Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 29-09-2004 om 18:45:20
Quote:
Klanten die belden met de helpdesk van het Brits kabelbedrijf NTL kregen recent een nogal afwijkende boodschap te horen. Nog voordat zij hun verhaal konden doen werden zij getrakteerd op een ware scheldkanonnade.

Een stem op het welkomstbandje van het bedrijf begon allervriendelijkst ” U bent verbonden met de klantenservice van NTL”. Daarna sloeg de toon volledig om en klonk het: ” Wij geven geen fuck om u. We klooien maar wat met u aan. En we behandelen uw klachten zeker niet. Fuck off en laat ons met rust “.

Een woordvoerder van het kabelbedrijf vermoedt dat de tekst op het bandje veranderd is door een boze medewerker of een hacker. Inmiddels is de tape weer aangepast.


hehe strakke actie toch.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 29-09-2004 om 18:52:39
mjah

ik heb ook 2x een klant uitgescholden
(en ja ik werk voor oa upc )

maar dit soort acties zijn wel erg dope, denk dat ik dit ook ga doen als ik hier weg ga
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Verantwoord Gepost door Verantwoord op woensdag 29-09-2004 om 23:36:43
hahaha, lache....
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.