Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] ] | ||
JUBMC Modderfokin naaibeer! |
![]() | ![]() |
16 ---------------------------------------- http://www.bzijde.be | ||
buddah Hengelogica.. met spanning hoger dan electronica ![]() |
![]() | ![]() |
17.. P'z | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
12 =D | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 23-08-2005 @ 19:19 12 =D | ||
Bek-vechter ja toch! ![]() |
![]() | ![]() |
15 ---------------------------------------- Ik gooi er niet met de pet naar, want m�n rijms zijn scherp als messen | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
16 sinds 8 aug dat betkent... BIER ZUIPEN!! hahaha ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Fisscher PROtester ![]() |
![]() | ![]() |
21 ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Fisscher 21:S Whut. niet gedacht ouwe Ik ben 19 trouwens | ||
special-D lalalalala ![]() |
![]() | ![]() |
14 ---------------------------------------- don't push me | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 02-10-2004 @ 17:59 veel jonge mensen tot nu toe... maar ja. Leeftijd zegt niks over de persoon zelf word ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 03-09-2005 @ 10:56 [...] word ![]() hahaha quote van een jaar geleden ![]() | ||
__cLePtO__![]() |
![]() | ![]() |
19![]() ---------------------------------------- www.grasshopper-glanerbrug.com | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 03-09-2005 @ 10:57 [...] hahaha quote van een jaar geleden ![]() en dan ![]() ![]() enneum ik ben 16 ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
SheiK SheiK |
![]() | ![]() |
(u)Ik ben 22.Alstu(/u) ---------------------------------------- SheiK | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
ik ben vandaag 22 geworden. jeej ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
15 ---------------------------------------- fuck yu | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
gefeli safire ennum, ik word over 2 maanden pas 16 ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
16 ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
vorige week 16 geworden ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd Saf! Speciaal voor jou: 22 is een wijze leeftijd btw ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ohoh noedels tog, heb je bijgehouden hoe vaak je die picture gebruikt hebt, hehe ---------------------------------------- fuck yu | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
hahaha dat plaatje is te dope!! thanks boys. ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Fisscher PROtester ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Safire schreef op 03-09-2005 @ 15:11 ik ben vandaag 22 geworden. jeej ![]() Ik ken je wel niet maar toch gefeliciteerd! ben zelf ook bijna jarig (14 sept), dan word ik ook 22.... zucht... het leven gaat veel te snel voorbij ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Proficiat! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd saf! ik heb speciaal een hamburger ter gelegenheid van je verjaardag gekocht !! | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
wat lief van je livio!! en thanks iedereen ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd safire.. waar woon je ?? kom ik ff langs het vieren ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
te oud om de fiets te pakken ---------------------------------------- betta believe that | ||
Joltmeister Zd for Life ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben 29 ---------------------------------------- http://nederhop.teksten.zdclan.nl/ | ||
Henky |
![]() | ![]() |
12 sep word ik 20 ---------------------------------------- Op eenzame hoogtes is het koud... | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
lang zal ze leven ,lang zal ze leven .... ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
@Hyreme: bovensmilde ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
15, altijd de jongste met me matties op partys ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
jtcmusic![]() |
![]() | ![]() |
uh.. 30.. ben ik nu de oudste? ![]() ---------------------------------------- http://www.facebook.com/jtc.beats | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ja, met 30 ben je de oudste.. Lau is zijn plek als oudste kwijt | ||
Veendammer | ![]() | ![]() |
20 jaartjes jong![]() ---------------------------------------- ja toch | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
14 ![]() I feeeell good.. ! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Tsja, 27... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
HipHopMaster FuckNazi (KarlKani!!!) ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben 1 van de jongsten hiero, 14 | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
17. ---------------------------------------- Owww ok. | ||
kjeldje relaxt |
![]() | ![]() |
15 over paar maandjes weer 16 (valetijnskind![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
27 min geleden 18 geworden![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
congrats ---------------------------------------- Days to come | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
te oud ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
gefelii darnold![]() ![]() ---------------------------------------- don't push me | ||
![]() | ![]() |
ik ben pas 14 word pas in juni 15![]() ---------------------------------------- don't push me | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: special-D schreef op 21-09-2005 @ 09:09 ik ben pas 14 word pas in juni 15 ![]() hehe is ook wel te zien aan je naam.. special D man,,maar goed smaken verschillen das ook zow ik ben 20 by the way ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
ja ja ik weet het kut naam kwam ik ook achter toen ik hem al had gemaakt![]() ---------------------------------------- don't push me | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd Darnold! ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Darnold gefeliciteerd met het bereiken van een top leeftijd ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] ] |