Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
ALiANZ
www.mcalianz.nl
Gepost door ALiANZ op dinsdag 14-09-2004 om 17:26:45
ok mensen ! hiphoplovers!

meeste van jullie zullen FraaiDordts nog niet kennen, en dus ook niet weten waar wij voor staan, wat we doen.
Ik ALiANZ en Rizkant droppen eind december album getiteld Punt Uit. Opgenomen in Almere bij KleineJan.

om alvast inde Dordtse stemming te raken kun je surfen naar www.kleinejan.nl klik 'muziek' aan en check die track: Hittegolf inde Vlammenzee
dit is 1 vande tracks die binnenkort op t album te horen zal zijn van FraaiDordts, beat is van Broeinest, DJ is Krisuprocc!

check'm en plaats die feedbacks !!





livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 14-09-2004 om 17:30:10
klinkt chill man... beat beetje vaag, maar ook wel koel.

probeer het wel duidelijk te houden, niet te veel 2 stemmen over elkaar.


keep it up!
ALiANZ
www.mcalianz.nl
Gepost door ALiANZ op dinsdag 14-09-2004 om 22:31:22
yo livio ! Dope !! datje feed.
beat is wel rauw ja.
en daar waar nodig plaatsik back-ups en 2e stem, maar laatut vaker weg want tis soms idd btr voor de duidelijkheid.
you got a point.

maar hou't inde gaten met KleineJan als (beat)producer, Krisuprocc voor skretches, Rizkant en ik ALiANZ als mc's ..

shit komt getiteld : Punt Uit!


JF project
blurr
Gepost door JF project op dinsdag 14-09-2004 om 22:46:46
yo ik vind het ook wel tof

ik heb je nog een pm gestuurd(bericht)

lees die er maar ff over
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 14-09-2004 om 23:09:52
Klinkt goed, al mag het wat voller klinken.. maar dat kan ook gewoon de kwaliteit via internet zijn. Achtergrond sound wordt beetje eentoning, misschien iets meer afwisselingen.
ALiANZ
www.mcalianz.nl
Gepost door ALiANZ op woensdag 15-09-2004 om 16:29:49
awkej thnx for the feedbacks mannen !!

dap, geluidskwaliteit is/komt zkr goed, geloofme, Jan is een perfectionist yo!

en JF, ik heb 't gelezen, we moete maar kijke, wij zijn nu dus druk bezig met album-shiT en doen ook nog een collab met 0118 uit Vlissingen . dusss


PS. voor de mensen die t nie gechecked hebben: check it op www.kleinejan.nl onder sectie 'muziek' : Hittegolf inde Vlammenzee

ikke ben weg: LateR
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.