Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
Tukkerboer Gepost door Tukkerboer op zondag 07-10-2001 om 14:08:27
Ik ben op zoek naar het boek: "De kunst van de karikatuur" geschreven door Jan op de Beeck en het is uit gegeven de Glenat. ISBN: 906969180-9

Dit boek schijnt niet meer te worden gedrukt. Heeft iemand dit boek, ken je iemand die dat boek heeft en die het wil verkopen. Laat het mij even weten svp.

tukkerboertje@hotmail.com

Alvast bedankt.
----------------------------------------
Een echte feminist die staat als ze pist!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 07-10-2001 om 14:35:39
Ik verplaats deze denk ik maar naar Kunst en Literatuur, waar dit topic meer op z'n plaats is naar mijn mening.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Tukkerboer Gepost door Tukkerboer op maandag 08-10-2001 om 20:04:45
begrijpelijk, alleen is het voor mij een hobby, dus dat was de reden van posten in het andere gedeelte.

Prima dus, maar kan iemand mij helpen?
----------------------------------------
Een echte feminist die staat als ze pist!
teigetje Gepost door teigetje op maandag 08-10-2001 om 21:14:06
Euh, al op http://www.opdebeeck.com geweest? Staat gewoon een link waar je die man kan mailen. Misschien heeft ie nog een gesigneerd exemplaar ergens rondslingeren

/edit
Hmpf url /url werkt niet...
/edit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2001 @ 21:15:08 ]

----------------------------------------
Code #404: User not found
Tukkerboer Gepost door Tukkerboer op woensdag 17-10-2001 om 12:33:20
Teig, thx.

Maar ik er een via via kunnen krijgen. (Dit weekend krijg ik het waarschijnlijk.)

Maar goed, in ieder geval bedankt voor het meedenken.!


Met de vriendelijke groeten,

Tukkerboer
----------------------------------------
Een echte feminist die staat als ze pist!
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.