Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:12:42
Voor of tegen ? En waarom.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 04-09-2004 om 16:17:42
Tegen.

Er moet nog íets zijn wat ons van de dieren onderscheid. Als je iemand paar maanden eenzame opsluiting geeft. En dan ook echt eenzaam je 'm al genoeg straft.

Trouwens safire, wat vind jij?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 16:18:11 ]
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zaterdag 04-09-2004 om 16:19:25
Djeez wat een zware kwesties breng je allemaal naar boven Saffie
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:20:44
Tegen doodstraf. Je verlaagt je tot het niveau van die moordenaars door ook hen te vermoorden. Tenminste zo zie ik het. En daarnaast denk ik dat je iemand meer kwelt door hem of haar levenslang een eenzame opsluiting te geven, dan door diegene te verlossen met een spuitje.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:20:56
Quote:
Noedels schreef op 04-09-2004 @ 16:19:25
Djeez wat een zware kwesties breng je allemaal naar boven Saffie


Ik verveel me
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 04-09-2004 om 16:21:36
Ja, moeilijke keuze...
Ik denk mensen, ik bedoel 'dieren' zoals kinderverkrachters waarbij echt bewezen is dat ze schuldig zijn, die mogen van mij geëxecuteerd worden...
Maar niet elk geval is hetzelfde, dus ik ben er nog niet uit...
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 04-09-2004 om 16:22:46
voor

ik vind nederland toch al te soft.
wel moet goede afspraken, zal me hoofd er eens over breken tijdens recht
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:24:38
Maar Osi en R-Gino, vinden jullie dan niet dat je jezelf ook verlaagd tot dat niveau ? Je stemt er immers mee toe dat andere mensen gedood worden. Ik vind dat het niet aan ons is om te beslissen over andermans leven, wat voor monster het dan ook is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 16:25:00 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 04-09-2004 om 16:26:11
Nee, maar zij hebben ook het leven van hun slachtoffers afgenomen....

Maar ik ben er ook niet uit, het is een moeilijke kwestie
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 04-09-2004 om 16:27:52
kijk een leven van iemand anders afnemen , brengt het leven van het slachtoffer de slachtoffers niet terug

maar er moet wel ergens een grens getrokken worden. oog voor een oog tand voor een tand zeg maar.

zeker met het cellen tekort en de steeds meer veramerikaniserende criminaliteit. nederland is gewoon te soft kwa wetgeving en straffen. de doodstraf schrikt ook af voor veel nog kleine criminelen die wel 3x nadenken wanneer ze hun pipa pakken en richten dan
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 04-09-2004 om 16:28:34
Word @ Osi
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:29:51
Maar kwel je die daders niet veel meer dan door ze levenslang (en dan bedoel ik écht levenslang, niet de 24 jaar ofzo die hier in Nederland geldt. Want op dat punt ben ik het zeker met je eens. De Nederlandse rechtgeving is te soft.) op te sluiten ? Zonder de luxe van Playstations en tv's ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 16:30:27 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 04-09-2004 om 16:30:59
Ja daarmee ook, maar ik denk ook niet dat ze het leuk vinden om geëxecuteerd te worden....
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:32:05
Nee tuurlijk niet. Maar dan zijn ze er wel in 1 keer vanaf. Anders zouden ze tot hun dood in de cel zitten. Lijkt me ook geen prettig vooruitzicht.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 04-09-2004 om 16:34:55
Nee, dat is ook reden waarom ik niet weet of ik er voor of tegen ben...
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zaterdag 04-09-2004 om 16:36:48
word @ os

ben er ook voor

wetgeving is te soft

ze hebben het te fijn in de cellen omdat het 'humaan' moet blijven
cellentekort zorgt ervoor dat 90 % maar 3/4 van de straf uitzit die toen hij werd opgelegd al te laag lag

+ nog het feit van de kosten om die mannetjes in die cel te laten zitten

executies zijn zeker niet goedkoop met al het papierwerk dat erbij komt kijken maar het is een goedkope oplossing om van het 'schorriemorrie' (*proest*) af te komen en het schrikt idd meer af dan in een riante cel te zitten met ps2 tot je beschikking

die fagets hadden niet zo lang geleden godver canal+ tot hun beschikking

geef die gasten lekker de laatste 24 uur van hun leven canal+ en een lekkere diepvries maaltijd en dan afgelopen..

----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 04-09-2004 om 16:41:05
levenslang is 33 jaar
metgoed gedrag word dat 25

ik vind cel straf alleen nuttig als ze drna weer gewoon in de maatschappij geplaatst kunnen worden. maar bij ernstige criminelen is het niet zo

zelfde als draaideur criminelen

beter baggeren we een eiland 250km van de kust van schevenignen en donderen we ze daar allemaal
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:44:23
Ik snap jullie standpunt zeker wel. Ik vind alleen niet dat wij mogen beslissen over iemands leven.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 04-09-2004 om 16:46:12
safire?

als ik em doortrek, dan vind jij dat je dus ook geen huisdieren mag hebben, scharrelvlees is ook niet goed, etc

want waarom mogen we wel over dierenlevens beslissen.

ik zeg niet klakkeloos jah, maar met een goede wetgeving ben ik zeker voor
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:48:45
Ja heb je gelijk in, kan ik niks tegen in brengen. Je hoort geen onderscheid te maken tussen mensen en dierenlevens, maar toch doe ik het wel. Waarschijnlijk omdat dat geheel geaccepteerd is in deze cultuur. Ik heb ook al regelmatig geprobeerd te stoppen met vlees eten om die reden. Maar ik vind frikadellen zo lekker
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 04-09-2004 om 16:50:51
frikandellen

mmmm ik loop me heel erg in te houden nu
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 04-09-2004 om 16:52:16
Ja lekker he, en frikandellen zijn niet het enige....
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 04-09-2004 om 16:58:14
ik vind eignelijk dat we chinees martelen moeten toestaan in nederland

dat lijkt me een hel om onder te gaan
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
creative
Fresh
Gepost door creative op zaterdag 04-09-2004 om 17:26:32
Word @ osi en r....

ik ben het met jullie eens als een beest doodziek is krijg tie een spuit zonder peinzen, maar als bv je moeder oma doodziek is, zeg je toch ook niejt JA oma/mama krijgt een spuitje
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 04-09-2004 om 17:41:43
ik ben het volkomen eens met Osiris.

nederland is kankersoft , echt waar.
vieze verkrachters en moordenaars worden na een paar jaar weer de maatschappij in gezet na een jaartje TBS en laten zien van goed gedrag.
En dan zie je vaak dat ze weer dezelfde daad begaan.
Dat moet voorkomen worden.

P.S. Ik vind dit een nutteloos topic.
Zulke dingen kunnen wij wel bespreken , maar schiet je niks mee op.
We zijn de Tweede Kamer niet.
Bel Balkenende en vertel hem je standpunt maar enz..

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 04-09-2004 om 17:47:42
Quote:
DopeR schreef op 04-09-2004 @ 17:41:43
P.S. Ik vind dit een nutteloos topic.
Zulke dingen kunnen wij wel bespreken , maar schiet je niks mee op.
We zijn de Tweede Kamer niet.
Bel Balkenende en vertel hem je standpunt maar enz..


Hiermee leer je de kunst van het discussieren, dat kan alleen maar handig uitpakken.
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 04-09-2004 om 17:53:10
discussieren op een forum?
nee vind ik niet , discussieren kan ik het amper noemen.
iedereen dropt gewoon z'n mening.
discussieren kan je veel beter met een paar bij mekaar doen.

vindt ook niet dat je er echt veel van leert ofzo.
ben hier ook niet gekomen om te discussieren.
trouwens discussies komen toch bijna nooit ergens op uit.
iedereen blijft toch bij z'n standpunt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 17:53:34 ]

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 04-09-2004 om 17:58:46
Of niet, heb vaak genoeg een goede discussie op i'net gehad....
McBaas Gepost door McBaas op zaterdag 04-09-2004 om 19:06:56
Quote:
_Osiris_ schreef op 04-09-2004 @ 16:46:12
safire?

als ik em doortrek, dan vind jij dat je dus ook geen huisdieren mag hebben, scharrelvlees is ook niet goed, etc

want waarom mogen we wel over dierenlevens beslissen.

ik zeg niet klakkeloos jah, maar met een goede wetgeving ben ik zeker voor


Als jij een kat doodschopt wordt je ook gestraft. We eten vlees omdat dat in onze aard ligt en dat is een vorm van overleven dus dat is een vergelijking die totaal niet opgaat
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zaterdag 04-09-2004 om 19:51:29
Quote:
omdat dat in onze aard ligt


doden ligt ook in onze aard..
het is dat we van kleins af aan te horen krijgen dat dat heeeeel erg stout is

heb jij nooit de gedachte gehad 'die zou ik wel dood willen maken' of ook maar de drang eraan, en in plaats van dat je geweten op dat moment zegt 'nee niet doen, moorden is slecht' het opeens zegt 'doe wat je wilt, het is sociaal geaccepteerd om iemands leven te nemen' denk dat het verhaal dan in 90& van de gevallen anders afloopt

dus kom niet aan met die bullshit dat het eten van dood dier in de aard ligt van de mens want dan kunnen we ook nog wel ff gaan praten over de vernietigingsdrang die in de aard ligt van de mens maar dan zijn we morgen nog bezig
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
McBaas Gepost door McBaas op zaterdag 04-09-2004 om 21:10:45
Quote:
SchizoMania schreef op 04-09-2004 @ 19:51:29
[...]

doden ligt ook in onze aard..
het is dat we van kleins af aan te horen krijgen dat dat heeeeel erg stout is

heb jij nooit de gedachte gehad 'die zou ik wel dood willen maken' of ook maar de drang eraan, en in plaats van dat je geweten op dat moment zegt 'nee niet doen, moorden is slecht' het opeens zegt 'doe wat je wilt, het is sociaal geaccepteerd om iemands leven te nemen' denk dat het verhaal dan in 90& van de gevallen anders afloopt

dus kom niet aan met die bullshit dat het eten van dood dier in de aard ligt van de mens want dan kunnen we ook nog wel ff gaan praten over de vernietigingsdrang die in de aard ligt van de mens maar dan zijn we morgen nog bezig


Geen enkel dier op deze fucking aardkloot doodt zonder rede van overleving een soortgenoot dus NEE doden van mensen ligt niet in onze aard en als jij zo'n ziek geweten hebt dat je mensen dood wilt maken maar omdat het niet geaccepteerd is in deze maatschappij doe je het maar niet vind ik je een gevaarlijke gek.

en het voorbeeld dat je geweten opeens iets anders zegt kan ik niet helemaal volgen. Stel je voor dat er paarden uit de lucht kwamen vallen

[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 21:12:08 ]
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zaterdag 04-09-2004 om 21:19:52
was ff een psychologisch voorbeeldje van hoe de id bij de mens werkt, kan best snappen dat jij dat niet vat

heb met aangeboren driften van de mens te maken maar die weer automatisch worden beperkt door het ego.
als je het ego weghaalt heb je alleen nog de driften en als mensen altijd toe zouden geven aan hun driften dan zou er een stuk meer gemoord worden
zelfde als kinderen die worden opgevoed met dat het eten van dood dier slecht voor je is
ja ze zullen er een mening over vormen maar omdat dat er vanaf de pap in is gegoten is het niet eten van vlees voor hun de normaalste zaak van de wereld, zo kwam ik ook op het voorbeeld van het stemmetje in je hoofd (ego) en dan ga ik het superego niet eens aan je uitleggen, hou het simpel voor je

is een best wel geinige theorie van freud over het doen en laten van de mens en als je kijkt naar de geschiedenis van de mens, ligt kwaad toch enigszins in hun aard..

geen een schepsel op aarde heeft zoveel gesloopt, vernietigd en gedood zonder er zelf beter van te worden dan de mens
dus hoe kan je dan zeggen dat het niet in de aard van de mens ligt??

----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zaterdag 04-09-2004 om 21:26:32
ander voorbeeld om het makkelijker te maken voor je

kinderen die vanaf kleins af aan mee gaan jagen met vader
en het dood schieten van een dier voor de sport de normaalste zaak van de wereld vinden omdat zij dat van kleins af aan te horen hebben gekregen en het dus niet in tegenstrijd is met hun ego en superego geven zij toe aan de driften die voortkomen uit het id.

snap je al wat beter mijn punt???
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
McBaas Gepost door McBaas op zaterdag 04-09-2004 om 21:31:32
Quote:
SchizoMania schreef op 04-09-2004 @ 21:19:52
was ff een psychologisch voorbeeldje van hoe de id bij de mens werkt, kan best snappen dat jij dat niet vat

heb met aangeboren driften van de mens te maken maar die weer automatisch worden beperkt door het ego.
als je het ego weghaalt heb je alleen nog de driften en als mensen altijd toe zouden geven aan hun driften dan zou er een stuk meer gemoord worden
zelfde als kinderen die worden opgevoed met dat het eten van dood dier slecht voor je is
ja ze zullen er een mening over vormen maar omdat dat er vanaf de pap in is gegoten is het niet eten van vlees voor hun de normaalste zaak van de wereld, zo kwam ik ook op het voorbeeld van het stemmetje in je hoofd (ego) en dan ga ik het superego niet eens aan je uitleggen, hou het simpel voor je

is een best wel geinige theorie van freud over het doen en laten van de mens en als je kijkt naar de geschiedenis van de mens, ligt kwaad toch enigszins in hun aard..

geen een schepsel op aarde heeft zoveel gesloopt, vernietigd en gedood zonder er zelf beter van te worden dan de mens
dus hoe kan je dan zeggen dat het niet in de aard van de mens ligt??


Ik begrijp je standpunt en mijn mening over doden is zeker beïnvloed door mijn opvoeding, en de mens is zeker een ziek schepsel, maar ik neem niet aan van je dat doden in onze aard ligt, overleven daarentegen wel en vlees eten hoort daarbij.

Ik was het met je hele praatje eens, alleen de conclusie dat, omdat de mens veel vernietigt en sloopt etc. doden in zijn aard ligt vind ik niet goed getrokken.



McBaas Gepost door McBaas op zaterdag 04-09-2004 om 21:32:42
Het doodschieten van een dier kan je niet vergelijken met het doodschieten van een mens
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 04-09-2004 om 22:37:31
Ik ben TEGEN doodstraf, vind niet dat we ons zo moeten verlagen. Wel mogen gevangenissen wat 'kaler'worden, maar dat is iets hééél anders dan meteen de doodstraf invoeren.

Quote:
Het doodschieten van een dier kan je niet vergelijken met het doodschieten van een mens


Daar ben ik het niet mee eens. De laatste jaren word wetenschappelijk steeds meer bewezen dat het hele gelul over een ziel hebben en 'beter'of 'anders' te zijn dan dieren gewoon bullshit is.
Een dier heeft ook gevoelens, misschien iets minder complex, maar het voelt ook angst, en pijn bijv.

Daarom zie ik niet in waarom je het niet kan vergelijken met het doodschieten van een mens. Ik ben dan ook tegen beide
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 04-09-2004 om 23:56:16
Quote:
DopeR schreef op 04-09-2004 @ 17:53:10
discussieren op een forum?
nee vind ik niet , discussieren kan ik het amper noemen.
iedereen dropt gewoon z'n mening.
discussieren kan je veel beter met een paar bij mekaar doen.

vindt ook niet dat je er echt veel van leert ofzo.
ben hier ook niet gekomen om te discussieren.
trouwens discussies komen toch bijna nooit ergens op uit.
iedereen blijft toch bij z'n standpunt.


FF een wijze les van ome Sven:

Een forum is een discussie platform, een plek waar mensen hun meningen kunnen delen, en met elkaar bespreken. Wat hier gebeurd dus. Discuseren leer je nagenoeg altijd van. Je leert namelijk door andermans meningen / standpunten dingen op een andere manier te benaderen en te beoordelen.

Als jij denkt dat stndpunten niet kunnen veranderen in een discussie, vraag ik me af of jij ooit een goeie discussie gevoert hebt? Het is niet persee een must iemand in een discussie te overtuigen van jou mening, maar het is zeker wel mogelijk.

FF verder on-topic ik ben voor een beperkte mate van doodstraf. bv. een doodstraf die na 15 jaar pas uitgevoert kan worden. Waarbij er een 100% zekerheid moet zijn over de schuld van de ter dood veroordeelde. serieverkrachters / seriemoordernaars hoeven op weinig medeleven van mij te rekenen.

Verder straffen omhoog en gedetineerden laten werken om kosten te bezuinigen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 05-09-2004 om 00:04:08
standpunten kunnen zeker wel veranderen tijdens discussies.
is toch ook (meestal) de essentie van een discussie?
om de ander te overtuigen, wat jij in dit geval bij mij doet
ben het wel met je eens nu eigenlijk ja.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 05-09-2004 om 00:10:03
Het is niet de ander overtuigen. Het is jou mening en standpunt aan een ander duidelijk maken. En de andere laten inzien hoe jij tegenover iets staat en hoe jij ergens naar kijkt op een bepaalde manier.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 05-09-2004 om 03:04:19
Hehe kostelijk topic dit
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Scrummie
* Scrummie has returned
Gepost door Scrummie op zondag 05-09-2004 om 04:09:03
Hier moet ik even op reageren (ja hallo, ik ben er weer eens..)..

Safire was het volgens mij.. Je bent tegen de doodstraf, omdat ze meer zouden lijden in de gevangenis voor hun leven lang, dan als ze direct vermoord zouden worden.
Ik vind dat ook, maar ik hoorde het laatst van iemand andersom.

Die man zei, als voorbeeld van het Dutroux drama in belgie, dat hij voor de doodstraf was, in gevallen als Dutroux. Waarom?
Omdat die ouders van An en Eefje elke dag zullen moeten leven met het feit dat hun dochters dood zijn, en de man die dit heeft gedaan nog leeft. En ik kan me best voorstellen dat die ouders graag zouden willen dat hij dood zou zijn. Dat heeft me best wel aan het denken gezet eigenlijk, aan de ene kant verlaag je je tot hetzelfde niveau, maar aan de andere kant help je de slachtoffers ermee. Het is maar van welke kant je het bekijkt.
----------------------------------------
-none-
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 05-09-2004 om 07:56:53
ik vind dat je je niet verlaagt, je doet hetzelfde terug.
Ik denk dat ik er wel voor ben.

Als iemand jou pa vermoord.
Cker dat je hem ook dood wil toch? Die mensen die hem dan vermoorden verlagen zich niet. JA die kerel heeft mijn vader dood gemaakt, had ie maar moeten nadenken.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 05-09-2004 om 09:52:33
Als je het zelfde doet wil dat niet zeggen dat je je niet verlaagt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 05-09-2004 om 11:03:14
wat een gezeur over je niveau verlagen
iemand die erge daden heeft begaan kan maar beter niet de maatschappij weer in zoals hier gebeurt.
headshot en opgeruimd staat netjes.
voorgoed van de dader af.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 05-09-2004 om 11:31:56
en als ie nou niet de dader was?

en dan heb je ook nog het probleem wie zou moeten schieten. Ik zou dat echt niet willen hoor
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 05-09-2004 om 11:35:57
als het niet de dader is is dat de fout van de politie/rechter.

en wie er moet schieten?
kan iedereen doen , bijv. politieman ,gewoon headshot.

waarom zou je dat niet willen doen?

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 05-09-2004 om 11:59:35
ik zou t vrij lullig vinden als iemand die ik ken ten onrechte ter dood is veroordeelt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 05-09-2004 om 12:09:13
dat is waar, maar ja als het zeker is vind ik wel datie vermoord moet worden.
helaas is recht soms onrechtvaardig, dat ze ernaast zitten

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 05-09-2004 om 20:12:42
ik ben voor... sommige mensen functioneren nou eenmaal niet binnen de maatschappij (dutroux, en vele anderen) Wat is hun resterende functie dan binnen de maatschappij. Weet je wat zo'n oelewapper per jaar kost? dood is goedkoper dan bewaren.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 05-09-2004 om 20:50:01
zoals ze de doodstraf in de VS toepassen kun je er 3 levenslang opsluiten vor het zelfde geld heb ik gehoord
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0142 sec.