Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
doctrine Gepost door doctrine op dinsdag 28-09-2004 om 20:59:54
he gasten,
ik zit met een fucking probleem! Ik heb een kaart gewonnen voorhet optreden van Non Phixion in Hengelo, Metropool. Het probleem is dat ik uit Rotterdam kom en de laatste trein uit henglo om 22:30 gaat!

Is er iemand die uit de buurt komt en daar heen rijd? mss dat ik mee kan rijden, tegen een vergoeding natuurlijk! Of als er iemand is die in / in de buurt van Hengelo woont en nog een slaapplaats vrij heeft....

pim_hq@hotmail.com
----------------------------------------
dont fok with doc
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 28-09-2004 om 21:00:50
nacht doortrekken. Moet je overhebben voor Non Phixion.

anders wil ik wel in jou plaats gaan hoor
doctrine Gepost door doctrine op dinsdag 28-09-2004 om 21:02:32
zeker waar, maar tot 5:30??
----------------------------------------
dont fok with doc
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 28-09-2004 om 21:04:57
feest zal ook wel tijd duren. 2 of 3 uur. Ruzak mee, drinken, eten erin. Muziek mee. eventueel wat te lezen. Moet te doen zijn....

en als je grafft neem je marker mee en vermaak je je daarmee...
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 28-09-2004 om 21:41:22
taxi nemen naar utrecht en van daaruit kan je met de trein wel in rdam komen (nachtnet)
Scrummie
* Scrummie has returned
Gepost door Scrummie op woensdag 29-09-2004 om 16:15:40
Quote:
Mip schreef op 28-09-2004 @ 21:41:22
taxi nemen naar utrecht en van daaruit kan je met de trein wel in rdam komen (nachtnet)


Weet jij wel waar Hengelo ligt ?

Taxi naar Utrecht ? Hehe.. je zou nog beter zelf 'n auto kunnen kopen volgens mij
----------------------------------------
-none-
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.