Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
swish Gepost door swish op donderdag 30-09-2004 om 21:56:02
hallo iedereen, ik ben sinds 8 maand ook wat aan het oefenen met mc'en , maar ik kan alleen maar freestylen of een bestaande tekst gebruiken om te oefenen, als ik een tekst wil schrijven zit ik altijd vast.
Bij nederlandse teksten kan dit misschien nog meevallen, maar bij engelse teksten is het echt wel moeilijk om te verzinnen.

Heeft er iemand misschien wat tips hoe ik dit moet aanpakken.
en zijn hier nog belge die hier wa liekes hebbe staan of een plaats waar je je audio kan posten.
alvast bedankt
mvg swish
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 30-09-2004 om 21:59:17
plaats voor audio --> www.soundclick.com

en tja tips. Schrijf alles op wat in je opkomt en ga na een tijdje kijken wat je hebt en mix dat..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 30-09-2004 om 22:07:00
als je nou freestylet en dat opneemt, kun je later toch de goede stukken opschrijven en verwerken?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 30-09-2004 om 22:09:49
je kan beter eerst schrijven wat in je opkomt. Hoeft niet achter elkaar pennen te zijn, morgen ook pauze's tussen. Als je dat ook beetje onder de knie krijgt zal later freestylen makkelijker gaan.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 30-09-2004 om 22:10:57
Quote:
swish schreef op 30-09-2004 @ 21:56:02
hallo iedereen, ik ben sinds 8 maand ook wat aan het oefenen met mc'en , maar ik kan alleen maar freestylen of een bestaande tekst gebruiken om te oefenen, als ik een tekst wil schrijven zit ik altijd vast.
Bij nederlandse teksten kan dit misschien nog meevallen, maar bij engelse teksten is het echt wel moeilijk om te verzinnen.

Heeft er iemand misschien wat tips hoe ik dit moet aanpakken.
en zijn hier nog belge die hier wa liekes hebbe staan of een plaats waar je je audio kan posten.
alvast bedankt
mvg swish



Vandaar mijn advies
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
DopeR
Gepost door DopeR op donderdag 30-09-2004 om 22:42:55
je moet ook niet denken : o nu ga ik ff een text schrijven, maar je moet gaan schrijven nadat je inspiratie op hebt gedaan.
heb je in die 8 maanden dan nooit inspiratie opgedaan?
dat je dacht hey laat ik daar eens over schrijven?
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zaterdag 02-10-2004 om 12:07:33
Ge kunt ook de hiphoptutorial in de battle corner lezen
hedde al wa basis mee ivm multis en wordplay
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0059 sec.