Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 09-09-2004 om 19:05:59
haha, op hazes na dus ...

maar zeker mee eens, iedereen moet zelf weten hoeveel en wat ie met hiphop doet... net zoals ik t recht heb om iets af te kraken dan
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op donderdag 09-09-2004 om 20:22:59
tis die hype .....

----------------------------------------
Cur tu me vexas?
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op donderdag 09-09-2004 om 22:14:27
Quote:
Mip schreef op 09-09-2004 @ 15:42:50
ik hoor en zie echt te slechte dingen de laatste tijd
mensen van school of gewoon op straat hebben het over neder-urban, hoe tof het allemaal is, lopend in moppie shirts,pet scheef op de kop, luisteren naar d-men, ali b, dj chuckie etc en hebben het erover dat het allemaal zo dope (spreken ze uit als dopuh) is

HOU OP JE WEET NIKS OVER HIPHOP IN NEDERLAND

zo



Sorry hoor maar wat is er mis met ali B, D-Men en DJ Chuckie? Als jij vind dat dat slecht is MIP, wil nog niet zeggen dat anderen dat ook vinden.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 09-09-2004 om 22:51:34
Mip, ik denk dat je je druk om niks maakt. Ten eerste: Ali B is dope, laten we dat voorop zetten, ten tweede, wat maakt jou het uit dat ze die muziek diggen? Ik bedoel, van elke muziekstroming heb je de mainstream/underground tegenstelling. Zelfs OP heeft toch ook met dat 'Origineel Amsterdams' een hit gescoord?

Ik ben er een groot voorstander van, zo wordt hiphop of urban dinges in ieder geval bekend en meer geaccepteerd. Als je gaat kijken dat overal in het land hiphop feesten worden georganiseerd waar geen drol op af komt dan vind ik dat zwaar triest. Laat Ali-B dit jaar met d-men naar Blockjam komen en dan komen daar ook weer meer mensen. Over BlockJam gesproken, jou niet gezien daar Mip?

ieder z`n ding en laat hiphop leven in Nederland
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-09-2004 @ 22:51:57 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 09-09-2004 om 23:05:35
Pet scheef is ook dope
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op donderdag 09-09-2004 om 23:06:09
Nee brainpower is de shit!!! Kennen jullie dansplaat? Dope underground shit, maar waarschijnlijk luisteren de meeste van jullie er niet na, want de meeste van jullie houden van commerciele shit zoals OP.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-09-2004 @ 23:06:41 ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 09-09-2004 om 23:16:04
jep, dope toch! Elke dag als ik de radio aanzet steeds maar weer overal de OP. Commerciele honden zijn het ....


ahum
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op vrijdag 10-09-2004 om 08:40:13
heeysz vet, brain is oowk dope kvin ze teksten aansprekend..
OP ken ik ni eens


ps. saizen we houden het op een meningsverschil anders loopt het uit de hand
----------------------------------------
fuck yu
DopeR
Gepost door DopeR op vrijdag 10-09-2004 om 08:54:26
@TiM-Ow ken je de Osdorp Posse niet?
Je weet niet wat je heb gemist, zwaar dope albums.
nu ik toch offtopic bezig ben : weet iemand wanneer die 15 jaar OP DVD uitkomt?
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.