Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
Intreseer me geen moer,zet tappend iedereen op de proef Ik gezuipt en jij weggekruipt ,past me rijm nie tap ik en twist je als een schroef Nog een piet erbij oogen Rood en word zo dol als een stier bij torderos Ga helemaal los werp me rijms als speeren breng je meer dan een tros ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
leuk geprobeerd maar je shit komt niet aan je bent te bekeerd, net als die gasten die aan de deur staan wie trapt de deur in, gaf toch genoeg stof om te bijten? je was te whack in begin, zal ik nog meer bier moeten slijten? ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
ik ga nu slapen ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
nee toch maar nu ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
Er is geen Jahova die mij kan overtuigen Ik zal nooit voor een heilige voorover buigen Het is één en al leugen, het is niet te geloven Éen ding kan ik je beloven, mijn weed komt van boven. ![]() ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Ixion schreef op 21-11-2004 @ 19:09:00 Ik zal nooit voor een heilige voorover buigen Het is één en al leugen, het is niet te geloven ![]() HAHAHAHA sorry gast! maar hie ga ik dus niet verder op in! ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Esperanto schreef op 24-11-2004 @ 18:50:46 [...] HAHAHAHA sorry gast! maar hie ga ik dus niet verder op in! en waarom niet esperanto? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
SHUT this discussion, cuz it is to easy THE dude is pathetic, and to sleazy FOK that shit, I want some real competition UP in the (H) Bronx, such dudes will be slashed without any friction! ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Doper... 1 van de regels was dat het rijmen moest dus laat ik je nog een x zien hoe het echt moet dus ik wil hier niet zulke berichten meer zien want dan zijn het die sterre die je ziet Maar ff serieus doper.. dit is niet grappig ofzo.. gewoon 4 lines rijmen.. oke... ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
o ja zou maar zo kunnen, dan heb ik er overheen gelezen. ja uhm weetje prow dat zal het em dan wel wezen. volgende keer zal het heus wel goed gaan toch? en ik hoef je sterretje niet te zien, bedankt voor het aanbod. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ik drop ook me shit in vier lijnen ik doe het hier omdat ik dope wil rijmen ik deed het hard en je ziet het staan Je raps zijn zo fake als gorgina verbaan ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
zal ik jou eens even zometeen wat vertellen? je bent op deze dag jarig als de gevallen engel. Geboren: 26-01-1989 , toen werd jij geboren. en toen vloog dge ook uit mama's oren. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
oh neeh he, dat moest er nog is bij komen maar ok je liegt want DGE is 16 knoop het goed in je oren dus een jaartje ouder maar toch de zelfde dag is DGE 17 ben ik 16 wat een pracht ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
ik drop multi's en ik doe het zo kick flop lultie? ken flikt poep rap flow alles rijmt exact is het niet geweldig de klas schijnt verpakt shiz flat riet ongeldig ? haha ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 24-11-2004 @ 23:38:51 oh neeh he, dat moest er nog is bij komen maar ok je liegt want DGE is 16 knoop het goed in je oren dus een jaartje ouder maar toch de zelfde dag is DGE 17 ben ik 16 wat een pracht ja daarom zei ik ook zelfde dag bloalblalbla fruit. gelukkig niet zelfde jaar want anders zag jij er misschien ook zo maf uit. en ik ga zometeen een paar uurtjes naar bed effe slapen want ja uhm boeboeboe ik zittttt nu te gaaaaaaaaaaaaapppen. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Ja ik ok man ik ga nu echt cker weten naar bed. ik gebruik een simpel rijmwoord je bent gewoon een slet theeft er niks mee te maken maar ik zeg het gewoon en je weet het is simpel, je weet dat ik bone ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
ik ben de gast en je weet dat ik //Boss// ik gebruik die //aftershave// en jij nog lipgloss geloof me nou ik vind je echt wack tmaakt niet uit je heet doper dus das niet gek ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-11-2004 @ 23:51:36 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Dikke word naar jou, wat rijmt er op simpel? Juist ja , ik spuit je hele fokking kin vol. Jij bone en ik breek bones allemaal. Pim Fortuin is helemaal kaal. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 24-11-2004 @ 23:51:04 ik ben de gast en je weet dat ik //Boss// ik gebruik die //aftershave// en jij nog lipgloss geloof me nou ik vind je echt wack tmaakt niet uit je heet doper dus das niet gek ![]() dav p en saku zijn fokking mongolen. ik hak jullie kop dr af en ga met mn matties dr mee bowlen. ik vierendeel zo met een klap je ass met een mes. al had je 30 kilo drank weet je dat je me nog niet flest. inderdaad saku/angelix ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
Quote: Esperanto schreef op 24-11-2004 @ 21:30:38 SHUT this discussion, cuz it is to easy THE dude is pathetic, and to sleazy FOK that shit, I want some real competition UP in the (H) Bronx, such dudes will be slashed without any friction! A reaction on my rhyme? find some better things to do in your sparetime. You are probably better than me, maar ik heb het ook niet onder mijn knie. He verrek jawel, o nee toch nie en het intereseert mij ook geen brie. And to finish it this is the fourth line you see. ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
![]() | ![]() |
Talking to me? Bitch je weet niet wat je doet in elke taal die ik wil, mi wil nak joe, te mi wan toe stupid shit, spitt wat je wilt, die shit van jou alleen voor dwazen ik hou het nu nog rustig, ga je toch nog door? dan können sie mir blasen ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Ik maak je zwart dan ben je zwarte dan een roetmijn En sinterklaas is er bijna dus kidneren nog even zoet-zijn Anders voor jullie geen cadeautjes maar een moeders preek En geen lieve woorden maar bal-piets staf in je reet ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
sinterklaas sinterklaas sinterklaas. dat is een pimp met paard. en ja je weet hij is de man. vind je niet? bewijs het dan. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Mc_sKiTtLeS De Topfokker - 0416 ![]() |
![]() | ![]() |
De sint is een kinderplayer met schimmel tussen zijn benen, Als eem pimp zonder klasse hij mag mijn X5 wel lenen. Dus check hoe ik deze simpele 4 lijntjes rap. Ik een wacke mc, lange sinter baas die is pas nep. ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Sinterklaas,rood en altijd ongesteld,nog snap je de kleur-niet Ik ben in vergelijking tot DOPER,ik sinterklaas hij de zeur-piet Opkrassen je verziekt het feest van de grote-sint Nu krijg je nooit meer kado's ik hoop dat je het klote-vind [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-11-2004 @ 15:35:31 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
Quote: Esperanto schreef op 25-11-2004 @ 18:56:50 Talking to me? Bitch je weet niet wat je doet in elke taal die ik wil, mi wil nak joe, te mi wan toe stupid shit, spitt wat je wilt, die shit van jou alleen voor dwazen ik hou het nu nog rustig, ga je toch nog door? dan können sie mir blasen You think you have a loyal girlfriend but I got her. She working for me in bed, to get me out of debt. Right now I don't have alot monney But I got the power over your honney When she is kissing you on your lips You'll get the taste of twenty differend dicks You know I don't like you but I have to say thanks And change your clothes cuz I smell you pist your pants. ![]() ![]() ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Esperanto schreef op 25-11-2004 @ 18:56:50 Talking to me? Bitch je weet niet wat je doet in elke taal die ik wil, mi wil nak joe, te mi wan toe stupid shit, spitt wat je wilt, die shit van jou alleen voor dwazen ik hou het nu nog rustig, ga je toch nog door? dan können sie mir blasen motherfucker, ik maak je koud. oude lul van 30, ''dan'' schrijf je fout. het moet dann zijn gek. geholpen door klein kind, is dat niet wack? dus dat ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-11-2004 @ 19:40:00 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Een ding is zeker, duits is een kuttaal rekenen voor jou, is nog zwaarder dan verbaal ben dus 23 reken maar terug met je domme kop begin je je trots te tellen, reken daar maar niet op ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Je leeftijd die kan ik (gelukkig) niet ruiken. Ik vermorzel je, net als water bij suiker. Praat over rekenen,maar ik ga je vierendelen. Duits is inderdaad saai, maar ik schop je zo naar Belen. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Duits is kut, daarom heb ik frans gekozen Das ook flut, maar duits is uit den boze Ik word echt gek, nuhh en nlhh zijn dood mischien moetik naar hijs, waar iedereen kk hard stoot ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik wil dames vaak frans leren Soms ook met me lans speren De geheime lans loop ik en rijm met sjans Zie chikcs heb doe ik voor de gein een dans | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik ben de stoere versjes man En ken die hoeren ergens van Maja eigenlijk wil ik dat niet Ze gebruikt de pil ook nu niet | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Soms kom ik met compexse shit en soms kom ik met een rechter hit Maar je weet dat ik echt ook spit Want ehh.....Ik zeg ook dit? | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
ik hou van korstige kaasoufle Soms voel ik me de master jeej En soms zal ik je als hond gaan slaan Want eigenlijk ben je me onderdaan | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik waardeer jullie dope spits Kom soms met goedkope kits Je weet wel raar met rijmwoordeboeken En soms is het zo dat mijnwoordenvloeken | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Of eigenlijk niet want ik ben geen heks Maar 1 ding is zeker ik ken je ex Het zou echt zonder proleem gaan Als ik haar pak voel jij je eenzaam | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Soms heb ik je verwond in weert Maak je eerst dood dan gecondoleert Maar eigenlijk was het niet serieus bedoeld Zie jou en besef hoe een kneus zich voelt | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Jullie zijn echt kankermoeilijk je meisje wordt nooit slanker gruwlijk- Is dat als ze zo een vetty is Zi lijkt wel op die patty bitch | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
nlhiphop is tiptop kijk hou ik als mc kipdrop Soms zeg ik hiccup Je mag me dickop | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
maja dat ik hier als de best drop op internet vanuit me desktop soms is het ook best flop Als ik jou in de mest schop | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
of trap als een ladden Ik klap als de adder ben stoer kan het nog badder je heb niet eens een madder. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Onee sorry dat is geen woord nah boeiend. Dus roeiend. goor ik je overboord! | ||
![]() | ![]() |
best veel drops hiervoor krijg je props jah echt waar ik lieg niet daar ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ja sorry ik verzin is wat Dit goed damn....vind je dat? Dan heb jij totaal geen smaak klopt niet het verhaal is vaag | ||
![]() | ![]() |
idd niet echt wat , je loopt wat te proppen je word echt niet koel door veel te droppen alleen ik word dat, je weet et toch Want ik ben dun, jij dik en log ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
nee door mij wordt je doodgeklaard Ik ben niet dik kijk me fotomaar Echt waar hiphopinjesmoel.nl Geef het toe want ik rule nu toch wel. | ||
![]() | ![]() |
ohwjah khad gezien , je bent nogal dun. kblijf zelf vet, want ik spit toch voor de fun Je heerst wel, maar niet buiten het toilet daar word toch niet op je gellet ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
saizen je word nogal traag ik heb jou geklaard, ik blijf nogal vaag jij afgezaagt, met al je geklaag drop je altijd zo slecht? dat is de vraag ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Zonder moeite scoort de jap hit. Ik dig die egte hardcore hiphop shit. En deel sletjes samen met me click. En fok je met mij dan steek ik je pik in de fik. ---------------------------------------- De louter rijm | ||
![]() | ![]() |
met veel moeite, scoort angel nooit hits ik graaf die neppe softcore trance shit en ik vermenigvuldig, sletjes in me mezelf neuk je niet mij dan blus ik je pik ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] |