Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
MiStEr_mAsTeR Gepost door MiStEr_mAsTeR op maandag 06-09-2004 om 07:04:36
ik wil zelf dus van producer over stappen naar dj/turnstablist...
ik hep dus nu 2 technics sl1200 mk5 jes op t oog, maar hier op t forum kom ik alleen maar numark tege....
reageer ff as iemand t leest
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 06-09-2004 om 08:15:11
die sl1200 zijn ook erg goed, zeker weten!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 06-09-2004 om 11:55:21
De SL1200 (met SL1210) is de meest verkochte platenspeler ter wereld. Dat is heus niet zomaar zo.
Ik kan alleen uit je berichtje niet opmaken wat je nou eigenlijk wilt horen over die dingen. Wil je ze kopen of wil je er meer info over?
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 06-09-2004 om 12:44:48
Technics SL1200 is heel erg helemaal niks mis mee. Kijk beter heelgoed naar de elementen die je er bij krijgt / koopt. Elke DJ heeft wel is waar zijn eigen voorkeuren. Maar het ene element doet het gemiddeld beter op bepaalde muziekstylen als een ander element.

Technics SL12xx is misschien niet de allerbeste. Maar erg hoog scoren in de top 5 doet het wel.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 06-09-2004 om 15:01:01
mk5 is zeker goed

maar de nieuwe numarks zijn beter hoor ik van diverse draaidudes
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
dap
038
Gepost door dap op maandag 06-09-2004 om 16:47:53
Technics hebben volgens kenners de perfecte feeling, volgens mij zijn ze technisch niet echt de beste
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.