Index / Muziek / | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Er is weer wat nieuws over de Marokkaanse rapper Ali B. Er komt een nieuwe single aan samen met Marco Borsato, terwijl de single "Ik ben je zat" megahit is. In de top 100 staat de single al 4 weken op nr. 2 en in de Top40 onderhand op nr4. Bron: www.hiphopgemeenschap.nl Maar ik snap het niet helemaal, want z'n nieuwe single zou toch 'Leipe Moccro' (of zoiets) worden? | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
hijs wack geworden ![]() | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ja zijn nieuwe single en clip wordt ook leipe mocro flavour. Dat liedje met marco borsato is gewoon een b kant van de single van marco. | ||
Ohw, oke cool. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
freaking oud nieuws! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
tja, HHGMS | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
is die link om te donwen er al? ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
mocro borsato muhahaha | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
hehe te flauw hahaha ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Jah, goed. Ik wis wel dat ze dat nummer samen hadden gedaan en tuurlijk... je had kunnen verwachten dat er ook een single van zou komen. Maar het ging mij erom, dat ik d8 dat Leipe Moccro Flavour de nieuwe single zou worden. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Leipe mocro flavour wordt ook de nieuwe single hoor...clip is al opgenomen met de tokkies etc.. had je al op nlhiphop kunnen lezen. | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Heeft iemand een link naar leipe mocro flavour...?? Kan hem nergens vinden... ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
WORDT ook de nieuwe clip ... het nummer staat op zijn album. Die kan je kopen in de winkel (jeweetwel). | ||
![]() | ![]() |
Dat het zijn nieuwe clip wordt weet ik nou wel, maar wil alleen een link... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ok hier de link | ||
![]() | ![]() |
Oh bedankt, maar ik zie alleen hoe ik moet bestellen...![]() | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: R-Gino schreef op 11-09-2004 @ 18:59:49 Heeft iemand een link naar leipe mocro flavour...?? Kan hem nergens vinden... ![]() Ja, je kan hem downloaden in de winkel. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee de hint is wat dat je um moet kopen of niet vragen waar je hem moet downloaden en zelf gaan zoeken. Nederlandse hiphop moet je supporten als je het koel vindt. Natuurlijk iedereen download wel wat maar toch. | ||
![]() | ![]() |
Kan niet alles kopen he.... | ||
![]() | ![]() |
En als mensen het over internet verspreiden support je het ook, dan horen meer mensen het....![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
stel je bent artiest.. en iedereen download je muziek. Maar je verkoopt niks, rara hoe lang zou die artiest nog muziek kunnen maken. Net wat ik zeg, iedereen download wel maar het is een verschil als je de nieuwe eminem download of de nieuwe opgezwolle. | ||
![]() | ![]() |
Ik begrijp je punt wel hoor... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dus niet meer gaan bedelen om mp3's, souleek , kazaa, suprnova hebben t altijd wel. | ||
![]() | ![]() |
Vragen kan altijd | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee want we willen geen 'hier delen mensen hun nl hiphop mp3's forum worden. | ||
![]() | ![]() |
Je doet wel erg moeilijk zeg | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
klopt, als jij nou gewoon ff zorgt dat je dat mp3tje krijgt dan kunnen we ophouden met discusseren. Lees nog maar s terug, downloaden doe iedereen maar ga niet zo openbaarlijk lopen doen voor nederlandse shit die niet legaal te downloaden al is. en nu mag het weer over de single van ali b gaan. | ||
![]() | ![]() |
Wat jij wil ![]() | ||
Vind het een beetje eng worden hier ![]() | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
Moccro Borsato? ![]() ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 11-09-2004 @ 12:09:03 mocro borsato muhahaha | ||
Mc_sKiTtLeS De Topfokker - 0416 ![]() |
![]() | ![]() |
maar heeft niemand de link naar da nummer op Inet... Ik heb m gezien in de kuip en was opzich best lache... Popofthenederlandsepopmeetshiphop! ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
Die moet je strax zowiezo kopen, geld gaat waarschijnelijk wel naar War Child, dus dan hebben ze mijn respect al helemaal. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
je hebt em gezien... het concert van marco? | ||
Mc_sKiTtLeS De Topfokker - 0416 ![]() |
![]() | ![]() |
Ja t was best vet... In de kuip toen... Opeens was daar Ali-B en het was een heel strak nummer... De combinatie was een verrasing... Met 2 vingers in de lucht voor warchild... ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Maar ik zou t nummer nooit zo opzetten, hoorde m net op radio 3. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik zie nu die clip op tv...tering wat veel mensen zeg. Kan me voorstellen dat t echt dope voor um is. | ||
wat vooral strak is, is dat het hele publiek uit marco fans bestaat. ali b begint te rappen en iedereen gaat helemaal uit zn dak. kreeg er egt kippenvel van. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
die ali b is zeker facking goed qua rappen en ik kreeg het er ook koud van idd maar zijn teksten zijn zoooooooo simpel soms Dat is echt soms in 5 minuten soms denk ik en zinnen kloppen soms niet eens ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
heeft iemand link naar download van dat nummer (Mocro Borsato feat. Ali B)?? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
beter kopen DopeR.. of ben je niet sociaal in gesteld... ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
jonge , laat maar , hij is al gedropt. maar vertel jij mij eens waar in em kan kopen dan? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2004 @ 16:29:20 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hmm, ik zie/hoor hem nu voor eerst. best wel chill nummer eigenlijk. Niet slecht voor een borsato'tje ![]() | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
zag hem net ook op The Box. is wel dope ja ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
box den haag.. ja toch ![]() | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Box Zwolle ... ja toch ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Index / Muziek / |