Index / [arch] Computers en Techniek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
araphor | ![]() | ![]() |
Planescape Torment ![]() Elasto Mania [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2002 @ 12:50:59 ] | ||
McBouncer | ![]() | ![]() |
Matt Hofman's Pro BMX, Tennis Master Series, King Of Fighters, NHL 2002, Junior 7 en de erg koele spelletjes die in Plus! for XP zitten (oa Labyrinth en Hyperbowl). (edit) Sinds gisteravond ook Fifa 2002 en Ballistics (/edit) [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-10-2001 @ 12:44:24 ] ---------------------------------------- Is it coz I is black? | ||
Deathlock FreeBSD Powered |
![]() | ![]() |
- Planescape torment - Final Fantasy 8 - Final Fantasy 9 (PSX version) - Technomage - Revenant - Silver - Baldurs Gate I - Rage of Mages - X-Wing Alliance - Magic and Mayhem ---------------------------------------- "I have often regretted my speech, never my silence." - Xenocrates (396-314 B.C.) | ||
nasibal DaFungUs! |
![]() | ![]() |
Tony Hawk Pro Skater 2 Red Alert 2 Yuri's Revenge Tiberian Sun ---------------------------------------- nlhiphopper sinds 2001 :P | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
![]() Civilization II ![]() SimCopter ![]() Delphi 5 Enterprise (plaatje bijna goed) En binnenkort... ![]() Civilization III ![]() ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
zkills Ken je dat gevoel dat je...... |
![]() | ![]() |
International Cricket Captain 2000 (verouderd maar nog altijd vet) International Cricket Captain 2001 (speel voornalijk aleen deze vanwege de online-gedeelte; ben NU tweede van de wereld ![]() Internet Test Cricket (in de toekomst het/de cricket spel van de wereld) Michael Vaughen's Championship Cricket (CRAP!) Brain Lara's Cricket (goeie grapics) [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2001 @ 18:50:37 ] ---------------------------------------- A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato | ||
![]() | ![]() |
Teig, ik weet dat je het niet met me eens bent, maar delphi (ongeacht van de versie) valt niet in de catagorie games ![]() ---------------------------------------- "I have often regretted my speech, never my silence." - Xenocrates (396-314 B.C.) | ||
![]() | ||
Ik verpruts er anders aardig wat vrije tijd mee. En meestal is t wel leuk, als t maar niet over &*($#(&$# multiple inheritance in COM+ objecten gaat. Krijg ik nachtmerries van, als ![]() ![]() ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
he teig, vertel eens wat over multiple inheritance in COM+ objecten ? | ||
That would be off-topic.Quote: Woehoe! En uiteraard staat Mijnenveger ook op mn harddisk. Geen idee waarom, maar t staat er. ![]() ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
- Project Igi - Operation Flashpoint - CounterStrike - standaard windows games owja en RedAlert II ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Ik heb pas Delta Force 1 maar weer s geinstalleerd. Koel spel. Delta Force 3 wilde niet, videokaart is te brak, maar da's geloof ik een ander topic. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quake 3 GP3 2000 Unreal Tourney Halflife CounterStrike RTCW | ||
McBouncer | ![]() | ![]() |
Fifa 2002 Return to Castle Wolfenstein Medal of Honour: Allied Assault Matt Hofmann BMX Tux Racer Star Wars: Galactic Battlegrounds Star Wars: Star Fighter ---------------------------------------- Is it coz I is black? | ||
![]() | ![]() |
Final Fantasy 7 Final Fantasy 8 Medal of honour : allied assault Black moon Revenant ---------------------------------------- "I have often regretted my speech, never my silence." - Xenocrates (396-314 B.C.) | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Total Annihilation Transport Tycoon Deluxe en dat was het ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
Gosh, rijke en vooruitstrevende mensen hier ![]() ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
NFS porsche EA NHL <-- schijtspel maar ik moet mijn seizoen afkrijgen. | ||
Momenteel:![]() Star Wars Episode One Racer ![]() Star Trek: Armada II | ||
Na het uitspelen van Star Wars racer en het bekijken van een VEEL TE LANGE unskippable aftiteling ben ik overgestapt op een ander racespel, namelijk VRally 2.![]() | ||
mhr-zip *gaap* |
![]() | ![]() |
Niets anders dan de standaard w2k spelletjes ![]() | ||
Alternative | ![]() | ![]() |
Effe kijken... Er zwerven nog 3 oude spellen die nooit gespeeld worden op mijn pc rond namelijk: -Tony Hawk 2 -Metal Gear Solid -Half-Life ---------------------------------------- NEDERHOP!!! | ||
nasibal DaFungUs! |
![]() | ![]() |
Metal Gear Solid op PC zuigt.. De enige echte is de PSX versie ![]() ---------------------------------------- nlhiphopper sinds 2001 :P | ||
veter | ![]() | ![]() |
ZO nu komt mijn lijstje: Cyiandi cycling manager fifa soccer manager turoid Games the winter challenge Games the summer challenge Actua icehockey (nagano 1998) Bowling 3d PBA 2 (bowlen) Bully (darten) worldfootball manager 2000 Cia operative missions wordldarts Deathrally Operation Wolf Wolfenstein 3d fifa 2002 Operation flashpoint ghost recon halflife bleu shift Hard truck Harley davidson race around the world Project IGI Mac payne Sydney 2000 Sergey bubka's MG NHL 2002 Pearl harbour atack Pearl harbout Zero Hour Rainbow 6 Realwar Resceu fire 911 robot arena strong hold Eufa challenge Skate park tycoon ________________ En dan nog een heleboel spellen die zo klein zijn dat ik ze meestal op diskette naast mijn pc heb liggen maar ook vaak speel. GRTZ Veter ---------------------------------------- * Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak* | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en dat allemaal legaal...goeie baan heb jij. | ||
veter | ![]() | ![]() |
Zou jou mischien ook lukken als je niet irc als beroep had ![]() ---------------------------------------- * Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak* | ||
K03K | ![]() | ![]() |
Medal of honor alied assault Q3A HL-CS AOE 2 + the qonquers ---------------------------------------- Geen alcohol just thetra-hydrocanabinol :P .... | ||
Na het uninstallen van de rest ben ik weer opnieuw begonnen met het geweldige Baldur's Gate - Shadows of Amn. Begonnen met een level 10 sorcerer. ![]() | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Alleen C&C: Renegade ![]() Groot spel, kleine schijf ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
Carmageddon (deel EEN) uit de *goedkoop* serie. Alleen wil dat ()$*)(# ding natuurlijk weer niet samenwerken met mn SB 128 PCI in een Win2K DOSbox, dus dat wordt weer Win98 installen op een aparte harddisk (partities door elkaar halen zuigt) En als dat niet werkt, misschien Fallout 1 of 2, of Unreal Tournament maar s van zo'n mooi origineel schijfje plukken... lang leve 'classic' en 'diamond' collection uitgaven ![]() ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
Ook uit de goedkoopserie StarTrek: Klingon Academy. Voor slechts 5 Uro's dit spel van 6 CD's! En 't is echt een prachtig spel.. ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Rauf ALL I NEED IS ONE BIKE |
![]() | ![]() |
zo min mogelijk... en als ik ruimte nodig hebben flikker ik ze als eerste af....... ---------------------------------------- "Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet" NAS - GOD'S CUNT Heb je last van je rechterpink rhyme? | ||
![]() | ![]() |
- RA2 - C&C Renegade (wel installed nog niet gestart) - Cisco simulation tools (is geen echte game, maar wel heel leuk ![]() - paranoia - nethack ---------------------------------------- "I have often regretted my speech, never my silence." - Xenocrates (396-314 B.C.) | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Op dit moment geen, want m`n hd`tje heb ik schoongemaakt. Daarvoor draaide ik vaak Heroes of Might and Magic III, maar die komt er nu niet meer op omdat over een weekje Heroes of Might and Magic IV uit komt ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Ghost Recon van Redstorm Entertainment weer een goed spel uit de Clancy game serie. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Carmaggeddon is goed geinstalleerd (onder win2k), maar na 20 levels wordt het wel weer beetje saai. Nu maar Baldurs Gate gekocht (incl deel 1 1/2, ben even de naam kwijt voor 18 duro's bij Discovery te Rotterdam), en inmiddels alweer TEVEEL uren aan gespeeld. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
scrumstah Huh ? Vaag... |
![]() | ![]() |
Tony hawk pro skater 3 Championship manager 01/02 Virtua Tennis Unreal Tournament Tactical Ops (is een mod voor UT, maar ik vind het een game op zich) ---------------------------------------- Signature | ||
Alternative | ![]() | ![]() |
Op dit moment: -Wolfenstein 3D ![]() -Supaplex -Prince Of Persia 1 -GTA 1 -Delta Force 1 Allemaal oud maar toch koel! ![]() ---------------------------------------- NEDERHOP!!! | ||
aa`o improsoned |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- <a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a> | ||
aa`o improsoned |
![]() | ![]() |
Maar deze Pool of Radiance II valt in het niet bij: Baldur's Gate I !!! ![]() ---------------------------------------- <a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a> | ||
aa`o schreef: > Maar deze Pool of Radiance II valt in het niet bij: > > Baldur's Gate I !!! > Hear Hear! ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
Midtown Madness 2 staat er sinds een paar weken op, LEGAAL. Mwoehahaha. En Civilization 3, sinds lange tijd. Helaas al paar weken geen spellen gespeeld, niet wegens druk, maar wegens bezig. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Best veel, heb net een nieuwe 80 Gig schijf ![]() Maar ik speel eigenlijk alleen Age of Empires 2 en af en toe Carmageddon 2 om de agressie af te reageren ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Grand prix 4 Warcraft 3 Jedi Knight II Unreal Tournament | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Rollercoaster Tycoon Worms 2 ![]() Midtown Madness | ||
[bijna-offtopic] Ik zou in de toekomst graag Tony Hawk 1 of 2 ook op mijn harddisk zetten, is er toevallig iemand die een van de twee ergens in een winkel (jeweetwel, LEGAAL) heeft zien liggen (pc versie uiteraard...)? [/bijna-offtopic] ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Tony Hawk 2 wel jah maar 1 is er alleen maar voor Playstation dus dat word moeilijk... | ||
Ok, over een weekje staat die dus ook op mijn harddisk (9 ecu's bij [reclame]www.nlstore.nl[/reclame] ![]() /edit de vraag is veranderd in het antwoord /edit [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2002 @ 17:15:51 ] ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
Index / [arch] Computers en Techniek / [Pagina: [1] 2 ] |