Index / [arch] Battle corner / | ||
L�on wickah |
![]() | ![]() |
16 lines nederlands blind b.o 5 3 - 0 = k.o deadline morgen om 20.00 succes ![]() | ||
L�on wickah |
![]() | ![]() |
Om maar gelijk strak te beginnen , schizomania is je nick �t had beter Schizofreen kunnen wezen, want je hebt 2 personen in je mik Kweeniet wat jij hier te doen hebt , maar ik ben hier om je te nakken Je teksten schijten me geen fuck , en je kan van mij part door de stront zakken. Die idiote naam van je is verbonden met je karakter Want het liefst lig jij vanavond nog dood onder de tractor Dat je mij uitdaagt kan ik begrijpen, en je wilt je laten horen Maar dat je verliest en ik je diss wist het hele forum al van te voren Jij met je kloteraps , je breekt dus echt geen potten Het beste lijkt me voor jou om van die forum op te rotten Rugridder, darmtoerist dat is waar jij voor staat Dat jij van het 1e gat vanaf de rug bent, is waarom ik jou zo haat Nu weer over je ��wacke� raps, tsjah , wat moet ik erover zeggen Die had je 10 jaar geleden bij het vuil op de zolder moeten leggen Om het verhaal dan maar te sluiten, wat jij zo enorm graag wil Is je adviseren om te stoppen , want je gaat enorm down-hill | ||
SchizoMania | ![]() | ![]() |
ook al daagde ik uit en is het eigenlijk blind krijg jij van mij maar 6 lines, ga trug naar de zandbak kind 16 zinnen verspillen aan jou is zonde van lijnen en van tijd diep respect want je gaat winnen, omdat ik nog liever klei schijt dan iets voor je te schrijven ben hier niet om me te bewijzen maar vind je maar een achterlijke sukkel, sorry joh het spijt me... ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
zou niet weten hoe ik hier moet voten![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
i second that ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
vote leon schizo houd zich niet aan de regels zou ik kut vinden als ik me lines had geschreven ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
L�on wickah |
![]() | ![]() |
Thx JF 1-0 | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ja jf heb wel gelijk beetje naaistreek van skitz.. ---------------------------------------- fuck yu | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
juist leon duidelijk, wacke actie van je skitz ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
L�on wickah |
![]() | ![]() |
best jammer, had wel iets verwacht van schizo maarja | ||
ok 10 meer wat jij wil, had medelijden zit nog duidelijk in de leer vat het niet verkeerd op leer van deze drop en probeer het nog 1 keer.. je texten deden geen zeer zag geen punches die me raakte zie jou als een overbodige lunch die ik zelf maar afmaakte wat wou je maken, had gewoon wat huiswerk gedaan niet zo dom over me naam en had de bullshit wat gestaakt je word gekraakt leon,........... je lijkt wreed dom, en in elke line,, word je steeds weer gestompt besteed meer tijd aan je text en werkwat aan de rijm bij de volgende ontmoeting zal ik namelijk minder begaan zijn ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
De regel is als je je niet aan de regels houd verlies je, dus eigenlijk zou leon zich de winnaar van de battle mogen noemen, dat zou toch als een van de beste moeten weten schitz..Kortom jij naai het nou een battle is een battle maakt niet uit of je nou gevorderd/mod bent of een newbie.. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
zelfs in ze post flowt iej, wedden..![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
L�on wickah |
![]() | ![]() |
we doen wel een keer overnieuw battle... | ||
ja is goed sorry voor het ongemak.. doen het nog wel een keer doe dit keer wat meer huiswerk, genoeg te vinden op dze site.. ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: TiM-Ow schreef op 05-09-2004 @ 17:35:04 zelfs in ze post flowt iej, wedden.. ![]() Hehe, ja ik ben de master of flow, net als die lange! ![]() Sorry voor of topic.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2004 @ 17:41:21 ] | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
mag ik een teiltje ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Waarvoor lumi? ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ik kan wel een aantal redenen noemen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dhr.post | ![]() | ![]() |
vote leon lijkt me vrij duidelijk waarom ![]() | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: Lumi-Fizzle schreef op 05-09-2004 @ 20:01:42 mag ik een teiltje ![]() *Geeft Lumi Teiltje* ![]() ![]() | ||
Index / [arch] Battle corner / |