Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kom op tv jonges en meide ![]() ![]() gister was ik in de bierton in zwolle, waar mental theo was. en ik werd door een vriend naar het podium geduwd en toen moest ik mee doen aan zown gaar zoen spel ![]() kben als 3de geeindigd helaas. ik ga het iedere keer kijken , en als het degene is, zal ik de hele show online zetten en een link hier plaatsen. dus voorloopig nog ff afwachten ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() mensen die bij Mental Theo voor lul worden gezet zijn altijd om uit te lachen... beetje dom om te zeggen dat je daar was ![]() | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Maar mag dat wel 15 en dan binnenkomen waar mental theo is. | ||
![]() | ![]() |
ohwww ik wel , en zo stond ik niet voor gek, kheb met drie knappe meisjes gezoend toch ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Dat moeten we nog zien of ze knap waren ![]() | ||
![]() | ![]() |
haha ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
rana | ![]() | ![]() |
haha er was ook zown '''trut '' die niet mee wou doen egt hard gelachen gister aaf![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
![]() | ![]() |
jah heh ![]() ![]() LANG ZAL ZE GROEIE LANG ZAL ZE GROEIE ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
owkee, tkomt waarschijnlijk volgende week zaterdag er op dus kzal maar fotowstje posten dan weet iedreen wie ik ben opt de tv ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
waar de fok kom jij dat je ome theo tegenkomt... ? | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Zwolle , zegtie toch in de post helemaal bovenaan![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
@livio kijk op www.mentaltheo.nl bij agenda and be there ![]() kga het opnemen dus kga waarschijnlijk wel ff posten als ik ff een host kan vindeh ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil ff direct zeggen dat ie normaal hier nooit komt livio ... ik heb NIKS met de Bierton te maken ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hmm, nah vooruit dan maar ![]() | ||
Dav P | ![]() | ![]() |
mental theo was wel vet maar saku had eigelijk 3 vet dikke wijve gepakt echt te erg![]() | ||
![]() | ![]() |
houw je bek man ![]() wees nou niet jaloers Dav , dat ziet er zo kinderachtig uit ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Kom je nu. Het is nu al bijna afgelopen. | ||
![]() | ![]() |
ik post de datum als ik het weet, het is hoogstwaarschijnlijk donderdag of aanstaande zaterdag ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Hey wanneer is het nou? Nou is het zeker al weer geweest he? | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
vanavond saku is die dude die aan de linker kant keihard aan het zwaaien is terwijl mentale theo ze vriendin voor lelijk mokkel uitmaakt ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
hoelaat? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
WHAHAHAHA ![]() | ||
Dav P | ![]() | ![]() |
@osi komt t komt helemaal niet![]() | ||
![]() | ![]() |
Het komt vanavond wel op tmf hoor. Ik geloof van 22 tot 23. | ||
Dav P | ![]() | ![]() |
staat niet in agenda www.mentaltheo.nl![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2004 @ 19:26:36 ] | ||
![]() | ![]() |
Dan ben je vrij scheel lijkt me. Kijk maar hier. En in de agenda staat dat vanavond een loveparade 2004 special komt. | ||
Dav P | ![]() | ![]() |
ja dat heb ik wel gelezen maar niks over de bierton:S | ||
![]() | ![]() |
Oh ja ik zei toch ook niet dat saku vandaag kwam en osi zei dat ook niet. | ||
Dav P | ![]() | ![]() |
Gepost door _Osiris_ op 30-09-2004 @ 17:54:01 vanavond saku is die dude die aan de linker kant keihard aan het zwaaien is terwijl mentale theo ze vriendin voor lelijk mokkel uitmaakt osi zei et wel ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ja neem je dat nou echt serieus. Kom op zeg. Hij schetst gewoon het stereotype beeld wat daar altijd voorbijkomt. | ||
SchizoMania | ![]() | ![]() |
katje, check de naam van het topic dan gaat er nu niet om wanneer mentale theo op de buis te bewonderen is ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
![]() | ![]() |
ik post wel als ik er op ben, en nee ik word niet belachelijk gemaakt, jammer genoeg voor alle bijstanders ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
mischien deed je dat zelf al, dus hoefde mental theo het niet te doen ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: ik word niet belachelijk gemaakt dus niet door mezelf, mental theo of iemand anders ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Quote: saku schreef op 03-10-2004 @ 17:22:52 ik WORD niet belachelijk gemaakt Quote: Verantwoord schreef op 03-10-2004 @ 18:10:37 mischien deed je dat zelf al, dus hoefde mental theo het niet te doen ![]() | ||
![]() | ![]() |
dus ik WORD ook niet door mezelf belachelijk gemaakt ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
zucht volges mij maken jullie je nou allebei zelf belachelijk met deze onzindiscussie ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ben er al mee gestopt ![]() | ||
![]() | ![]() |
DEZE ZATERDAG BEN IK OP TV DUS FUCKA'S , KIJKEN GEBLAZEN ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
heb wel wat beter te doen op zaterdag... | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
hoelaat dan? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
@schaduw tis niet verplicht ofsow ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Dav P | ![]() | ![]() |
et is er zaterdagavond op kunnen jullie eindelijk zien hoe hard saku afgaat (afgewezen door 4 verschillende shugar lee hoopers)![]() ![]() | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
hoe kan je het opnemen met je pc dan? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Dav P | ![]() | ![]() |
als je zo'n kaart in je pc heb waar je antenne in kan doen heb je zo'n progje bij kan je opnemen ![]() | ||
![]() | ![]() |
echt Dav P is zo jaloers dat hij het liefst mental theo zou omkopen om het niet uit te zenden.![]() alleen beetje vage foto, maar dat is 1 van de 4. en de rest word er totaal niet minder op helaas voor onse david en ik weet niet of shugah lee hooper, slank, knap en lekker is? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2004 @ 00:09:02 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Kende je hun al dan ofzo? | ||
![]() | ![]() |
2 daarvan kende ik van naam en gezicht de anderre 2 niet toevallig voegde zij van die foto me vandaag toe op msn, dus vandaar dattik ineens met een fotow kom ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2004 @ 00:14:30 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
zo heee msn pimp ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
eigenlijk niet, gewoon goedkoper dan bellen ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 ] |