22:13:15
Zeker een goeie CD. Goed genoeg om binnenkort echt te kopen denk ik. (Dit samen met enkele andere albums waarvan ik nog steeds met copien zeul...)

Hoewel ik toch moet zeggen dat, het naar mijn mening, minst boeiende nummer als promotie single uit is gebracht (dus buiten stad en land).

Ik ben niet direct een ska liefhebber, vind het aan de andere kant ook niet erg om wel te luisteren. Maar met de combinatie van Rap en Ska maakt het album z'n naam waar. Het is een echt 'aangenaam' album.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op maandag 11-03-2002 om 23:14:05
SpadeAce schreef:
> Hoewel ik toch moet zeggen dat, het naar mijn mening, minst boeiende nummer als promotie single uit is gebracht (dus buiten stad en land).


Waarom wordt een single uitgebracht? Omdat men verwacht dat er een hit van komt.. Bubbelbad heeft gewoon hitpotentie, daar kan niemand om heen. Klinkt lekker in het gehoord, heel groot meezing-gehalte en het is komisch. Ik vindt het niet meer dan logisch dat dit de single is geworden. Op naar nummer 1
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Viking
Ook stoned te verkrijgen
Gepost door Viking op dinsdag 12-03-2002 om 20:10:53
Ik vind het en redelijk album, toch hou ik persoonlijk meer van de echt Osdorp Posse nummers. Def-P solo en Def-P met Beatbusters is wel leuk voor even.

Maar het mist voor mij iets, wat ik vooral in de oudere Osdorp Posse albums wel vond.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 15-03-2002 om 11:43:53
Tjah chillen in t bubbelbad.......

Ik heb n tijd terug def p + bb getjekt in Arnhem en t was wel grappig wat springen ensow, maar goed dope of wack ik ga zwzo springen/hypen dat doe ik bijna altijd als ik wat ga tjekken dus dat zegt eigenlijk niet gek veel..moet me energie kwijt...

Maar ik kan niet echt zeggen dat ik gek ben van deze combi, het is wel grappig meer niet, zeker niet de aankoop van n cd waard...voor mij dan..

Ieder zijn ding, ben wel benieuwd naar het nieuwe album van OP want Kernramp vond ik n rampzalige aankoop, njah iedereen kan zich ik vergissen... ik met die aankoop, en OP met het maken van die cd....

Maar wat ik zeggen wil was het volgende:
Mensen rekenen defp+bb op een rij met de OP, ik denk niet dat je ze mag vergelijken......
Hoewel P in beiden zit..

ik wilde nog wat zeggen maar wazig genoeg ben ik het vergeten..
ehm ik kom hier nog es op terug als ik helder ben..

pz
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2002 @ 11:47:12 ]

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 16-03-2002 om 20:50:30
Ik heb het album pas sinds kort, helaas. Daardoor heb ik het optreden in Enschede gemisdt, want als ik wist dat het zo cool was was ik zeker gegaan. Aangenaam heeft nog alles met HipHop te maken, want def P rapt als de beste erin. Mede daarom vind ik RONDSPOKEN echt HET coolste nummer. Mensen die bij mij in de buurt wonen weten dat nu onderhand ook wel

Ruzie conclusie is mooi gemaakt. Coole deuntjes (volgens mij zit er een vertraagd sampletje van Osdorp Posse - Nul tolerantie in) en leuk om te horen dat Def P nu wel gewend is aan pefecte situaties.

Bubbelbad zap ik altijd wel door. De remix op de single vind ik ook een stuk cooler.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zondag 17-03-2002 om 15:45:37
limon schreef:
> Bubbelbad zap ik altijd wel door. De remix op de single vind ik ook een stuk cooler.

Toen ik em opzette wel.. maar later.. als het refrein erin komt, mis ik toch een melodielijn.. en dat vin ik behoorlijk jammer
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0127 sec.