Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ]
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zaterdag 06-11-2004 om 18:39:29
Wie komt vanavond naar Utrecht? Ik ga zeker checken.
JF project
blurr
Gepost door JF project op zondag 07-11-2004 om 12:03:40
Utrecht was wel lauw jammer dat ik niet mee mocht doen meer

maar de sfeer was wel lekker jammer van dat vechtpartijtje

wel weer super veel geschreven lines eerste ronde
maja nivo was ook niet super hoog wel hoger als rotterdam denk ik

maja was wel lauwe shit de sfeer was damn lauw

mensen lachen om alles watje zegt daar
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
JF project
blurr
Gepost door JF project op zondag 07-11-2004 om 22:38:12
foto's van chester en mij(sorry voor de onduidelijkheid ze zijn wat donker)



chester(links) v.s japie v.



nog een keer



JF project(ik dus)



laylow vs. jf project lekker met mijn handjes in mijn zakken 1 dont care what this sucker says!!!



jf project(rechts) vs. laylow nu helemaal los



op dat moment zat ik te denken hoe mooi mijn schoenen wel niet waren en ik kon hem zo beter verstaan


dat was het kindertjes


voor de cameraman wil ik even jf 2 bedanken en mezelf voor de fotos van chester
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-11-2004 @ 22:56:12 ]

----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op maandag 08-11-2004 om 15:56:29
Aight Aight!!

Dope!!
----------------------------------------
onderschrift
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 08-11-2004 om 16:18:16
beetje onduidelijk, maar nu heb ik ook een beeld bij onse JF
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op woensdag 10-11-2004 om 11:19:19
leelow daar had ik van verloren in de eerste ronde maar het publiek+de host+ 1 jurylid vond mij de winnaar
hij flowde wel goed maar hij dissde me geen 1 keer


Mensen hypen hiero om nix!! Men spreekt van de gaarste battles ooit in de geschiedenis van de nederhop...en jij prijst jezelf de hemel in? Ik was daar ook en wat...was jij die kale(niet geschoren gewoon kaal in het rood???) hehehehe...,dan was je echt zwaar gaar, vooral je eerste battle was echt te triest voor woorden!! En wie was die ander die de hele tijd SHIT riep, waarop de hele zaal mee ging doen...en dit zijn dan de mensen die bezig houden op dit forum!!

Ik wil geen haat kweken, maar ik zeg gewoon me mening:JE WAS ZWAAR GAAR!!


----------------------------------------
Tralalala
SchizoMania Gepost door SchizoMania op woensdag 10-11-2004 om 11:41:34
leer es lezen

dude die je quote staat boven op die foto's, gebruik je ogen en zie dat die gast niks roods aan heb en ook niet kaal is..

niveau is indd bagger tegenwoordig, algemeen bekend, maar wat is de norm
misschien vergelijkt die het met zijn eigen free kwaliteiten toen die zei dat het lekker enzo ging

en ja zitten een aantal op dit forum die mee hebben gedaan
of je dan dit forum als verantwoordelijke moet zien voor de kwaliteit ??? naja wat je wil
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 11-11-2004 om 15:03:09
knip.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2004 @ 10:03:00 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Verantwoord Gepost door Verantwoord op donderdag 11-11-2004 om 15:26:33
@ L2N

Quote:
JF project schreef op 31-10-2004 @ 14:13:51
leelow daar had ik van verloren in de eerste ronde maar het publiek+de host+ 1 jurylid vond mij de winnaar
hij flowde wel goed maar hij dissde me geen 1 keer


dat is van jf yo, niet van index
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 11-11-2004 om 15:34:10
ksnap niet waarom er nog steeds gebitch over is
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 12-11-2004 om 10:03:38
Er is ook zoveel gezeur. Beter houden we dit ontopic.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SchizoMania Gepost door SchizoMania op vrijdag 12-11-2004 om 10:05:36
beter wel jah...

wie zijn er morgen allemaal in rotterdam ???
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 12-11-2004 om 10:11:32
ik ben in hedon. dus neeeh
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 14-11-2004 om 10:18:08
hoe was et?
----------------------------------------
onderschrift
dap
038
Gepost door dap op zondag 14-11-2004 om 10:21:40
hehe ik kreeg vannacht smsjs dan ene STEEN ofzo gewonnen had? belg... finale tegen Kimo die die won. En het scheen erg wack te zijn allemaal.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 14-11-2004 om 10:30:18
Saizen krijgen we verslag?
dubbele post trouwens
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zondag 14-11-2004 om 12:45:56
saizen chockede 2 keer

verloren van dubbel x en die hele battle ging nergens over joh, dat mannetje was wack, maar hij was moe ofzo

steen heb gewonnen, een belg die op de pillen zat (geen grap) en aardig uit zijn naat was, wel heel erg gelachen om zijn lines en zijn bek

kimo had zijn vaste crew bij zich van 30 man dus het voorste deel van de zaal liep de hele tijd kimo te roepen, was echt een domme actie want daardoor had die de rest v/d crowd tegen zich

dat mannetje heb ook nog 15 keer een shout out naar zijn amsterdamse matties gegeven, iets dat niet zo heel slim is om te doen in rotterdam, maar goed

was nog relletje omdat kimo zichzelf extremer vond dan mohammed B, was jammer en rest v/d avond was goede sfeer

ikzelf voelde mij 1 beetje genept, niveau was laag, veel moeder en oma lines en nog meer wacke blabla waar niemand niks van snapt

steen heb wel terrecht gewonnen vond ik, heb echt krom gelegen om die gozer

kimo werd eigenlijk al door 2 andere geklaard (tijmen en nasty) maar jury was partijdig omdat kimo speciaal wat voorgeschreven regels voor de jury in zijn frees dropte

lange enn baas waren er tussen battles door en werden niet echt goed ontvangen, crowd ging helemaal niet mee en enigste keer dat ik het publiek sletje hoorde roepen was toen lange zij 'en lange en baas zijn ook....' je zag ze duidelijk balen ervan en ze stopten na 3 nummers alweer (thank god )

half 1 was het afgelopen en werd iedereen er vrij snel uitgetyft door security
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
dap
038
Gepost door dap op zondag 14-11-2004 om 12:51:29
hehe gelukkig ben ik na DE spitt finale direct met die battle shit gestopt... played oud en hopelijk zien ze nu in dat het geen zin meer heeft tot er echt goede gasten over een paar jaar opstaan. Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik daar niet meer heen ga
JFproject 2 Gepost door JFproject 2 op zondag 14-11-2004 om 13:10:08
Ben er zelf niet geweest, maar ik kan me voorstellen als steen gewonnen heeft het niveau idd niet zo hoog was geweest. In Utrecht kreeg hij alleen een wildcard omdat hij uitstraling heeft /grappig was. Ik vond dat hij gewoon helemaal weggespit werd.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zondag 14-11-2004 om 13:27:26
Ik was kankernep. En nee heb niet 2x gechoked ik stopte gewoon, omdat ik dacht dat me 16 bars als over waren...
En ja had die avond daarvoor niet geslapen. Was helemaal de weg kwijt en kwam niet eens op me rijmwoorden. Wil het het liefst zo snel mogelijk vergeten en schaam me dat ik zo op tv ga komen... Ps Die Doubble X die rip ik echt elke week bij het jaco zonder probleem. Maja blijft een momentopname en ik wist gewoon niks te zeggen op dat moment....

Verder vind ik dat steen wel met leuke punches kwam, maar die gast is zo A-musikaal als de kanker. En ja vond dat tijmen en nas-t Kimo ook geript hadden. Maja jury he.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2004 @ 13:29:38 ]
MISTER X Gepost door MISTER X op zondag 14-11-2004 om 14:37:57
Gisteren was het een avond met laag niveau freestyle.
Veel waren er onverstaanbaar en inderdaad veel oma s en moeders lines, wat ik totaal geen freestyle vind.
Kimo was veelste arrogant en dacht dat ie dus echt was met zn vriendjes uit Amsterdam....Voor mijn gevoel waren zijn lines dus ook niet echt freestyle, maar met een spiekbrief.
Had inderdaad een crowd uit Amsterdam van 30 man bij zich die op alles gilde wat ie zei.....Moet je vooral doen in Rotterdam (my hometown)
Inderdaad was het op een rel aangekomen omdat ie te arrogant was geworden en dus al net deed of ie die shit al had gewonnen en die line van Moh. B. was een tikkie te ver voor mijn gevoel.
Hij vond zichzelf extremer dan Moh. B maar uiteindelijk was het volgens mij de El Stylo kliek die daar een rel over maakte en dus lieten blijken dat hij en ze Amsterdamse vriendjes dus tog niet zo extreem waren.
Rotterdam REPRESENT

ps. die show van lange jan was weer zo gaar als ik weet niet wat, ik zie dat hier boven er ook wat over staat.
Hetgeen wat ik dus al een tijdje predik.........DIE GASTEN ZIJN WACK!!!!!!!!
MISTER X Gepost door MISTER X op zondag 14-11-2004 om 14:40:41
inderdaad had die KIMO NO bitch ook niet echt de finale mogen halen.
Vooral NAS T.......Had een overduidelijke overwinning, maar werd dus niet zo gezien door de JURY!!!
JF project
blurr
Gepost door JF project op zondag 14-11-2004 om 14:43:21
ik ben blij dat ik niet geweest ben als ik het zo hoor

@ mister x dat heeft ook veel met het publiek te make

het publiek komt puur voor de battles dus als je er rappers neerzet zal het over het algemeen minder los gaan

zo ook de voorrondes ik hoorde van de meeste mensen dat ze MOD lauw vonden maar het publiek ging totaal niet los

en ik vidn lange en baas ook niet super maar de meerderheid wel denk ik

en over de jury: die vond ik zoiezo vaag ik was in utrecht en in rotterdam en ik heb vaak gedacht wat er in hun hoofd omging

ze zaten duidelijk te overleggen met elkaar terwijl ik vind dat het apart moet ik vond de jury niet alles moet ik zeggen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2004 @ 14:45:21 ]

----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
Spottilicious
The Spott wint altijd met stip...
Gepost door Spottilicious op zondag 14-11-2004 om 15:21:22
Het niveau was inderdaad laag, helemaal vergeleken met de finale van vorig jaar tussen Klopdokter & Tim...

Ik kon m'n oren niet geloven toen ik hoorde dat Steen had gewonnen. Die junk was wel grappig, maar meer omdat 'ie zo ongelofelijk lomp was. Hij kon niet spitten, het flowde niet en negen van de tien keer RIJMDE z'n bars niet eens.

Wat dat betreft had ik het Kimo meer gegunt, alleen was dat jong zooo arrogant bezig. Hij was ongetwijfeld de winnaar van de avond (hoewel volgens mij alles voorbereid was), maar door zijn houding wilde het publiek 'm echt laten vallen door extra hard te juigen bij zijn tegenstanders in de laatste 2 rondes.

De finale ging ook niet helemaal eerlijk. Na deze battle moesten beide MC's 30 sec zonder beat spitten. Alleen mocht Steen op de een of andere manier 2x zonder beat spitten & Kimo maar 1x (terwijl Kimo dan ook nog agressieve mensen achter zich aan had).

Ik vond trouwens dat die host echt z'n best heeft gedaan om het publiek helemaal los te krijgen... Ik HOOPTE alleen echt dat Klopdokter (die de prijs uitreikte) zou uitdagen om tegen de winnaar te battlen...

En tot slot wou ik ff zeggen dat er door meerdere mensen opnames zijn gemaakt...
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zondag 14-11-2004 om 16:54:14
inspiratieloos ???

zie letterlijk hetzelfde verhaal dat je hier heb getypt op ml staan..
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
IndeX
It takes two to play that game
Gepost door IndeX op zondag 14-11-2004 om 16:58:09
word...

Vechtpartij ontstond doordat die gasten van EL Stylo (zie www.elstylo.nl ) verhaal gingen halen bij die vriendjes die Kimo mee had genomen, omdat ze in Rotterdam nota bene de hele tijd 'amsterdam' wilden uitstralen..,de line over 'extremer dan Mohammed B.' was de druppel, waarop er een vechtpartij ontstond en die Amsterdames klapjes kregen....en de jury had gelijk: KIMO achtte zich al van ronde 1 de winnaar en die arrogantie werd hem fataal! Maar ef serieus..,voor de rest was het echt een LAAG nivo!!

Ik vond MOD niet slecht, daar zat meer feeling in dan die show van Bass B en LangeFrans
----------------------------------------
Tralalala
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zondag 14-11-2004 om 17:51:32
ja het was wack
maar ook niet weer zo
commentaar en haten is makkelijk

die hirsi line en die mohamed b line vond ik niet te vergaan
ik kan wel hardere bedenken, plus ik blijf er bij de metafoor verwijst naar een gruwelijke moord niet naar rasisme

toch kimo heeft te veel arrogantie en de host zei het al goed
alle goede gasten moeten weer meedoen, dan word kimo ook weer op ze plek gezet, aangezien die dit jaar gewoon de beste van de slechte is (viel het btw ook op dat ze reply lines enkelvoudige rijm was )
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
dap
038
Gepost door dap op zondag 14-11-2004 om 17:53:44
wat nou haten is makkelijk, als ze wack zijn zijn ze toch gewoon wack. Tja, dat is niet haten dat zijn dan de feiten. En als je zegt 'ja maar je moet t maar durfen daar te staan', fokkit dan moet je maar meer oefenen als ze zelf allemaal zo zenuwachtig worden.

Zei het al eeuwen terug, battle shit is played oud.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zondag 14-11-2004 om 22:28:10
battle blijft dope dap

maar het zijn nu al die 8mile rappertjes die na 3mnd rijmpjes opzeggen echt dneken dat ze kunnen freestyle

bedoel mijn rapetroire bestaat niet uit jouw moeder voor hoer uitmaken die ik neuk en jouw homo noemen

en met dat haten had ik et over kimo

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Verantwoord Gepost door Verantwoord op zondag 14-11-2004 om 22:47:25
inderdaad, als je het over goeie battles gaat hebben kom je tog snel bij namen als jiggy j,raymzter,tim,klopdokter... dan heb je er nog wel wat maar het zijn er niet veel. kijk die battle's zijn nog wel leuk, alleen als er geen betere zijn word het vaak tog weer herhaling. vaak blijft het laag nivea; of ze bakken er egt NIKS van (maar denken zelf dat ze fuckin superman zijn), of ze kunnen wel rappen maar hebben gewoon geen punches en word play waardoor het snel héél saai word,of gasten die maar meedoen terwijl ze um helemaal spacen op de maan. voor de rest heb je nog de gasten die de hele tijd teksten (zogenaamde freestyles) en battle's op internet neerzetten (wat ik sorry dat ik het zeg, heel zwak vind. drop dan audio, als je die mogelijkheid niet heb, gewoon niets doen) aldus internet mc's...

dus ff een word naar dap!

[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2004 @ 22:49:09 ]
JF project
blurr
Gepost door JF project op maandag 15-11-2004 om 13:01:26
ff buiten dat alles

hoe the fuck kan je lange frans in dat rijtje vergeten
die man is ook gemaakt voor het freestylen

en kimo kan er ook wat van hoor

soms zitten er volgens mij schrijf zinnen tussen maar grotendeels zijn vollgedig ingeleefd op de situatie
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 15-11-2004 om 13:03:15
lange frans kan wel freestylen, maar ik heb het over battle's. lange vind ik nou niet 1 van de beste...
dap
038
Gepost door dap op maandag 15-11-2004 om 13:05:09
lange is juist in battle shit wel goed. Maar dat is ook smaak uiteraard.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 15-11-2004 om 13:49:58
Ik wou net zeggen. Die gast heeft kappot veel humor in zijn battles.ik denk dat iedereen de battle tegen robian nog wel kent. En hij heeft notabene(n) zelfs van Tim gewonnen.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 15-11-2004 om 13:54:45
wat dap zegt; smaak.

ik vind het iig nie veel aan. zowiezo in het algemeen, het gaat allemaal zo snel vervelen en op elkaar lijken...

Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 15-11-2004 om 16:49:30
kvind lange dope battlen
Baas b gaat ook goed, kvind ze flow minder als lange frans.
Dan vind ik CMS van DAC met dope flow komen.
Jiggy Djé leuke lines, maar kvind hem nou niet de beste.
Tim heeft leuke lines maar kvind em neit lekker in de oren klinken als die battled, wel lekker agresief.

Maar wat osiris zegt, ik ben ook nog maar 4 maand bezig, dus me freestyles zuigen ghehe,Maar heel veel lui die denken dat ze het zijn, door zinnen rijmend op de beat te zeggen. Maar dan komen ze niet eens punchend, laat staan wordplay, wat nog altijd het moeilijkst is in een freestyle.

en dan wil ik nog zeggen dat ik niet weet wat ik nu allemaal aant bazelen ben
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 15-11-2004 om 16:51:17
ben je stoned?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 15-11-2004 om 16:52:00
maar jah, dan kan je wel met punches en word play komen... zonder goeie flow is het ook niks, hoe goed de tekst verder ook is.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 15-11-2004 om 16:53:56
jah idd, je kunt niet gewoon gaan praten.
tis een combinatie van alle 3 in battles
punches voorop met flow
en wordplay is meestal om te showen
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 15-11-2004 om 19:09:26
tis idd een combi
denk dat het niveau laag is omdat de gevestigde orde (wat een mooie term) al bezig was met hiphop voor ze gingen battle en deze knaapjes eigenlijk alleen battle

en dan heb ik idd liever dat ze 32 lines thuis voorbereiden zodat er soms nog een oe en aah uit komt bij het publiek
dan alleen wacke freestyle over mama's en homo's

battle is geen scheldwoorden

maar wat verantwoord zegt is bull, ik vond battle op inet leuk, je krijgt een hoger nivea omdat je dr iets langer overnadenkt (ik doe/deed alles keystyle) en het niveau dus hoger word voor jezelf qua creativiteit en uiting, maar ik vind het boel om tijd in een audio te steken , dan word het meer een distrack dan een battle

gwmd had gewoon ook een kut organisatie, tussen 2 feesten door geen spanning door ze gelijk na elkaar te laten spitten

battles moeten gewoon vanuit de scene georganiseerd worden en niet voor de scene
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 15-11-2004 om 19:57:49
precies.
ik battle trouwens op internet om skils te krijgen, en als ik ooit een keer goed genoeg ben, dat je dan naar buiten kan komen, met enig verstand van teksten in elkaar zetten etc.
dan ben je niet meteen t druppie die probeert koel te zijn.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
JFproject 2 Gepost door JFproject 2 op maandag 15-11-2004 om 20:05:14
Misschien is dit een tussenjaar. Als die "kids", die er weinig van bakten en waarschijnlijk nog niet veel gebattled hadden, ff een jaartje blijven oefenen staat er volgend jaar een mooi deelnemersveld.
dap
038
Gepost door dap op maandag 15-11-2004 om 20:08:02
alsof je internet battlen en echt daar staan kan vergelijken, internet battlen kan je doen op je tekstuele skills te oefenen. meer niet.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 15-11-2004 om 20:11:21
nee dat kan je inderdaad niet vergelijken. Waarschijnlijk zou een van de mindere teksten hier als freestyle best wel goed zijn.e
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 15-11-2004 om 20:17:41
jah dat bedoelde ik ook niet.
maar als je geen niveau in tekst schrijven hebt
en niet weet hoe je goeie punches kan maken, en hoe je wordplay hebt.

kun je nar mijn id ook geen goeie freestyles zetten.
Maar ok ik geef je gelijk, daar staan is anders, dan van uit je kamertje een keystyletje droppen tegen slugger D
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 22-11-2004 om 18:27:50
Kimo Orion van den Berg (22) uit Amsterdam,

artiestennaam MC Kimo, studeert Media en Entertainment en doet mee "om de eer van Amsterdam hoog te houden":

,,Dit is Kimo, in Amsterdam geboren en getogen,

Ik pak de mic dus sp!ts je oren en je ogen,

Want als ik battle, dan maak ik er een show van,

Daar kan ik niks aan doen, ik ben een geboren showman,

Muziek is m'n leven, rap zit in m'n bloed,

Battlen is geen keuze, het is iets dat moet,

De beats zijn goed, dus daarom blaas ik ze,

Als rappers te stoer praten dan pak slaag ik ze,

Ik doe "Geen Daden Maar Woorden" om de top te claimen,

En battle iedereen die het tegen me op wil nemen,

Breng problemen en ik zal je laten boeten,

Want Kimo is nog zieker dan Balkenende z'n voeten!''

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SchizoMania Gepost door SchizoMania op maandag 22-11-2004 om 18:31:15
@ L2N

is dit het bewijs dat kimo al zijn lijns voorschrijft??

of was het stiekem ook een net-cee

of ben je gewoon zo'n fan dat je ze freestyles heb uitgeschreven???

vertel het!!

----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
SchizoMania Gepost door SchizoMania op maandag 22-11-2004 om 18:34:26
want ik wil het weten enzo, heeeeeel graag
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 22-11-2004 om 18:39:23
fan van kimo ben ik niet, ik ben al jaren een schizomania fan.
Net-cee zal ie vast zijn geweest.
en zijn lijns zijn denk ik ook voorgeschreven.

Maar het ging hier een beetje erover dat kimo te nonchalant was, en dit zei hij in een interview, maar hij heeft verloren van steen, wat ik niet echt een topper noem, dus bewijst dit nog een keer dat ie beter had moeten denken
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
DopeR
Gepost door DopeR op maandag 22-11-2004 om 18:42:34
Quote:
L2N schreef op 22-11-2004 @ 18:27:50
Kimo Orion van den Berg (22) uit Amsterdam,

artiestennaam MC Kimo, studeert Media en Entertainment en doet mee "om de eer van Amsterdam hoog te houden":

,,Dit is Kimo, in Amsterdam geboren en getogen,

Ik pak de mic dus sp!ts je oren en je ogen,

Want als ik battle, dan maak ik er een show van,

Daar kan ik niks aan doen, ik ben een geboren showman,

Muziek is m'n leven, rap zit in m'n bloed,

Battlen is geen keuze, het is iets dat moet,

De beats zijn goed, dus daarom blaas ik ze,

Als rappers te stoer praten dan pak slaag ik ze,

Ik doe "Geen Daden Maar Woorden" om de top te claimen,

En battle iedereen die het tegen me op wil nemen,

Breng problemen en ik zal je laten boeten,

Want Kimo is nog zieker dan Balkenende z'n voeten!''



Waar heb je dit vandaan??
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-11-2004 @ 18:42:52 ]

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0134 sec.