Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Kahuna Gepost door Kahuna op maandag 11-10-2004 om 16:16:18
Paard van Troje in Den Haag presenteert:
Woensdag 27 oktober 2004:
RAHZEL
anvang: 20.30 uur / € 15,0 ex lidmaatschap
Check: www.paard.nl

Een optreden van Rahzel moet je gezien hebben om te geloven wat deze man met zijn stem en microfoon kan. Elke zichzelf respecterende hiphopact last wel een stukje human beatboxing in gedurende een set, maar er kan er maar één de beste zijn en dat is zonder discussie deze ‘godfather of noyze’.
Rahzel, die zijn stijl zelf omschrijft als vocal percussion, trok voor het eerst de aandacht als lid van de uit Philadelpia afkomstige hiphopband The Roots. Toen zijn bijdragen tijdens de fenomenale liveshows van deze groep door de gevraagde toegiften steeds meer uitliepen was een solocarrière naast The Roots een logisch gevolg.
Twee soloplaten (‘Make The Music 2000’ en ‘Greatest Knock-Outs’)verder is de faam van Rahzel als rapper en als human beatboxer alleen nog maar gegroeid. Hij werkte samen met uiteenlopende artiesten als Björk, Sean Paul, Roni Size, Everlast, Toots & the Maytals, KRS-One, Erykah Badu en vele anderen. Maar echt tot zijn recht komt Rahzel toch alleen op een podium waar hij zijn doldwaze vocale acrobatiek met zijn vaste DJ JS-1 uitvoert. Niet te missen!



juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op maandag 11-10-2004 om 16:22:24
rahzel is zeker dope!!!
moet morgen nog kaartjes halen voor 28oktober! dan is hij in eindhoven
zie:
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=5120
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2004 @ 16:22:36 ]
SchizoMania Gepost door SchizoMania op maandag 11-10-2004 om 17:48:44
dit word wel dope

ga hem zeker ff checken de 28e

hopen dat dit keer de opkomst wat groter zal zijn dan bij voorgaande feesten
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op maandag 11-10-2004 om 17:54:20
Quote:
SchizoMania schreef op 11-10-2004 @ 17:48:44
dit word wel dope

ga hem zeker ff checken de 28e

hopen dat dit keer de opkomst wat groter zal zijn dan bij voorgaande feesten


dus jij komt naar eindhoven??
gezellig
-edit- je komt uit den haag of omstreken toch?? dus je zal wel de 27ste bedoelen...........
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2004 @ 17:57:48 ]
Bartoslocos Gepost door Bartoslocos op maandag 11-10-2004 om 20:14:11
en waarom heeft nou niemand het over DJ JS-1, ik zweer je, die gast is ILL!!ik heb nog nooit zo'n strakke DJ gezien, echt waar die man is strak! zag em 2 jaar geleden denk ik, ook samen met rahzel, en dat was te ill!
z'n album is wat minder (genaamd Ground Original) maar on stage....damn, je zult t moeten zien!!
----------------------------------------
I'd kill for a Nobel Peace Prize
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.