Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
- Izma vs Alias - (round 1) s9.yousendit.com/d.aspx?id=1TXZCAEM2PSN20EIGFOB2GUA7P - Izma vs Alias - (round 2) s12.yousendit.com/d.aspx?id=1GWMJI6RVKHW22TZC1IVBPA8E5 - Jdeadly vs Alias - (goeie kwaliteit audio) s10.yousendit.com/d.aspx?id=26XFL8F5G9PPK0B8EHRW15XNH4 (video, slecht geluid) s10.yousendit.com/d.aspx?id=2UYR4OSC1HSHP06FVN3QHFXBL6 - Jin vs Alias - s30.yousendit.com/d.aspx?id=36NW7QLDWZVGY14I30CFE8LWL7 - Speakz vs Jin - (64mb) s28.yousendit.com/d.aspx?id=1BL4MPZG3W9P71VL1BO5VSK657 - Ahab vs Jin- s5.yousendit.com/d.aspx?id=0ESF7AT1ZCXZ93MIXGN8KTQZPL - Professor Green vs Jin s35.yousendit.com/d.aspx?id=3D5PNOKLXP8CG3SFCWFROO5BGW - Grime tha mc vs Big Buddah - s35.yousendit.com/d.aspx?id=3VIYGWOSFAKF50G3YK0S67OQFL - Jake the Snake vs Grime tha mc - s36.yousendit.com/d.aspx?id=0ZW7D8E2Q2Q5308C1XXRBZ5SVP Zo, ff genoeg van 't uploaden. Hef vun! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2005 @ 21:45:00 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik moest ff zoeken maar nu kunnen we deze topic ff gaan afstoffen www.e-life.nl/clips/clip_04.wmv hey dope ik zie dat deze ook werken www.e-life.nl/clips/clip_01.wmv www.e-life.nl/clips/clip_02.wmv www.e-life.nl/clips/clip_03.wmv [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2005 @ 13:17:43 ] ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Ja, dope shit hé. Ik had ze allemaal al gedownload, wat een vette nummers toen van E-Life. Ik hoop dat hij snel met iets nieuws komt. ![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.stonesthrow.com/bullyshit/ Quasimoto - bullyshit ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ff deze topic afstoffen. hier mensen een hèèle zooi met clips www.vidstv.com/index.php?categoryid=3&p61_sectionid=92 o.a. 2 Pac - Ghetto Gospel ft Elton John 2 Pac - Letter 2 The President daymn ik zit nu op stage dus kan niet zien of ze werken. ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Even een subtiel kickje deze. Het is weinig hiphop maar wel een geniaal nummer en dito clip windowlicker ---------------------------------------- Days to come | ||
rana | ![]() | ![]() |
Zoetstof de clip is eindelijk klaar http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/index.jsp?showme=songs links boven aan ![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 18-08-2005 @ 08:00 Even een subtiel kickje deze. Het is weinig hiphop maar wel een geniaal nummer en dito clip windowlicker w0rd! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 18-08-2005 @ 08:00 Even een subtiel kickje deze. Het is weinig hiphop maar wel een geniaal nummer en dito clip windowlicker hahahhah maar waar gaat het nou eigelijk over. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Check dan ook deze Aphex Twin Rubber Johnny, hij staat bovenaan. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rana schreef op 18-08-2005 @ 10:45 Zoetstof de clip is eindelijk klaar http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/index.jsp?showme=songs links boven aan ![]() Dope, lijkt alleen een beetje op Opgezwolle, De naam, een neger en blanke ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
rana | ![]() | ![]() |
ja het heeft inderdaad wel iets weg van opgezwolle![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
SGC-876![]() |
![]() | ![]() |
kan iemand alle opgezolle clips hierop zetten ? Die staan namelijk nergens online, en volgens mij is er wel veel vraag naar..!! Latorrr!! | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ne tweer wat oude clips van pac gedowned. al siemand wat wil hoor ik het wel ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ik zoek the opposites met fok jou ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
LINK VOOR !! ALLE !! Wu-Tang Videos : http://www.wutangcorp.com/showthread.php?t=3149 | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
is al een keer gepost maar toch dope poekoe ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.mp3.com/video/ Onder andere : Pharell F/ Gwen Stefani - Can I Have It Like That Juelz Santana - There It Go (The Whistle Song) Fort Minor - Pertrified | ||
J-Ro | ![]() | ![]() |
Ik heb nog een Opgezwolle docu, is al oud (opgenomen toen ze nog bezig waren met vloeistof). Voor degene die hem nog niet gezien hebben: rapidshare.de/files/6603994/Opgezwolle.WMV.html [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2005 @ 14:49:32 ] | ||
R-Matic Eey jij daar,Opgeduveld yo ![]() |
![]() | ![]() |
dope,haahh niet verwacht dat ze wc's schoonmaakte. ---------------------------------------- Is dit strafwerk voor het leven als een vlerk? Of heeft God mij gebrandmerkt tot ik sterf? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
http://rapidshare.de/files/6614451/_Clip__Jawat_ft._Opgezwolle_-_Zwarte_Koffie__Lbuh.nl_.rar.html mag dit ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ja, hij staat namelijk ook al in een ander topic![]() | ||
AfcaYouth![]() |
![]() | ![]() |
die docu van opgezwolle, die download doet het niet bij mij!! En zwarte koffie ook niet?? Wil die docu zeker zien, wie fixt dat effe? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Raymzter - Jouw Wereld Ninthe, Skiggy Rapz en Circumflex Duvelduvel - Wie is ut Jawat en Opgezwolle - Zwarte Koffie Duvelduvel - Tis leuk geweest Typhoon - Familiair Dafloawaz Climax - Hoogseizoen Typhoon - Vluchtgedrag The Proov - The Ultimate Kas - Doe me ding Raymzter - Zeg ja! live Spacekees en Terilekst - Ik wil een meisje live VSOP Huiswerk oefenen backstage Redrum Squad - 781 Partysquad - Wat wil je doen Opgezwolle 2001 docu Gewest Kubus ft RFX - Scarfaced Tim - Geloof me Brainpower - Pro Vsop en Snelle Jelle - Elleboogwerk Raymzter - Soms gaat het mis Steen - Fok Steen Ceebass - In Wonderland Dmen - Het leven van de mara's Casto - Iedereen die weet Osdorp Posse - Schijt raakt ventilator Onderhonden - Op de vlucht Lost Rebels - De combinatie Stickert, Jawat en Kubus Apeldoorn Nederlandse hiphop bij Nova NED3 DAC - Doorhalen Typhoon - Lowlands 2005 track Jerome XL en DRT - Hiphop heeft een wond VSOP - Machteloos live Typhoon - live van Vloeistof release party 2003 [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2005 @ 22:28:41 ] | ||
![]() | ![]() |
De docu doet het bij mij gewoon wel hoor! hier zwarte koffie nogmaals ---------------------------------------- Days to come | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Have no fear, youtube is here... opgezwolle 2001 docu is ge youtubed ![]() | ||
![]() | ![]() |
ghehehe streamen die handel ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
Hehe dope, sticks op dat schoonmaakwagentje. Coole docu. nog nooit gezien. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
AfcaYouth![]() |
![]() | ![]() |
ik zou 'm ook wel gedownload willen hebben........ | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en het blijft maar groeien .. weer paar toegevoegd. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hehe dope dap, thx ---------------------------------------- beng! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
heeft iemand die track van kubus en scrfaced ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2005 @ 13:59:26 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ej bij die clip van the partysquad, zie je daar op het einde Steffen van de Pulpshow tegen de camera aan spugen? ---------------------------------------- beng! | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
dikke lol dat man opge als schoonmakers :p ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Arnold's Clone Movie ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 23-10-2005 @ 12:09 De docu doet het bij mij gewoon wel hoor! hier zwarte koffie nogmaals Hij is alweer te vaak gedownload.. :'( | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en kick..weer lading nieuwe video's erbij... lowlands, dac, ty, nova docu | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
waar zijn DAC videoclips? ik digg hun shit ZWAAR maar nog nooit een videoclip gezien EDIT: was ff blind zie hem al ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2005 @ 20:56:30 ] ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
als iemand nog nederlandse clips of live shit heeft, note me dan drop ik die bij mijn collectie op youtube | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Ja, ik wil echt graag al die oude clips van opgezwolle en sticks met kubus enz. checken.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2005 @ 21:56:16 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
fok jou. =( ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Raymzter - Jouw Wereld Ninthe, Skiggy Rapz en Circumflex Duvelduvel - Wie is ut Jawat en Opgezwolle - Zwarte Koffie Duvelduvel - Tis leuk geweest Typhoon - Familiair Da floawaz- Building Peaks Climax - Hoogseizoen Typhoon - Vluchtgedrag The Proov - The Ultimate Kas - Doe me ding Raymzter - Zeg ja! live Spacekees en Terilekst - Ik wil een meisje live VSOP Huiswerk oefenen backstage Redrum Squad - 781 Partysquad - Wat wil je doen Opgezwolle 2001 docu Gewest Kubus ft RFX - Scarfaced Tim - Geloof me Brainpower - Pro Vsop en Snelle Jelle - Elleboogwerk Raymzter - Soms gaat het mis Steen - Fok Steen Ceebass - In Wonderland Dmen - Het leven van de mara's Casto - Iedereen die weet Osdorp Posse - Schijt raakt ventilator Onderhonden - Op de vlucht Lost Rebels - De combinatie Stickert, Jawat en Kubus Apeldoorn Nederlandse hiphop bij Nova NED3 DAC - Doorhalen Typhoon - Lowlands 2005 track Jerome XL en DRT - Hiphop heeft een wond VSOP - Machteloos live Typhoon - live van Vloeistof release party 2003 Pita ft. Sikkim - Tgadualniaan Excellent - Volledige Service live in Eindhoven Nuclear Family - Mondgesnoerd Kohfie Konnect - Dikke Neus District7 - Anthem Stickert freestyle in Arnhem Dat is de stand tot nu toe... kom op zend me die dingen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-10-2005 @ 21:22:02 ] | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Props naar DAP! ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
thanks dap. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
beter geef je meer linkjes ![]() | ||
![]() | ![]() |
mms://stream.2003.02.garnierprojects.com/tmf/music/Yes-R_Fissa_256.wmv#0;1.000;0;0;1:2;2:2 ---------------------------------------- onderschrift | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nul7Negen - zoetermeest videoclip alstu ![]() rapidshare.de/files/6759875/079_-_zoetermeest.wmv.html ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Nuclear Family - Mond Gesnoerd www.youtube.com/watch.php?v=4sFNhgimrWo&search=vsop%20rap%20dutch%20hiphop%20nlhiphop%20rotterdam ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Dopedopedope!!!! http://www.independ.net/planb ---------------------------------------- Days to come | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |