Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 15:48:01
Dunno of het hier hoort, zo niet. Verplaats maar dan.

Ben je voor of tegen abortus ? En beargumenteer je keuze.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
creative
Fresh
Gepost door creative op zaterdag 04-09-2004 om 15:53:11
Ik niet want als je op je 13/14/15 zwanger wordt vind ik, naar mijn mening dat je er dan nog niet aan toe bent, dus dan vind ik best dat je abortus moet laten plegen, maar kijk ben je tussen de 20 en 25 dan vindt ik dat je er integenstelling tot jongeren wel aan toen bent, dan vindt ik niet dat je abortus moet laten plegen...
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 04-09-2004 om 15:53:31
Voor.

Vind dat vrouwen dat recht moeten hebben om het zelf te weten. Het is wel zo dat de meeste spijt krijgen. Maar ze moeten het zelf weten.

@Creative, je bent 23. Je word verkracht. Je word zwanger van je verkrachter. En dan mag je geen abortus? Voel je je dan effe kut.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 15:55:52 ]
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 15:54:35
@ creative: Maar vind je dan niet dat het per persoon verschilt ? Iemand van 15 kan misschien beter voor een kind zorgen dan iemand van 23. Het hangt toch heel erg af van de persoon zelf en niet zozeer van de leeftijd ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 15:54:52 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 04-09-2004 om 16:07:38
ik ben pro abortus

beul is het levende bewijs dr voor
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:12:02
Quote:
mc De Beul schreef op 04-09-2004 @ 15:53:31
@Creative, je bent 23. Je word verkracht. Je word zwanger van je verkrachter. En dan mag je geen abortus? Voel je je dan effe kut.


Inderdaad.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
SpooK!
Gepost door SpooK! op zaterdag 04-09-2004 om 16:13:11
Ik ben voor abortus. Wat heeft een klein kindje eraan om op de wereld gezet te worden als zijn/haar ouders niet voor 'm kunnen zorgen?

Eigenlijk vind ik het gebruik van anticonceptiemiddelen nog veel belangrijker, voorkomen is beter dan genezen. Mensen moeten gewoon met condooms neuken of de pil nemen.

Het is heeel wat om een kind op de wereld te zetten en goed te onderhouden/op te voeden.
Kijk hoeveel pubers ontsporen omdat ze een kut jeugd hebben gehad, omdat hun ouders ze niet goed konden opvoeden. Of "ongelukjes" die toch maar gehouden worden omdat mammie "het ook wel leuk lijkt, zo'n kleintje". Wat heeft zo'n kind (en de maatschappij) daaraan?

Zoals Raymzter zegt in de verkeerde kant op, "16-jarige sl*tten zien een kind opvoeden als een spelletje". Het gaat de hele verkeerde kant op

Het is toch ook achterlijk dat als je een kind wil adopteren je aan tig eisen moet voldoen om te laten zien dat je goed voor het kind kan zorden, maar dat iedere jonge/instabiele/gestoorde sl*t zomaar kinderen op de wereld kan zetten.






Wie is er voor het castreren van psycho's en verkrachters?
Er bestaat trouwens ook een methode bij een man om 'm een jaar onvruchtbaar te maken, na een jaar werkt de behandeling vanzelf uit en is ie weer vruchtbaar.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 16:14:23 ]
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 04-09-2004 om 16:16:44
Ligt aan de situatie, als het nodig is en de beste oplossing is ben ik er voor.....
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:17:13
Ik ben trouwens voor abortus. Iedere vrouw moet zelf kunnen kiezen wat ze wil. Als je er niet aan toe bent om een kind te krijgen, verpest je niet alleen je eigen leven, maar ook die van je kind, omdat je hem of haar niet de opvoeding kan geven die het kind nodig heeft. En idd als je verkracht wordt. Als je een baby krijgt van je verkrachter, word je continu geconfronteerd met die verkrachting. Niet echt bevorderlijk voor het verwerkingsproces. En mensen die per ongeluk zwanger raken doordat de pil niet correct werkte of door verkrachtingen moeten niet de dupe worden van mensen die laks omspringen met voorbehoedsmiddelen.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:19:10
Quote:
Eigenlijk vind ik het gebruik van anticonceptiemiddelen nog veel belangrijker, voorkomen is beter dan genezen. Mensen moeten gewoon met condooms neuken of de pil nemen.


Maar ook anticonceptie is niet 100 % betrouwbaar. Condooms kunnen scheuren en de pil werkt niet altijd zoals het hoort. Ik ken meerdere gevallen van vrouwen die gewoon de pil slikten, hem nooit vergaten en toch zwanger zijn geraakt.

Verder hele dikke word aan SpooK

[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 16:26:23 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
SpooK!
Gepost door SpooK! op zaterdag 04-09-2004 om 16:25:06

Ik ben ook voor natuurlijk, zeker als een condoom scheurt ofzo. Maar zoals ik zei, mensen (zowel dames als heren, een kind maak je samen) moeten hier bewuster mee omgaan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 16:26:02 ]
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:26:42
Klopt. Ben ik zeker met je eens. Maar in de gevallen die ik ken, was de vrouw zich er niet van bewust dat ze zwanger kon raken. Ze slikte immers altijd de pil en was hem niet vergeten. Als een condoom scheurt kan je altijd nog een morning after pil halen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 16:28:12 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zaterdag 04-09-2004 om 17:23:44
daarom draagt mijn kleine vriendje ook altijd een regenjasje als die gaat zwemmen

om zwangerschap te voorkomen en ook nog es om mijn kleine vriendje te beschermen tegen al die ziektes die er misschien ook rondzwemmen
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 17:27:01
@Schizo:

Quote:
Safire schreef op 04-09-2004 @ 16:19:10
Condooms kunnen scheuren

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 04-09-2004 om 17:55:26
voor

als iemand verkracht is of als het per ongeluk is gegaan.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 04-09-2004 om 18:16:25
Ik ben in principe ook wel voor.
Maar dat per ongeluk is ook raar. Dan gaan ze gewoon neuken zonder ergens op te letten.
Ze denken ik kan toch abortus doen.
En dat castreren zorgt ervoor dat de slachtoffers niet zwanger worden.
Maar de verkrachter zal echt niet stoppen met vrouwen te verkrachten.
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 18:36:32
dat "per ongeluk" betekend niet direct dat er gewoon geneukt wordt zonder over de mogelijke gevolgen na te denken. Maar zoals ik al een paar keer eerder zei. Mensen die gaan neuken met condoom, maar waarbij het condoom scheurt. Mensen die neuken, waarvan de vrouw aan de pil is, maar waarvan de pil niet geheel correct werkt en dus toch zwanger raken.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zaterdag 04-09-2004 om 20:53:01
Kben alleen voor als de vrouw verkracht is geworden....
Per ongeluk geloof ik niet in eerlijk gezegd, er zijn genoeg voorbehoedsmiddelen
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 04-09-2004 om 22:24:16
Tenzij die voorbehoedsmiddelen niet werken of kapot gaan of niet werken.... werd hiervoor al uitvoerig gezegd
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 04-09-2004 om 22:28:30
Ik ben zeker voor abortus. En niet alleen bij verkrachtingen

Maar ik denk ook dat anticonceptiemiddelen wel wat meer gebruikt mogen worden. Ook al zijn ze niet 100% safe, het is altijd meer dan als je niks gebruikt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 04-09-2004 om 22:34:24
Ze zeggen dat het 99% is. Vast om zichzelf veilig te stellen voor claims..

Dingen zijn niet eens duur. Voor nog geen 3 euro heb je pakkie rubberen mutsen....
Timmie.
The real timmie
Gepost door Timmie. op dinsdag 07-09-2004 om 22:16:04
Ik vind dat iedereen die keuze moet hebben. Ik zelf zou als ik ongewenst zwanger zou zijn (voor mij zou het altijd ongewenst zijn) en het is nog niet meer dan een bevrucht eicelletje het weg laten halen. Dit is wel een damm lastig onderwerp. Kijk ik vind niet dat een kind een kind kan opvoeden, veel volwassenen staan naar mijn mening nog vaak met sommige dingen in de kinderschoenen. Kinderen zouden opgevoed moeten worden door ouderen in de samenleving. Als je er geen verantwoordelijkheid voor kunt dragen breng het dan niet tot leven. Dat zijn timmie's woorden en die kunnen herzien worden.
----------------------------------------
denk buiten de doos
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op dinsdag 07-09-2004 om 23:25:00
en dat is hoe het is timmie....
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 07-09-2004 om 23:28:09
@timmie, dat is makkelijk praten... gevoelens veranderen. Ook al heb je niks met een kind en denk je er niet over na, misschien denk je wel heel anders als je het ineens overkomt (bewust of onbewust) en gaan je vrienden je vastpinnen om datgene dat je ooit gezegt had dat je het niet zou houden.

En hoe weet je of iemand die verantwoordelijkheid aankan, je kan niet even testen totdat het voor het echie is. Van sommige mensen kan je het al direct zien, maarja niet van iedereen.
Timmie.
The real timmie
Gepost door Timmie. op woensdag 08-09-2004 om 09:08:06
to dap, ikke en niet nadenken haha, en ik vind kinderen super tof. laat ik hier maar bij laten
----------------------------------------
denk buiten de doos
dap
038
Gepost door dap op woensdag 08-09-2004 om 10:15:57
ik bedoelde in het algemeen, niet perse jou.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 09-09-2004 om 14:38:06
Kan Timmie kappen met uit de derde persoon praten.... Dat vind livio nogal irritant

abortus... moet gewoon kunnen, je kunt een kind van 16 moeilijk vertellen dat ze het kind van haar verkrachter moet houden.... omdat ze zo onvoorzichtig is geweest?
Aan de andere kant vind ik dat je op een gegeven moment wel de consequenties in moet zien van "onveilig" gedrag en als het niet ten koste gaat van het kind, niet zo eenvoudig een abortus moet doen.
Timmie.
The real timmie
Gepost door Timmie. op donderdag 30-09-2004 om 02:32:22
timmie is graag irritant
----------------------------------------
denk buiten de doos
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op woensdag 13-10-2004 om 12:59:51

Ik ben er tegen, waarom nou dat zal ik jullie uitleggen.

Punt 1 je vermoordt gewoon een levend wezen
Punt 2 als je met smoesjes komt van ik ben jong of weet ik veel wat dan had je maar niet aan seks moeten beginnen

Waarom is seks voor het huwelijk verboden.. voor dit soort dingen
Waarom is er een condoom uitgevonden ..voor dit soort dingen
Abortus is erg slecht en dat kan je allemaal tegen gaan door helder na te denken
En denken doe je niet met je banna of met je poesje.. voor de wat dommere onder ons
Als je toch in een situatie kom dat je zwanger bent..behoudt het kind dan..vermoordt het niet..het is je eigen vlees en bloed…maar denk na voordat je het gaat doen!!!!!

----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 13-10-2004 om 13:19:43
ABORTUS MOET BLIJVEN ABORTUS IS GOED
JE BENT HET LEVENDE BEWIJS DAT ABORTUS MOET

-N3uk-
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 13-10-2004 om 13:31:54
ey ja man... leg jij je dochter van 13 uit dat ze het kind van dr verkrachter moet houden...
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 13-10-2004 om 14:41:48
Quote:
Maistro schreef op 13-10-2004 @ 12:59:51

<snip> blaat</snip>


Jij, ja jij, jij bent het levend bewijs, abortus moet blijven, abortus is wijs.

-Space Marines-

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 13-10-2004 om 14:59:12
Quote:
Maistro schreef op 13-10-2004 @ 12:59:51

Ik ben er tegen, waarom nou dat zal ik jullie uitleggen.

Punt 1 je vermoordt gewoon een levend wezen
Punt 2 als je met smoesjes komt van ik ben jong of weet ik veel wat dan had je maar niet aan seks moeten beginnen

Waarom is seks voor het huwelijk verboden.. voor dit soort dingen
Waarom is er een condoom uitgevonden ..voor dit soort dingen
Abortus is erg slecht en dat kan je allemaal tegen gaan door helder na te denken
En denken doe je niet met je banna of met je poesje.. voor de wat dommere onder ons
Als je toch in een situatie kom dat je zwanger bent..behoudt het kind dan..vermoordt het niet..het is je eigen vlees en bloed…maar denk na voordat je het gaat doen!!!!!


Hier spreek jejezelf al tegen. Condooms zijn er gedeeltelijk voor gemaakt om seks een stuk vrijer te maken. Om met je vriend(in) naar bed te kunnen zonder gevolgen of de kans te lopen dat je moet trouwen en dat je na een tijd op elkaar bent uitgekeken.
Behouding doen de meeste tegenwoordig niet meer.

En op punt 2:
Als je verkracht word, heb je dan een keus of je wel of niet te jong bent voor seks?
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 13-10-2004 om 16:04:33
leve kreek

ik hou van die kreek sjit
geheheheheh
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 13-10-2004 om 17:18:04
Je vermoordt geen levend wezen.
Want ze mogen geen abortus plegen nadat het levensvatbaar is.
Dus daarvoor is het niet levensvatbaar.
MISTER X Gepost door MISTER X op donderdag 14-10-2004 om 14:09:52
Ik ben tegen abortus.
Zoiezo als je op een vrijwillige manier met iemand naar bed gaat en je raakt zwanger, had je maar rubber moeten hebben.....of pil gebruiken.

Ben je verkracht, dan kan je al in hele vroege stadia checken of je zwanger ben.
Ik denk dat je dan wel het kan weg halen, want voor MIJN gevoel is het dan nog niet echt een kind.

Abortus gebeurt vaak bij jongeren, die met elkaar naar bed gaan zonder er bij na te denken.
En dan ook meestal geen pil willen slikken, niet eens de morningafter....omdat ze onverantwoordelijk zijn en denken dat gebeurt mij tog niet.
Het zijn dus meestal kinderen die kinderen krijgen en dan er kinderlijk over denken van WEG ERMEE
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 14-10-2004 om 14:13:59
ze hebben jouw zeker laten vallen bij de geboorte?

of ademde je pas na een minuut?
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 14-10-2004 om 15:49:10
Quote:
MISTER X schreef op 14-10-2004 @ 14:09:52
Ben je verkracht, dan kan je al in hele vroege stadia checken of je zwanger ben.
Ik denk dat je dan wel het kan weg halen, want voor MIJN gevoel is het dan nog niet echt een kind.


Je bent dus voor abortus.
Want als je mijn post boven die van jou leest wist je dat het altijd vroeg wordt weggehaald.
Na een aantal maanden mag het ook niet meer en is het strafbaar.
MISTER X Gepost door MISTER X op donderdag 14-10-2004 om 16:57:13
ik kan merken dat jij BATTLECAT een klein kind bent....ik kan uit JOUW reacties halen dat je net 15 bent ofso.
als je inderdaad mijn ding leest dan kan je twee kanten op.
Ik probeer zo realistisch mogelijk te zijn, maar als jij maar twee zinnen uit mijn reactie haalt.....SO BE IT
Pathetic


KOM MET IETS ECHTS...OF IS DAT TE MOEILIJK
MISTER X Gepost door MISTER X op donderdag 14-10-2004 om 17:00:56
enne bijna vergeten, als je strax afgestudeerd (battlecat)bent van de mavo dan kan je mischien beter lezen.
Ik zeg dat wanneer het pas een echt kindje is (dus na een paar maanden(weet niet precies de tijd) en je haalt het weg dan is het abortus.
wanneer je daarvoor het weg wil halen, dan is het voor mij nog vis in de buik van de moeder, dan vind ik het al geen abortus........MAAR DAT VIND IK.
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 14-10-2004 om 17:04:29
je hebt een overtijdsbehandeling, dan zuig je het in een vroeg stadium weg. en je hebt abortus dat is het als het een embryo is. Dat kan alleen in de eerste 3 maanden
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op donderdag 14-10-2004 om 17:26:20
Abortus is zeker wel goed...
als iemand rond de 15 jaar is en krijgt dan een kind..
dan heeft die egt geen leven meer..
ik vind dat je mag kiezen..
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 14-10-2004 om 17:59:07
Nee sorry mister x mijn mavo diploma heb ik al een tijdje.
Maar als je er niet tegen kunt dat ik jouw woorden met argumenten onderuithaal reageer dan gewoon niet.
Abortus wordt altijd gepleegd als het nog maar een visje in de buik is.
Wat beul zegt klopt dacht ik, abortus mag tot 12 weken in de zwangerschap plaatsvinden.
Het is zoals ik al eerder zei dus niet levensvatbaar.
Jij vindt het eigenlijk pas abortus nadat het levensvatbaar is.
Maar dat gebeurt niet of alleen illegaal en strafbaar.
Ik ben hier natuurlijk ook tegen want in feite is het dan gewoon moord.
Maar ik heb niet het idee dat zulke dingen door gerespecteerde medici wordt uitgevoerd.
MISTER X Gepost door MISTER X op donderdag 14-10-2004 om 18:42:11
battlemouse mij onderuit halen door tegenargumenten....
jij bent echt ziek......
Ik geef alleen een mening en een uitleg, en dat je je mavodiploma heb gehaald....jippie hahah haha haha haha
paradox
Lyricist
Gepost door paradox op vrijdag 15-10-2004 om 17:51:15
alles wat hier blijkbaar te zeggen is is al 3x gezegd
veel zal er niet meer gediscussieerd worden hier denk ik
behalve dan over het diploma van battlecat
----------------------------------------
uit menige dromen, komen slechts enige uit
maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op maandag 18-10-2004 om 14:14:43
Quote:
mc De Beul schreef op 13-10-2004 @ 14:59:12
[...]

Hier spreek jejezelf al tegen. Condooms zijn er gedeeltelijk voor gemaakt om seks een stuk vrijer te maken. Om met je vriend(in) naar bed te kunnen zonder gevolgen of de kans te lopen dat je moet trouwen en dat je na een tijd op elkaar bent uitgekeken.
Behouding doen de meeste tegenwoordig niet meer.

En op punt 2:
Als je verkracht word, heb je dan een keus of je wel of niet te jong bent voor seks?


Condoom hoef niet te zijn voor mensen die het doen voor het huwelijk..kan ook zijn dat als je gettrouwd bent dat je niet een hele leger maakt..of als je man/vrouw ziekte heeft dat je alsnog van elkaar kan genieten..dat argument nr1 op een dombo als jij.

Jij komt met criminele feiten..verkracht worden..wat is dat nou voor doms..dat heeft niks met het legale sex te maken..en daar heb ik het over..wat ben jij voor kleuter..
En als je verkracht wordt dan kan je gelijk na checken of je ziekte hebt of dat je mischien zwanger gaat worden( dus dat ze het kunnen stoppen voordat het gebeurt…) zwanger worden heeft ze tijd nodig..en het is niet gelijk nadat je sex hebt gehad dat je zwanger bent..
Maar zo zie je maar dat een persoon die niet normaal nadenkt onzin uit kraamt..

Abortus kan je tegenhouden….en kom niet met als je verkracht wordt of weet ik veel wat…….
Iedereen heeft een keuze voordat het gebeurd..ook die verkracht zijn…


----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 18-10-2004 om 14:30:58
Beter opletten bij biologie/sexuele voorlichting hoor.
Er kan pas een betrouwbare zwangerschapstest plaatsvinden na de bevruchting.
Ik denk ook niet als een vrouw wordt verkracht dat ze dan meteen denkt van ik ga naar de arts om te checken voor ziektes of zwangerschap.
Ik denk dat ze eerder het gebeuren wil verwerken.
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op maandag 18-10-2004 om 16:09:57
hey battlecat..ga tegen een cat battelen die alleen kan miaauwen...
ga niet onzin praten..ik weet precies hoe biologie in elkaar zit.., maar jij moet kijken naar de vernieuwende dingen..die uitgevonden zijn..en tuurlijk als iemand verkracht is gaat ze het verwerken, maar dan is er iemand bij die haar helpt..en die alles regelt voor haar..dus politie zaken..medische zaken..
voor alles is er wel wat..
abortus is niet goed punt...dan ben je gewoon een moordenaar..
en jij wil dat zo graag zijn he...?
----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
MISTER X Gepost door MISTER X op maandag 18-10-2004 om 16:26:59
Jo Maestro,
Je bent wel anders als die ander meelopers.
Ze lullen allemaal met elkaar mee hier.
Zooooooooooo DOM
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op maandag 18-10-2004 om 16:36:14
ja mister x het zijn allemaal van die personen die 1 ding horen en gelijk geloven of ook gelijk zeggen..ze kijken niet eens naar wat er gezegd wordt..alleen dat ze het ook willen zeggen..

eindelijk mijn soulmate gevonden op deze site
----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.