Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
AmpLiF1eR
LegendZ live 4ever
Gepost door AmpLiF1eR op dinsdag 24-08-2004 om 13:39:37
Het word tijd om te luisteren, tijd om te huiveren,
Vamp in de buurt om mijn shit bij je in te fluisteren.
Ik ben misschien een nieuwkomer, maar ik overwin nu al de grachten,
alle bomen gaan neer als ik spit, dat had jij nooit kunnen verwachten,
ja echt, ik flow als een gek, en ondertussen draaf jij maar door,
terwijl ik zin na zin, woord na woord, in elke confrontatie scoor. door en door,
Mij verslaan is geen optie, wegrennen zul je als ik je kop zie, makker
zoete broodjes haal je maar bij de bakker, niet bij mij lelijke stakker,

<refrein>
...mannetjes blijven het proberen, mannetjes zullen het nooit leren, ja kneusen zoals jou, pak liever een zakdoek, nee een handdoek, in plaats van op de mic te kwatten, hier heb je een kladblok, probeer het opnieuw, kijken of je op mijn niveau kan matten ...
<einde refrein>

ik sla je van voren en niet van achteren, dan doen mietjes , zoals jou,
misvormde grietjes zonder tietjes, begrijp je me nou, gast
ga lekker op de tafel spelen, pak een pen en begin je wacke rhymes opnieuw te strelen.
Want wat jij maakt, is zo afgezaagd, echt te vaak meegemaakt, zeg nou zelf, heb ik je geraakt?
Als je dat denkt dan heb je het verkeerd begrepen, want ik moet nog beginnen met spreken,
ik slacht je af waar je vrienden bij staan, ook zij weten wanneer het tijd is om weg te gaan,
knakker, je bent echt een verwijfde rakker, stakker, ik heb toch het laatste woord onverstoord,
zoniet dan heb je nu de tijd om te kutten, of heb ik je evenwicht allang verstoord en doorgeboord?
je denkt deze gast is gek en inderdaad, ik ben wack, als je op de grond ligt,
en zie hoe ik je ga kapotmaken, je bewerken zodat je meidentocht voorlopig kun staken als een nicht die niets beter weet dan zich terugtrekken, in plaats van simpel terug te meppen.

<refrein>
...mannetjes blijven het proberen, mannetjes zullen het nooit leren, ja kneusen zoals jou, pak liever een zakdoek, nee een handdoek, in plaats van op de mic te kwatten, hier heb je een kladblok, probeer het opnieuw, kijken of je op mijn niveau kan matten ...
<einde refrein>

Nee ik ben niet geobsedeerd door multi's inderdaad,
maar heb het toch gecreerd in de juiste maat,
soms zal er een multi dan uit komen, maar niet omdat ik het express deed
ooit zoals nu zal het er wel van komen, want ik ben bloedheet
bitch!

----------------------------------------
What is a signature ? =]
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 24-08-2004 om 16:46:36
Dit drop je int vervolg in Open Mic Dude, Zoals ik al een X zei.. alleen topics openen voor een ... Vs... Battle... de rest word allemaal gesloten!!
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.