Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 18-09-2004 om 23:47:36
Morgen is er de hele dag SP festival 'Festival Tomaat' in Amsterdam, met o.a. Ali B en Relax. Via mijn moeder ( ) kan ik ernaar toe gaan, maar is er toevallig nog iemand die gaat?

Zoja zeg het ff hier of pm me even aub


----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 18-09-2004 om 23:48:51
meer info mss?

zoals waar enzo
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 18-09-2004 om 23:51:48
hier

Hier moet je alles kunnen vinden wat je wil weten


----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 18-09-2004 om 23:54:40
tijd;12.00 - 18.00
Westergasfabriek A'dam

Routebeschrijving
Met het openbaar vervoer

Vanaf Centraal Station: Buslijn 18 (halte Van Hallstraat) of buslijn 22 (halte Nassauplein). Daarna nog een stukje verder lopen over de Haarlemmerweg in dezelfde richting, bij de ophaalbrug naar rechts.

Vanaf A’dam-Centrum: Tramlijn 10 (halte Van Limburg Stirumplein). Klein stukje de Van Limburgstirumstraat uitlopen, Haarlemmerweg oversteken en ophaalbrug over.



Met de auto

Vanuit het zuiden: Neem op de Ring-West afslag 103 (Haarlem, Halfweg) Ga richting Amsterdam, volg de borden ‘Centrum’. Na twee kilometer links over de ophaalbrug.

Vanuit het noorden: Neem op de Ring-West afslag 104 (Haarlem). Centrum aanhouden. Rechtsaf bij Haarlemmerweg. Na 1,5 kilometer links over de ophaalbrug.
Parkeren

Aan de Haarlemmerweg, aan de andere kant dan de Westergasfabriek (ter hoogte van de Gashouder) bevindt zich Parkeergarage Westersluis. Hier kunnen auto’s geparkeerd worden.

hebben mensen wat meer aan...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2004 @ 23:57:58 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 18-09-2004 om 23:56:50
hehe ok thanks
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 19-09-2004 om 00:03:33
Het complete programma:

Jan Marijnissen
Racoon
Relax
Ali B
Jan Akkerman
Free System Project
Bob Fosko
Quirine Melsen
Operakoor+Frank Anthony en the Groovers
JAvier Guzman
Leden van het radio Symfonie orkest
Toneelgroep Trammelant

Van alles wat dus...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2004 @ 00:03:54 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 19-09-2004 om 08:21:20
Niemand die gaat?
Jammer

nouja, ik drop hier vanaaf wel hoe het was enzo
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
dap
038
Gepost door dap op zondag 19-09-2004 om 16:57:26
doe dat ben geen sp'er en geen zin om daar nou voor naar adam te gaan.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 19-09-2004 om 21:38:44
@ Dap: ben zelf ook geen SP-er hoor, was gewoon toevallig dat het van de SP was

@ de rest: Nou het was wel dope eigelijk. Eers was er Radio Symfonie Orkst, maar dat is niet echt mijn smaak dus ben ik hard doorgelopen
Daarna wat debatten van Jan Marrijnissen en Agnes Kant, opzich wel interresant.
Toen kwam Jan Akkerman, niet mijn smaak en het geluid was veel te hard, m'n oren suizen nog steeds
Daarna eindelijk Ali B, helaas waren er toen zoveel tienermeisjes voor het podium dat ie zelf bijna niet meer te zien was. Z'n show was op zich wel dope, al deed hij alleen z'n bekende nummers. Brace en een Yoegoslavische MC van wie ik ff de naam kwijt ben waren er als backup MC's. Ali was zoals altijd erg grappig, en z'n nummer waren goed verstaanbaar Hoogtepunt was toen Jan Marijnnissen door Ali B het podium opgepraat werd, diie werd toen gedwongen om mee te dansen en te zingen, was echt geweldig grappig Ook cool van 'Jantje' dat ie gewoon meedeet.
Daarna kwam Javier Guzman, was erg grappig maar helaas een beetje kort. Toen Raccoon, kende ze daarvoor niet maar het klonk wel lekker, helaas stond het geluid beetje hard
Als laatste Relax, klonken erg dope, en ze maakten het erg gezellig door iedereen mee te laten dansen en zingen. Toen nog Jan Marrijnissen die toespraak hield en dan de lange terugreis met de bus (2 uur in een bus vol fanatieke SP-ers )


----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.