Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 02-09-2004 om 00:42:10
yo, heb vandaag 2 vrijkaartjes gewonnen voor een optreden van Ali-B in "Speakers" in Delft. Helemaal top. Voor niks naar Ali-B , waarschijnlijk ook een open-mic sessie, die grijp ik dan.... dat wou ik gewoon even kwijt.

edit : speltfoutje en ik heb m gewonnen door een prijsvraag. "waar staat de B voor in Ali-B"

Wie het weet mag het zeggen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2004 @ 00:43:37 ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 02-09-2004 om 07:21:10
jaja je hebt nog niks gewonnen en je wilt gewoon het antwoord van ons
DopeR
Gepost door DopeR op donderdag 02-09-2004 om 08:18:23
Die 'B' was toch de eerste letter van z'n achternaam?
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op donderdag 02-09-2004 om 10:02:37
De man heet Ali Bouali dus de b is de eerste letter van zijn achternaam ja.
ROK Gepost door ROK op donderdag 02-09-2004 om 10:28:19
volgens mij is dit ook niet echt een originele prijsvraag meer. overal waar die komt is dit de vraag .....
----------------------------------------
WHAT !!!
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 02-09-2004 om 17:31:06
Quote:
Angel-eyez schreef op 02-09-2004 @ 10:02:37
De man heet Ali Bouali dus de b is de eerste letter van zijn achternaam ja.


Ja, en hij maakt daar Ali B. van omdat alle criminelen hun achternamen werden afgekort en dat vond hij dus 'dope' en deed dat met zijn Mc-naam...

Dit is dus het Volledige antwoord
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 03-09-2004 om 22:56:28
yo, gister was dus Ali bouali. hij kwam samen met Brace and nog een killa. Ze waren dope maarrrrr....1½ uur te laat en ze wilden na een uurtje al weg, maar daar was Delft het niet mee eens. Toen kwamen ze met dope Acapella's. En Ali B is grappig. na elk nr grappig doen. "Delft is origineel. Wie haat idols ( veel BOE en JA !! geroep ) kijk, elk blond meisje bij die audities doet X-tina en elke Turk doet Tarkan. kijk , origineel is een marrokaan die Frans bouwer doet. " Dus hij met een marrokaans accent "Heb je doekoe voor mij" . Best dope. en hij deed een marrokaanse Freestyle Accapella en shit. Was gewoon dope man.

Ali-babba doet
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0115 sec.