Index / Muziek / | ||
SchizoMania | ![]() | ![]() |
wie verschaft mij wat info over kimo?? ben wel nieuwsgierig geworden naar die gast sinds ik opeens bij bijna elke freestyle battle lees dat die gast de stage ript als die meedoet dus wie kan mij wat audio/video passen desnoods alleen een bio ofzo but give me something!! ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
saizen kent hem persoonlijk, denk dat hij het meeste van hem weet op dit forum of misschien paradox. ik heb alleen gehoord datie 21 jaar is. maar audio of video kan ik je niet passen, hij zet zelf niks op het internet heb ik gehoord. en ja check gewoon die spitt showcase battles elke donderdag, dan zie hem vanzelf wel. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
is die spitt showcase shit op tv ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
donderdag onm iets van half 12 elke week 1 battle je kan ze ook op bnn checken op de volgende links 2 september: hier klikken 9 september: hier klikken word iedere keer de laatste 5 minuten van het programma uitgezonden ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
thanks ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom doet die shit het niet bij mij ![]() Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-09-2004 @ 17:23:42 ] ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
http://portal.omroep.nl/?nav=jeejGsHEdGeZtH&selectie=lwsjGsHEdGeZtHjPxDkB Met dank aan Spook, een hele ontdekking dit voor onwetende Noedels [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-09-2004 @ 17:26:23 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
ging ervan uit dat je breedband heb zoek anders maar zelf op bnn.nl naar mobo awards ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
maar we dwalen af mensen wil info on kimo... ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Kick naar MUZ | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Doe geen moeite... Als je kimo wil zien dan moet je naar live on the low komen dan kun je hem live in actie zien. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
vanuit Den haag ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Index / Muziek / |