Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
AmpLiF1eR
LegendZ live 4ever
Gepost door AmpLiF1eR op zaterdag 21-08-2004 om 13:15:12
ok ok ok, chill.... even een bericht van een fucking noob nieuwkomer...

Ja lang VERWACHT, chello deed wat ik fucking al DACHT,
ze stuurde mij...een vette gare BRIEF, echt waar, alsof ik een terrorist ben, zwaar ACTIEF.
Ik zou teveel downen, hier en DAAR, al met al, fucking COMMENTAAR...
een fair policy.... dat kwamen ze mij VERTELLEN, konden ze me niet BELLEN, ik ga ze nu zeer zeker RELLEN!
Snel films downloaden, dat is wat ze ADVERTEREN, chello. Krijg nu lekker de KOLERE ! vanaf Amsterdam tot ergens in ALMERE .

Ze beginnen te dreigen.. mijn snelheid af te NEMEN, als ik langskom, ik zweer het.... dan nemen ze de BENEN...

Ze hebben me serieus kwaad GEMAAKT, GERAAKT, tijd voor een serieuze DAAD.

(refrein)
Ik trap ze in hun KRUIS, dat word pissen voor ze in een CATHETER ...
ze kunnen zeggen wat ze willen op de BUIS, het spoort voor geen MILIMETER !! Vamp jaren ACTIEF, verdomme, ik ben geen DIEF !
(einde refrein)

Jarenlang heb ik last gehad, van die hufters, lag en shit, nu is het gefixed, en bitchen ze MIJ, maar Vamp is geen RIJSTEBRIJ, ik ben de shit, ik ga ze AANPAKKEN, uit de laan TRAPPEN, ruiten in, ruiten uit, chello neem een fucking BESLUIT..
Neem die brief terug, slik hem in, hang hem op, vlug, terug, ja slikke zullen ze GAAN, ik kap ermee, dit is zo krom als een BANAAN .. maar Vamp blijft toch voor eeuwig STAAN, niet zomaar uit de weg te SLAAN.

(refrein)
Ik trap ze in hun KRUIS, dat word pissen voor ze in een CATHETER ...
ze kunnen zeggen wat ze willen op de BUIS, het spoort voor geen MILIMETER !! Vamp jaren ACTIEF, verdomme, ik ben geen DIEF !
(einde refrein)

Peace....out...

GreetingZ

AmpLiF1eR aka Vamp
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2004 @ 13:16:26 ]

----------------------------------------
What is a signature ? =]
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op zaterdag 21-08-2004 om 13:17:14
eej kill wekom enzo, marr zoals je miss wel weet heeft elk forum nog regels, dus lees de bovenste 4 topics door en als je wil kan je dit soort dinegn paatsen onder het topic lyrics, leuke shit hoor tusse twee haakjes door

groeten
TiM-Ow
----------------------------------------
fuck yu
AmpLiF1eR
LegendZ live 4ever
Gepost door AmpLiF1eR op zaterdag 21-08-2004 om 13:19:18
Quote:
TiM-Ow schreef op 21-08-2004 @ 13:17:14
eej kill wekom enzo, marr zoals je miss wel weet heeft elk forum nog regels, dus lees de bovenste 4 topics door en als je wil kan je dit soort dinegn paatsen onder het topic lyrics, leuke shit hoor tusse twee haakjes door

groeten
TiM-Ow


ok ok , zal effe de rules gaan checken, no problem.... GreetZ
----------------------------------------
What is a signature ? =]
creative
Fresh
Gepost door creative op zaterdag 21-08-2004 om 14:09:58
Lees het topic: 'Lees dit voor dat je post' eens door..
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zaterdag 21-08-2004 om 18:51:44
Lyrics kunnen inde topic Lyrics!! als je die niet kan vinden Pm me dan, kan ook voor vedere vragen over de regels in Battle corner

Ps slotje
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.